Wie gaat er mee klaverblad racen?

@TS..

Ik vind dat je goed werk doet. Elke motorrijder heeft zijn eigen verantwoordelijkheid. Elk ongeluk dat wordt voorkomen door motorrijders aan het denken te zetten is een goeie zaak. Ik weet alleen niet of je het op via 'het imago van motorrijders' moet spelen. Het maakt mij persoonlijk weinig uit hoe niet-motorrijders over motorrijders denken.
 
Totale BULLSHIT!
G krachten zijn de versnellingen of vertragingen die een mens kan verdragen, de motorrijder in kwestie wordt amper versneld of vertraagd terwijl de golf over hem heen rijdt, dus G-krachten zijn hier niet in het spel.

Haha dat plaatje heeft idd niets met dit ongeluk te maken. Maar evengoed lijkt het me onwaarschijnlijk dat de motorrijder dit heeft overleefd ;( .
 
Totale BULLSHIT!
G krachten zijn de versnellingen of vertragingen die een mens kan verdragen, de motorrijder in kwestie wordt amper versneld of vertraagd terwijl de golf over hem heen rijdt, dus G-krachten zijn hier niet in het spel.

Had de bestuurder van de golf meer G-krachten te verwerken gekregen doordat hij met een factor 492 sneller zijn snelheid had kunnen minderen was ie niet over de motorrijder heen gereden...??


Ja, vlak het belang van die G-krachten niet zomaar uit hoor!!!





Misschien hadden die G-krachten wel te maken met waarom die motorrijder onderuit ging... :?
 
Ik denk dat veel motorrijders best wel oost indisch doof zijn voor dit soort "goedbedoelde" tips...

Iedere week is er wel een of andere wereldverbeteraar, die moet vertellen hoe gevaarlijk motorrijden is, en wat een of andere vage bekende heeft meegemaakt.

Het doet mij in ieder geval weinig, zo'n filmpje...
 
Uhm nee. Maar iemand die 'Vindt ik' schrijft, heeft lesje no1 iig gemist – waar dan ook. :W

In ieder geval even gewijzigd, dank voor uw aanvulling als ware taalpurist *O*

En lesje no. 1 gemist, ach........... dat valt wel mee hoor als ik mijn studieresultaten mee neem, maar misschien kunnen we daar beter een prestatietopic voor beginnen of niet |( :W
 
Tuurlijk zal die berijder van de golf zich de tering geschrokken zijn. Nadat ie er overheen gereden was, want daarvoor heeft ie idd zitten pitten. Hij ondernam geeneens een poging om te remmen, wat toch een 1e reactie is als die voorbij komt schuiven.
Ongelofelijk. Dit is voor mij de druppel. Ik vind het heel erg dat die kerel/vrouw zo valt en waarschijnlijk dit niet zal overleven.
Maar om degene in de golf de schuld te geven, ongelofelijk. Wat zijn degene die iets op hem/haar aan te merken hebben een associale klootzakken.
Ik dacht er langzaam maar zeker al langer zo over maar wat zijn de meeste motorrijders toch een arogante eikels.
je mag geen ruitesproeiers gebruiken, niet van baan wisselen en nu zelfs niet eens op de snelweg rijden.
Als je de snelweg als race of stuntbaan gebruikt dan kan het misgaan. dat gebeurde er hier dus. Walgelijk die reacties. :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan