Yamaha R7 2021

En al heb je hem nu wel.. Niet echt het seizoen he..
Lekker met een superlicht semi circuitfietsje zwabberend en glibberend over de natte en ijskoude wegen en dan roepen dat hij idd net zo messcherp stuurt als in de reviews.. :+
 
Ik wil hem van het voorjaar wel proefrijden. Heb echt enorme twijfels of het iets toevoegt naast mijn street triple.
Maar ik vind het een enorm mooie machine. Misschien zelfs als dual purpose (straat + incidentele circuitdag).

Aan de andere kant; voor 10k koop je echt zoveel ander leuk speelgoed (al dan niet tweedehands).
 
Ik wil hem van het voorjaar wel proefrijden. Heb echt enorme twijfels of het iets toevoegt naast mijn street triple.
Maar ik vind het een enorm mooie machine. Misschien zelfs als dual purpose (straat + incidentele circuitdag).

Aan de andere kant; voor 10k koop je echt zoveel ander leuk speelgoed (al dan niet tweedehands).
Same. Wil hem graag proefrijden maar puur uit nieuwsgierigheid. Hij gaat mijn MT10 niet vervangen en als tracktoy is hij mij te duur, helemaal omdat er dan nog wel het 1 en ander aangepast moet worden naar mijn smaak..

Maar mooi is hij zeker!
 
Proefrijden wil ik ook wel even, vooral even bekijken wat ze er van gemaakt hebben. Kopen niet want ik denk dat ik er snel op uitgekeken raak.
 
Ik wil hem van het voorjaar wel proefrijden. Heb echt enorme twijfels of het iets toevoegt naast mijn street triple.
Maar ik vind het een enorm mooie machine. Misschien zelfs als dual purpose (straat + incidentele circuitdag).

Aan de andere kant; voor 10k koop je echt zoveel ander leuk speelgoed (al dan niet tweedehands).
Ik denk niet dat dat wat toevoegt haha.
 
Ten huize A.S. moto gaat er in januari ene in de garage komen. Ne blauwe.

Ben wel eens benieuwd. De laatste keer dat ik op een sportmotor reed dateert al van 20 jaar geleden. Toen nog met een ZX-6R
Deze keer minder cilinders, minder pk's... maar zo'n mooi ding... 😍
 
Ten huize A.S. moto gaat er in januari ene in de garage komen. Ne blauwe.

Ben wel eens benieuwd. De laatste keer dat ik op een sportmotor reed dateert al van 20 jaar geleden. Toen nog met een ZX-6R
Deze keer minder cilinders, minder pk's... maar zo'n mooi ding... 😍
aaaaaayyyyy congrats! Super tof. PK's zat joh. Een motor is zoveel meer dan alleen het vermogen, alhoewel dat niet echt een populaire mening is in dit werelddeel. Keep us posted! Kijk uit naar de eerste foto's.
 
aaaaaayyyyy congrats! Super tof. PK's zat joh. Een motor is zoveel meer dan alleen het vermogen, alhoewel dat niet echt een populaire mening is in dit werelddeel. Keep us posted! Kijk uit naar de eerste foto's.

Het is net omdat deze een beperkt vermogen heeft dat ik ervoor ben gegaan...
Heb gewoon geen zin in een +150pk racer...

Ga er een seizoen mee rijden en dan wellicht inruilen op een Tenere 700, want uiteindelijk is dat toch meer mijn ding. :)
 
Het is net omdat deze een beperkt vermogen heeft dat ik ervoor ben gegaan...
Heb gewoon geen zin in een +150pk racer...

Ga er een seizoen mee rijden en dan wellicht inruilen op een Tenere 700, want uiteindelijk is dat toch meer mijn ding. :)
stuur mij maar een bericht als je hem weg doet :9 8)7
 
Vers opgehaald..

Nu nog inschrijven en wachten op beter weer..


271164116_880453025975595_7359678563562688757_n.jpg
 
Aaayyyyyyyyyy congrats! Ziet er fraai uit. Machtig mooie machine.


Bloedmooi vind ik 'm... echt tot in de details. 😍

Vanaf de voorstelling was ik er al verliefd op. Ondanks het feit dat het eigenlijk helemaal mijn ding niet (meer) is, zo'n racer.
We gaan zien of het een blijver is... of dat we 'm ergens dit jaar toch maar weer gaan verkopen om toch maar die Tenere 700 in huis te halen... want uiteindelijk is dat ook echt een vette machine..
 
  • Leuk
Waarderingen: wj63
De eerste kilometers staan erop.
Damn, zo'n sportieve zit was ik niet meer gewend... Dit is geen motor om dagritten van 400-500km mee te gaan rijden, toch niet voor mij.

Heb 'm vandaag eens meegenomen naar het oefenterrein... Toegegeven, de achtjes lukten niet van de eerste keer... 😅


271491891_346595780620486_1893492087702872442_n.jpg
 
Ik heb hard getwijfeld, de witte anniversary is veel mooier in't echt dan op foto.
Maar ik heb uiteindelijk gewoon mijn 749 terug ingeschreven.
 
Ik heb hard getwijfeld, de witte anniversary is veel mooier in't echt dan op foto.

Die witte is idd heel erg mooi...

Eraan geraken zal iets moeilijker zijn. Yamaha levert maar mondjesmaat het eerste semester van 2022.
Eigenlijk een vervolg op 2021.

Ergens hoop ik dat er meer liefhebbers gaan zijn dan beschikbare motoren, een beetje zoals dat was/is met de MT07.
Ik ben vrij zeker dat deze ergens deze zomer te koop gaat komen te staan. De roep van de Tenere 700 is ferm luid.
En eerlijk.. mijn (tegen dan-) 47 jarige lichaam gaat me in dat geval dankbaar zijn. _O-
 
Gewoon in de toonzaal bij de dealer.

Bekijk bijlage 1715894

Nu, als je deze zomer een tenere wil, dan zal je die vorige zomer moeten bestellen, is me verteld :+


Kan je die van uit de toonzaal ook kopen of is deze al gereserveerd? Bij mijn dealer stond er ook zo één in de showroom.

Er zijn idd al een aantal R7's geleverd, maar veel krijgen de dealers er niet in het eerste semester...

Bij de Tenere idd hetzelfde verhaal... we zien wel... hoop ergens nog een stockmotor te kunnen scoren na de zomer.
 
Er stonden er 3, R7's. Zijn motoren die 'beter verkopen in de zomer'.
Tenere nu bestellen was 'ten vroegste oktober', gaf ie aan.
 
Er stonden er 3, R7's. Zijn motoren die 'beter verkopen in de zomer'.
Tenere nu bestellen was 'ten vroegste oktober', gaf ie aan.

Beide dealers hier in de buurt zitten nu al met de handen in het haar...

De dealer waar ik kocht had er ook drie... een witte, verkocht... de blauwe staat bij mij en een zwarte 35kw die nog wel even in de showroom zal blijven staan.
 
Die witte is idd heel erg mooi...

Eraan geraken zal iets moeilijker zijn. Yamaha levert maar mondjesmaat het eerste semester van 2022.
Eigenlijk een vervolg op 2021.

Ergens hoop ik dat er meer liefhebbers gaan zijn dan beschikbare motoren, een beetje zoals dat was/is met de MT07.
Ik ben vrij zeker dat deze ergens deze zomer te koop gaat komen te staan. De roep van de Tenere 700 is ferm luid.
En eerlijk.. mijn (tegen dan-) 47 jarige lichaam gaat me in dat geval dankbaar zijn. _O-

Dus wanneer het nat kutweer is ga je heel voorzichtig op een buikschuiver met sportieve bandjes rijden om deze vervolgens in te ruilen wanneer het echt mooi weer wordt voor een motor met semi noppenbanden?

Bijzondere logica.


Anyway, zou hem graag een keer een paar rondjes op het TT circuit proberen om te zien hoe hij daar tot zijn recht komt.
 
Dus wanneer het nat kutweer is ga je heel voorzichtig op een buikschuiver met sportieve bandjes rijden om deze vervolgens in te ruilen wanneer het echt mooi weer wordt voor een motor met semi noppenbanden?

Bijzondere logica.


Anyway, zou hem graag een keer een paar rondjes op het TT circuit proberen om te zien hoe hij daar tot zijn recht komt.


Als ik deze zomer van zin ben om te verkopen... dan denk ik toch dat ik wel wat mooi weer gehad heb, niet? 🤔

Er staan minstens twee circuitdagen op de planning... no worries. ;)
 
Als ik deze zomer van zin ben om te verkopen... dan denk ik toch dat ik wel wat mooi weer gehad heb, niet? 🤔

Er staan minstens twee circuitdagen op de planning... no worries. ;)
Joh, doe d'r lekker mee wat je wilt. Jouw motor makker. Ziet er fraai uit, hoop dat je er een boel lol van gaat beleven.

RB motoren heeft er één online staan met een korte houder erop en wat andere tierelantijn. Poah dat ziet er fraai uit.

 
Terug
Bovenaan Onderaan