zaterdagavond 10 september..

svmarks

MF'er
15 jun 2004
202
0
hattem
Mensen, ik heb een 'probleempje'.
Het zit zo.....:

Mijn vader, ( die overigens fanatiek motorrijder is op zijn BMW R1150 GS ), wordt op woensdag 14 september 50 jaar!!reden voor een feestje toch?
Zaterdagavond 10 September komt het feestje, voor familie en kennissen.
Nou zou ik gigantisch graag mijn vader een orgineel en onvergeetbaar kado geven.
Ik ben al een paar weken bezig om te verzinnen wat ik hem in vredes naam kan geven maar ik kan niets orgineels bedenken, tot nu!!!!

Ik zou heel graag willen dat er een groot aantal motoren bij ons door de straat heen rijd, met de nodige sportuitlaten }) ( orginele uitlaten zijn uiteraard ook welkom!!)

Ik zou hiervoor graag een beroep op jullie doen, ik weet niet of dit een beetje raar is om dit jullie te vragen, maar het lijkt me echt supergaaf!!!
Ik woon zelf in Hattem dus afspreken in Zwolle lijkt me een strak plan.

Zouden de mensen die willen komen, een berichtje achter willen laten?!

Alvast harstikke bedankt!!!!
 
hmm dom idee ja een biertje aangezien iedereen dan op de motor is....nouja een koud glas fris gaat er dan ook wel in toch?
 
Maybe 2gether ?? ik moet nog ff kijken of ik die avond niet moet werken maar anders kan het denk ik wel ff.....

ps. kom uit Leeuwarden


ja prima :) (als je het niet erg vind dat mn motor niet echt snel is :P met dik 200 over de snelweg zit dr dus niet in :P )

ik lees t hier wel, of mail/msn maar(adres staat in mn profiel)
 
misschien een idee om op 10 september rond 19:30 te verzamelen in Zwolle, bij de Ijsselhallen of ESSO pomp?
 
:X

Waarom geef je hem geen doppensleutelset?

-O- *O* -O-

Voor zestig Euri had ik je n.l. kunnen voorzien van een fantastisch kwaliteitssetje. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Vanuit Enschede is dat wel een leuk ritje ... zo "count me in" (maar het moet wel droog weer zijn, anders smelt ik O-) )

Ik neem aan dat we de details wel hier op MF te lezen krijgen, hoe laat we waar moeten zijn.
 
Vanuit Enschede is dat wel een leuk ritje ... zo "count me in" (maar het moet wel droog weer zijn, anders smelt ik O-) )

Ik neem aan dat we de details wel hier op MF te lezen krijgen, hoe laat we waar moeten zijn.

Heel erg tof van je dat je komt :} ( uiteraard met mooi weer ) !!!
Het zal wel rond 19:30 worden in zwolle, maar dat zal ik zeker melden.
 
Zijn er nog meer mensen die hier naartoe komen of wordt het een saaie bedoeling met hooguit 5 motoren ????
 
dan moet ik hem eerst een rechterhand geven, want hij heeft 2 linker handen.
Maar bedankt voor het idee!!! :}

lastig gasgeven met twee linkerhanden....... Hattum is te ver weg, sorry, misschien moet je een steen door de ruiten van het plaatstelijke Hels Angels chapter gooien met het adres van je pa eraan en de melding dat ie op 10 september thuis is, heb je een hoop illegale uitlaten in je straat denk ik :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan