wij gaan vreemd

caat

Die hard MF'er
14 feb 2005
298
0
den bosch
wij.... mijn man en ik gaan vreemd..... nou zul je je afvragen hoezo????.... nou
ik rij kawa vulcan ,,,, mijn man rijd honda schadow.. :]
we gingen naar een motorzaak voor een helm voor mij en wat gebeurt er?????
we worden allebei spontaan verliefd op een yamaha dragstar hij een 1100 ik een 650..... ff een proefritje en ja hoor we zijn verkocht... toen maar besloten de yamaha's te kopen :]
 
wij.... mijn man en ik gaan vreemd..... nou zul je je afvragen hoezo????.... nou
ik rij kawa vulcan ,,,, mijn man rijd honda schadow.. :]
we gingen naar een motorzaak voor een helm voor mij en wat gebeurt er?????
we worden allebei spontaan verliefd op een yamaha dragstar hij een 1100 ik een 650..... ff een proefritje en ja hoor we zijn verkocht... toen maar besloten de yamaha's te kopen :]


Als ik vreemd zou gaan dan zou ik dat toch wel met een lekker ding zijn...



;) ieder zijn smaak, gefeliciteerd!
 
ik dacht in eerste instantie aan een aflevering van Jambers dat over partnerruil ging ;( :r
 
overdag zijn zij een keurig stel op de Vulcan, die de zorg voor de buurvrouw op zich nemen, maar 's nachts wanneer de keurige burgers liggen te rusten gaan zij helemaal los op de dragstar.

zoiets JamberZ
 
Nee ik heb niet, moet eerst nog slagen ( 5 april )
Maar ik heb er op gezeten op de motor beurs en vond em een plaatje, dus misschien in de toekomst

Elly
 
dan wens ik je bij deze alvast heel veel succes met je examen en dat je dan ook een dragstar rijdster gaat worden *D
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan