XJR Special

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de info Marco,dat rommelige beleid zal zeker dan bij de leiding liggen.Komt mij ook bekend voor! :Y
Gr.Gerard :W
 
Tis per persoon per motor afhankelijk wanneer je in de Streetfighters komt heb ik het idee. Ik stond er een maand na het foto's nemen al in en kreeg ook een paar exemplaren thuisgestuurd. Peter Hinten (GSXR1277Turbo) en Gertjan Geurts (TurboEFE)kwamen veel later (zelfde dag foto's gemaakt), hebben nooit een magazine thuis gekregen en wisten alleen van horen zeggen dat ze geplaatst waren. Het zijn goeie gasten van Streetfigthers maar ik denk dat ze (net als de meesten van ons) een K*T manager hebben in de vorm van een hoofdredacteur...

Bij de meeste maandbladen ( ik heb toevallig 'n paar jaar bij div. bladen gewerkt , ja ik ja. ) gaat het om de balans in de uitgave.
Als de layout vindt dat er in 'n bepaald nr die en die fiets nodig is , om de juiste "balans" te krijgen , dan wordt dat zo gedaan dus.
De hoofdredactie heeft natuurlijk wel altijd het 1e én het laatste woord.
Er is absoluut dus niet te zeggen wanneer en zelfs óf jullie fietsen erin komen.
 
WERKE!?JIJ!? :X :X _O-
Hij is duidelijk,weten we een beetje hoe het zit,zal mij ook aan de reet roeste. ;)
Gr.Gerard :W (DE senseo is al aan het warm draaien O-) )
 
Laatst bewerkt:
Staat er wel wat cru erboven,sorry,zal het niet weer doen. :N
Update,gaat lekker zo. :Y
full
 
Kleine update,wat tijd gebrek om lekker door te prutsen. :W
full


Oja,morgen de Speed Triple ophalen! *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
ga je voor de speedtriple ook een leuk frame bouwen?
voor de rest volg ik dit al langere tijd moet zeggen zodra ik een frame nodig ben zal ik aan je denken ( bandit 1200 blokkie?)
 
ga je voor de speedtriple ook een leuk frame bouwen?
voor de rest volg ik dit al langere tijd moet zeggen zodra ik een frame nodig ben zal ik aan je denken ( bandit 1200 blokkie?)

De Street Triple is helemaal naar mijn zin!Daarom ook gekocht.Heb die dingen met hun buizenfreempies altijd al mooi gevonden. ;)
Heb ook geen tijd om te vebouwen!
 
ziet er prachtig uit G. vandaag nog even met de king of senseo gesproken. Had hem nog het 1 en ander willen vragen over het frame maar die kleine moest met alle geweld naar het spring kussen.
zou je nog eens een plaatje willen schieten van de bovenkant van het frame waar hij helemaal op staat?
gr A
 
Laatst bewerkt:
He Gerard, waar was je vandaag nou.
Vandaag de kick-off, staat hij in die gammele koffie fabriek te prutsen. |(

Maargoed, nu heb ik wel ff goed met Ties over je kunnen roddelen.


:W Gr.D
 
Laatst bewerkt:
Jaja,nou weten we het wel!Baalde ook als een stekker! :(
Mooi dat het gezellig was. :W
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan