why my DVD cann't work when drive?

Status
Niet open voor verdere reacties.

andrey9

Spammert
24 sep 2011
1
0
i installed a new dvd.but it cann't work when i dirive,kids want to watch when car drive,only when i stop,it can work.what wrong?it's a OEM one,i asked professional guy install for me.
 
if you want to use DVD while drive,tell the professional worker,they know,cas there is a cable connected to brake wire,what's why when you stop drive,it will works.by the way,where did you buy this OEM kits,how about the quality?
 
197%20-%20animated_gif%20bones%20dancing%20deforest_kelley%20james_doohan%20leonard_mccoy%20montgomery_scott%20nichelle_nichols%20pavel_chekov%20scotty%20star_trek%20uhura%20walter_koenig.gif
 
Wat is dit dan. Allebei 1 bericht en de een vraagt wat en de ander geeft metteen het antwoord. 5 minuten na elkaar midden in de nacht in het engels.

Ik kan me voorstellen dat 1 engelsman zich vergist en denkt dat dit een forum voor motors(auto's) is. Maar 2 ongeveer tegelijkertijd is toch wel bijzonder. :P

Tijd voor csi mf. Zou het een en dezelfde persoon zijn? Dan is het toch wel opmerkelijk dat ie zijn eigen vraag beantwoord. *D
 
Laatst bewerkt:
Wat is dit dan. Allebei 1 bericht en de een vraagt wat en de ander geeft metteen het antwoord. 5 minuten na elkaar midden in de nacht in het engels.

Ik kan me voorstellen dat 1 engelsman zich vergist en denkt dat dit een forum voor motors(auto's) is. Maar 2 ongeveer tegelijkertijd is toch wel bijzonder. :P

Tijd voor csi mf. Zou het een en dezelfde persoon zijn? Dan is het toch wel opmerkelijk dat ie zijn eigen vraag beantwoord. *D

Ik denk een typisch gevalltje van IBTL

ibtl2ye.jpg
 
Laatst bewerkt:
i installed a new dvd. but it cant work when i drive beacuse te very big brakes frontwheel it stop. new brakefluid in the car very good break.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan