Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik word een beetje flauw van die spam van je. Is een keertje je dempers aanbieden ok. Maar elke week opnieuw schiet natuurlijk niet op. En dan ook nog 's een plaatje en het geluid van een CBR posten in een hagelnieuw RF topic??
Ik ben benieuwd!Hopelijk dit weekend foto's van de RF die af is
Mooi werk dit topic
Nou, ik heb dus een nieuwe
Dus die zal wel recht zijn...
Ik hoop echt deze week klaar te zijn
zucht, 't zou tijd worden.
Wat is link?
Ik ben aan nieuwe banden toe voor mijn RF900. Ik rijd sportief, maar niet super-sportief. Verder rijd ik zelden in de regen, maar het gebeurt wel (maar ik vind het niet erg het dan wat rustiger aan te doen).
Nu liggen er Metzelers (MEZ4) op. Die waren al half versleten toen ik de motor kocht, maar hebben me toch nog 7000km ver gebracht. Dus niet slecht. Over de stuur-eigenschappen ben ik echter minder tevreden. Ik moet echt werken om de motor de bocht in te sturen. Dit heeft misschien wel te maken met het feit dat de vorige eigenaar hem nogal heeft afgeplat (het leek wel of die vent in elke bocht
afstapte om 'em te duwen. De zijkanten waren amper versleten)
Welke banden raden jullie mij nu aan. Ik zoek een goed compromis tussen veel kilometers en toch een redelijk sportief gebruik.
Nu ligt er achter een 180/55/17 maar in onderhoudsboekje staat een 170/60/17. Welke stuurt het best???
Sorry had je kleine link niet gezien en de zijkuip delen zijn voor een 900 versie. Voor de niet-kenners onder ons toch leuk om te weten
Ik ben aan nieuwe banden toe voor mijn RF900. Ik rijd sportief, maar niet super-sportief. Verder rijd ik zelden in de regen, maar het gebeurt wel (maar ik vind het niet erg het dan wat rustiger aan te doen).
Nu liggen er Metzelers (MEZ4) op. Die waren al half versleten toen ik de motor kocht, maar hebben me toch nog 7000km ver gebracht. Dus niet slecht. Over de stuur-eigenschappen ben ik echter minder tevreden. Ik moet echt werken om de motor de bocht in te sturen. Dit heeft misschien wel te maken met het feit dat de vorige eigenaar hem nogal heeft afgeplat (het leek wel of die vent in elke bocht afstapte om 'em te duwen. De zijkanten waren amper versleten)
Welke banden raden jullie mij nu aan. Ik zoek een goed compromis tussen veel kilometers en toch een redelijk sportief gebruik.
Nu ligt er achter een 180/55/17 maar in onderhoudsboekje staat een 170/60/17. Welke stuurt het best???
Ik heb nu nog een BT010 voor maar volgende keer wordt dat toch weer een bt020 achter altijd nog bt020 gehad en nooit klachten gehad. alleen die 010 voor gaat nog geen 5000km mee bij mij en dat met ongeveer een 40.000 km per jaar is vrij prijzig aan het worden
Die kuipdelen passen niet zonder meer op een 600 ivm de 2 (met ieder 2 bevestigingspunten) achterhandvatten van een 600 daar waar de 900 een spoilertje heeft met 2 bevestigingspunten in totaal.
Voor de rest lijkt het me wel te passen.
had je ze over RFdeboer ?
mn motor heet een nieuwe bestuurder