XJR topic op M-F deel twee

Status
Niet open voor verdere reacties.
aha..fijn, was ook de bedoeling dat je een keuze maakte..haha..gelukt dus!! goed bezig arie!
dennis :Y
van de 80 fotossss....ehhhhh...heb ik er pas 4 ofzo doorgemaildt ha,ha.

De gene die per tig bij elkaar zaten mag je lekker zelf ffe uitsplitsen en dan apart mailen wat er nog niet op de webbiesite staat :+ .

blijf je ook ffe bezig tenslotte .

ik ben inmiddels begonnen de eerste dozen in te pakken voor de beurs met o.a koffie/thee/filters....en belangrijk...het grote koffiezetapparaat :Y .

gr Arie
 
Laatst bewerkt:
koffie,....zwart dan ...de 23 e ben ik er...wat betreft de foto's je kan ze toch opslaan en dan doormailen...of niet??
maar goed..anders stuur me het adres van dick eens, dan mail ik ze hem gelijk, werkt misschie beter
 
van de 80 fotossss....ehhhhh...heb ik er pas 4 ofzo doorgemaildt ha,ha.

De gene die per tig bij elkaar zaten mag je lekker zelf ffe uitsplitsen en dan apart mailen wat er nog niet op de webbiesite staat :+ .

blijf je ook ffe bezig tenslotte .

ik ben inmiddels begonnen de eerste dozen in te pakken voor de beurs met o.a koffie/thee/filters....en belangrijk...het grote koffiezetapparaat :Y .

gr Arie
Heee Arie..het bijhouden van een site/forum is ook een vak hoor ;) niet alles afschuiven he :+ :9
 
Arie heeft zo zijn eigen prioriteiten. Of niet Arie? ;)
net wat je zegt en daar hoort het bijhouden van een webbiesite niet bij gelukkig :N .

Ik ben druk zat met de Owners dus dat webbiesitegedeelte.......echnie :N
 
ik zei wel ok...maar hoe werkt dat..heb daar zo weinig verstand van he..mailen werkt mss beter....
dennis :Y
 
ik zei wel ok...maar hoe werkt dat..heb daar zo weinig verstand van he..mailen werkt mss beter....
dennis :Y

Heel simpel: je logt in met de link; er wordt een venster geopend;
vervolgens kopieer je gewoon de foto's van de map op je schijf naar dat venster

grrttzz, dick :+
 
Nu dan maar even een "bijna-klaar" foto van mijn ombouwproject.... 8-)

IMG_1322.jpg
 
Aangezien ik deze week vrij heb, en mijn vriendin maar al te druk is met afstuderen, heb ik een XJR-poetsdag ingelast deze week. Ik wil mijn motor van boven tot onder schoonmaken en poetsen :) Wat is de beste manier om je blok schoon te maken? Ik heb een 1200 met zwart blok, dus heel goed zal het niet te zien zijn als'ie schoon is, maar zo goed als mogelijk zou toch wel cool zijn. Hebben jullie nog goede tips om bijvoorbeeld het kleppendeksel weer te laten glimmen? Eraf halen en polijsten vind ik ietwat overdreven, maar is het bijvoorbeeld te polijsten met een doek om je vinger of is dat gekkenwerk? ;)
 
Aangezien ik deze week vrij heb, en mijn vriendin maar al te druk is met afstuderen, heb ik een XJR-poetsdag ingelast deze week. Ik wil mijn motor van boven tot onder schoonmaken en poetsen :) Wat is de beste manier om je blok schoon te maken? Ik heb een 1200 met zwart blok, dus heel goed zal het niet te zien zijn als'ie schoon is, maar zo goed als mogelijk zou toch wel cool zijn. Hebben jullie nog goede tips om bijvoorbeeld het kleppendeksel weer te laten glimmen? Eraf halen en polijsten vind ik ietwat overdreven, maar is het bijvoorbeeld te polijsten met een doek om je vinger of is dat gekkenwerk? ;)

Ja. Was dat maar zo makkelijk. Het deksel is voorzien van een laklaag o.i.d. Dat moet je er eerst af zien te krijgen met schuurpapier of afbijtmiddel. Daarna ben je er nog niet. Ook al die kleine hoekjes en naadjes moet je schoon en glad zien te krijgen. Dan krijg je zoiets.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien ik deze week vrij heb, en mijn vriendin maar al te druk is met afstuderen, heb ik een XJR-poetsdag ingelast deze week. Ik wil mijn motor van boven tot onder schoonmaken en poetsen :) Wat is de beste manier om je blok schoon te maken? Ik heb een 1200 met zwart blok, dus heel goed zal het niet te zien zijn als'ie schoon is, maar zo goed als mogelijk zou toch wel cool zijn. Hebben jullie nog goede tips om bijvoorbeeld het kleppendeksel weer te laten glimmen? Eraf halen en polijsten vind ik ietwat overdreven, maar is het bijvoorbeeld te polijsten met een doek om je vinger of is dat gekkenwerk? ;)

Was dat maar waar _O- Het kost je bloed, zweet en tranen.
full
 
Tweedehands kleppendekseltje gescoord op Ebay en die gaat gelijk met de vorkpoten naar de powdercoater

full
 
Cylinderblok gaan we straks netjes weer zwart spuiten

Eerst effe de uitlaat eraf ,kan die gelijk mooi gecleand worden met belgom

Eerst heel de baggerzooi van het blok afboenen

Dan de rest netjes afplakken

Hebben we nog wel effe werk aan

Is ie 9 juni tenminste netjes .....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan