xr500r gebruiker er bij

marco-xr500

MF'er
23 jun 2007
58
0
hengelo
hallo mensen,

ben marco heb sinds kort een xr500r in mijn bezit. Na 4 jaar op een gsx600f uit 2001 te hebben gereden toch een crosser gekocht. Ben hem aan het opknappen moet zeggen het schiet al aardig op. Foto is mijn broertje nieuwe foto volgt na het optische tunen van de bike. Nou heb ik een probleem hij start sms na een keer trappen andere keer na 5 keer. Wie kan mij vertellen of de stroom voorziening van de bobine en de licht bronnen gescheiden zijn? Kan het er aan liggen dat op welke stand ik mijn licht schakelaar ook heb er altijd wel wat brand voor licht of achterlicht of samen groot licht enz?

greetz marco
full
 
hallo mensen,

ben marco heb sinds kort een xr500r in mijn bezit. Na 4 jaar op een gsx600f uit 2001 te hebben gereden toch een crosser gekocht. Ben hem aan het opknappen moet zeggen het schiet al aardig op. Foto is mijn broertje nieuwe foto volgt na het optische tunen van de bike. Nou heb ik een probleem hij start sms na een keer trappen andere keer na 5 keer. Wie kan mij vertellen of de stroom voorziening van de bobine en de licht bronnen gescheiden zijn? Kan het er aan liggen dat op welke stand ik mijn licht schakelaar ook heb er altijd wel wat brand voor licht of achterlicht of samen groot licht enz?

greetz marco
[afbeelding]


He Marco,

Mooi om te zien dat je zo'n xr500r hebt. Heb je er een beetje verstand van? Ik heb zelf sinds dit weekend een tweede :P motor. De vorige eigenaar weet "zeker" dat het een xl500r is maar volgens mij is het een xr500r. Ik wil hem volledig in de originele staat terugbrengen. Het blok is stuk en is er zelfs niet meer bij. Carburateurs dus ook niet. Verder is hij eigenlijk best in een redelijke staat.

Zijn er nog veel onderdelen te krijgen voor dit type?

Gr. Peter
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan