Is hier toevallig iemand nog op zoek naar een net givi wingrack met twee koffers voor zijn of haar 1200 / 1300.
Ik heb er nog een te koop.
Ik heb er nog een te koop.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Is hier toevallig iemand nog op zoek naar een net givi wingrack met twee koffers voor zijn of haar 1200 / 1300.
Ik heb er nog een te
Moest je voor deze dempers nu dieper boren?Aanpassing gedaan en gelukt! Sooow nice!!! En die soundNiet heel hard, meer origineel met iets donkerdere deeptone..
D O U B L E T R O U B L E
Bekijk bijlage 1840580
Nee voor deze niet. Dit is een foto van mijn 1200 Kenny, daar hoef je alleen de achterste los te boren en niet de onderste dieper in de demper.Moest je voor deze dempers nu dieper boren?
duidelijk.. ik heb de korten..dus alleen de plaat eruit.Nee voor deze niet. Dit is een foto van mijn 1200 Kenny, daar hoef je alleen de achterste los te boren en niet de onderste dieper in de demper.
Bij de wat langere uitlaten, ik meen vanaf model 2004 (ophangpunt uitlaat achter de duostep) moet je wel dieper borren, daar zitten ze vast gelast.
Ik heb er een speciale lange gatzaag voor..
Nee, ik heb ze niet. Maar je hebt ze niet perse nodig als je de pijpjes uitboord met een gatzaag. Dan krijg je een netjes mooi rond gat, zie mijn eerdere post 1 of 2 pages terug..om nog even terug te komen op die uitlaat aanpassing. Ik zie nu pas dat mijn uitlaten de zwarte "kommetjes" missen. Ik kan ze op internet niet los vinden. Heeft dit een bepaalde naam dat ik gerichter kan zoeken?
klopt. Maar ze werken wel mooi af... Ik zou ze graag er weer in willen hebben.Nee, ik heb ze niet. Maar je hebt ze niet perse nodig als je de pijpjes uitboord met een gatzaag. Dan krijg je een netjes mooi rond gat, zie mijn eerdere post 1 of 2 pages terug..
Sorry, ik was niet geattendeerd op deze reactie. Het is ondertussen gelukt. Heb er nieuwe bussen tussen gedaan.Er zit inderdaad een soort pakking ring tussen. Als het een pekelfiets is zitten die vaak zo vast geplakt dat je ze er niet heel uitkrijgt maar meestal lukt het wel.
top! thnx!Klopt precies.
Jammer dat de dagteller niet op 1234 staatKickje voor het topic van de mooiste motor dmv deze leuke km stand!
nee al 4 jaar niet meer denk ik...@Haga-San Heb je de XS850 nog?