World Superbike Nurburgring 2009

Het beeld v.d. stream was hier wel goed, maar het geluid was een al geknetter.
Hoop dat het vandaag beter is.
Haga is goed bezig trouwens :] :] :] Hoop dat ie in de wedstrijd ook de T.T. achter zich kan houden, het word wel weer spannend. :P
 
Ik blijf dit zien bij de stream:
-O-
geenbeeld.png
 
Heeft iemand die stream werkende op een mac? Ik zoek een alternatief voor Eurosport.. Die zijn overgegaan op wtcc :(
 
Jammer van dat foutje van Haga in de een na laatste ronde, had ze graag tot aan de finish zien vechten.

Ben wel benieuwd hoe Hopkins het er vanaf heeft gebracht, zag er niet best uit! :N
 
Leuk kijken zo.........RTL7 zend het niet uit, Eurosport ook niet. Op Worldsbk ligt de live verbinding eruit en nu ook bij RTL7.nl............ :(
 
Enige wat ik nu nog kan zien is de live timing op worldsbk.com.........

RTL7.nl ging goed, tot de start.........weg verbinding... Was ik nu maar naar Duitsland gegaan.
 
hele race gewoon op tv gekeken.
Eurosport 2 zende het uit.
Ik zal niks zeggen over de uitslag voor diegene die het straks op rtl willen zien ;)
 
Volgens mij zendt rtl alleen een samenvatting uit :(
Wat een kutzooi

:^

vanavond of morgen maar even de race kijken op www.worldsbk.com

edit: net even op RTL7 de samenvatting van race 2 gekeken, wat een irritant geblaat zit er bij als commentaar!! :r
 
Laatst bewerkt:
Traction control _O- _O-


Hehe, nee Texas Terror }) }) . Maar ja het is Haga niet gelukt, tot overmaat van ramp laat hij zich er ook nog afrijden,shit.
Het ziet er steeds sombere uit voor hem om nog eens W.K. te worden.
Wel prachtige wedstrijden gezien een stuk spannende dan de G.P.
:] :]
 
hopkins en tamada hebben beide een hersenschudding door de valpartij

maar wat een mooie race's weer geweldig daar mogen de jongens van de moto gp nog wat van leren veel meer strijd echt geweldig om te zien
 
Ja, en dan zegt kalf ook nog dat haga van de motor valt, volgens mij word hij er af gereden ( gewoon een race ongelukje).
Troy Corser was volgens hem gevallen in de eerste manche, |( |( , maar ben er blij genoeg mee dat ze het uitzenden. *D *D
 
Ja, en dan zegt kalf ook nog dat haga van de motor valt, volgens mij word hij er af gereden ( gewoon een race ongelukje).
Troy Corser was volgens hem gevallen in de eerste manche, |( |( , maar ben er blij genoeg mee dat ze het uitzenden. *D *D

Allard Kalff kan zich beter bezig houden met dat auto programma.
Tijdens A1 GP wedstrijden is het meerdere malen voorgekomen dat hij de coureurs gewoon uitschold als ze van de baan vlogen.
Volgens mij heb ik hem dat ook eens horen doen bij een recap van de motogp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan