Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mogas even vraagje als het mag .Jij hebt je achterschokbrekers toch ook verhoogt is dat alleen voor de looks of rijd dat ook veel beter ???Was weer ff lekker vanmiddag. Bekijk bijlage 1500793
Kost geloof ik 80 euro en is eigenlijk makkelijk zelf te doen .Je hebt gelijk excuses Bekijk bijlage 1504205
Heb zelf vrij lange benen daarvoor is ie eigenlijk verhoogd ,Bijkomend is dat de voorvork een iets steiler staat en dat ie ietewat beter in stuurtMogas even vraagje als het mag .Jij hebt je achterschokbrekers toch ook verhoogt is dat alleen voor de looks of rijd dat ook veel beter ???
Bedankt Mogas denk dat ik deze dan maar over laat gaan.Heb zelf vrij lange benen daarvoor is ie eigenlijk verhoogd ,Bijkomend is dat de voorvork een iets steiler staat en dat ie ietewat beter in stuurt
(kun je ook bewerkstelligen door de voorpoten wat verder door te laten steken) Het nadeel van ophogen met de risers is dat ie op z'n zijstandaard wat schuiner staat ,(zit bij mij een speciale gemonteerd ,Nadeel twee is dat ie ook op de middenbok met allebei de wielen de grond raakte en dat de ketting vetten wat moeilijker gaat (heb ik weer opgelost door onder op de middenbok twee dikke moeren te laten lassen
Dus ..... Zoals een bekend voetballer ooit zei Iedere voordeel heeft ook een nadeel (of was het nou andersom)
ik dacht ook alleen gepolijst en dan je eigen deksel inruilenIs dat zo Ray dacht alleen gepolijste deksel met geverfde delen er in ???
Ga binnenkort eens offerte opvragen voor het verchromen en zal dat hier dan delen
ik heb destijds alles ook opgehoogd en heb de gearing vergroot zodat de ketting iets vrijer loopt bij de achterbrug overgang zit wel een kettinggeleider want anders slijtte die wel erg snel door ..Bedankt Mogas denk dat ik deze dan maar over laat gaan.
Mijn voorvork staat al iets lager dus prima verder .En aangezien me motor al eens van de zijstandaard is gevallen zie ik het al weer gebeuren
Mooie fiets( die kawa ook trouwens) veel plezier en kweenie of je Facebook hebt? Maar dan zou ik me ook ff melden bij de xjr owners NederlandDag heren (en eventuele dames)
Ik wil mij even voorstellen....
Ik ben Rob, woon op Scheveningen en heb vorige week mijn "nieuwe" XJR1300 opgehaald.
Ik heb hiervoor 21 jaar Kawasaki gereden, Z1000 1977 en flink verbouwd, (klik) maar het werd tijd voor iets anders en als je luchtkoeling, 4 cil, en ballen wilt, kom je dus bij een XJR uit
De motor is in zeer goede staat, (op schade aan de linker demper na) altijd goed onderhouden geweest en heeft nog geen 40.000 gelopen. In vergelijking met de Z1000 is dat een schijntje
Ik ga het komend jaar als de Kawa verkocht is de XJR wat "aanpassen" Ik ben net begonnen met onderdelen te verzamelen en een complete voorpartij van een GSXR1100 uit 1994 is binnen.
Mocht ik in de loop van tijd eea willen weten, hoop ik de antwoorden hier bij de kenners te vinden.
Lekker weer vandaag... Dat vraagt om een ritje
Gr. Rob.
Bekijk bijlage 1506364
WelkomDag heren (en eventuele dames)
Ik wil mij even voorstellen....
Ik ben Rob, woon op Scheveningen en heb vorige week mijn "nieuwe" XJR1300 opgehaald.
Ik heb hiervoor 21 jaar Kawasaki gereden, Z1000 1977 en flink verbouwd, (klik) maar het werd tijd voor iets anders en als je luchtkoeling, 4 cil, en ballen wilt, kom je dus bij een XJR uit
De motor is in zeer goede staat, (op schade aan de linker demper na) altijd goed onderhouden geweest en heeft nog geen 40.000 gelopen. In vergelijking met de Z1000 is dat een schijntje
Ik ga het komend jaar als de Kawa verkocht is de XJR wat "aanpassen" Ik ben net begonnen met onderdelen te verzamelen en een complete voorpartij van een GSXR1100 uit 1994 is binnen.
Mocht ik in de loop van tijd eea willen weten, hoop ik de antwoorden hier bij de kenners te vinden.
Lekker weer vandaag... Dat vraagt om een ritje
Gr. Rob.
Bekijk bijlage 1506364
Mooi Ding Rob Die rooie uitvoering zie je niet zo veel
Heb hem gelijk in het rijtje bij de openingspost gezet
Dag heren (en eventuele dames)
Ik wil mij even voorstellen....
Ik ben Rob, woon op Scheveningen en heb vorige week mijn "nieuwe" XJR1300 opgehaald.
Ik heb hiervoor 21 jaar Kawasaki gereden, Z1000 1977 en flink verbouwd, (klik) maar het werd tijd voor iets anders en als je luchtkoeling, 4 cil, en ballen wilt, kom je dus bij een XJR uit
De motor is in zeer goede staat, (op schade aan de linker demper na) altijd goed onderhouden geweest en heeft nog geen 40.000 gelopen. In vergelijking met de Z1000 is dat een schijntje
Ik ga het komend jaar als de Kawa verkocht is de XJR wat "aanpassen" Ik ben net begonnen met onderdelen te verzamelen en een complete voorpartij van een GSXR1100 uit 1994 is binnen.
Mocht ik in de loop van tijd eea willen weten, hoop ik de antwoorden hier bij de kenners te vinden.
Lekker weer vandaag... Dat vraagt om een ritje
Gr. Rob.
Bekijk bijlage 1506364
Welkom! Mooie XJR. Nog met de dikke tank van vóór 2002. Het kleurenschema is geen originele van Yamaha, zoals Rob al zegt was dat een ander patroon. En in plaats van het Yamaha embleem zoals bij de jouwe, had je de letters “YAMAHA” op de tank. Maar dit is mooi gedaan, misschien wel mooier dan het originele Yamaha ontwerp.
Op de XJR owners website staat veel informatie, je kunt onder andere de kleurenschema’s van alle bouwjaren terugvinden.
ZondeHadden we nu gezeten maar helaas door Corona pandemie afgelast