Zeer slecht weekend in duitsland

Mijn condoleances aan de familie, vrienden, broeder en zusters MF-ers.
Sterkt voor de MF-ers die erbij waren en direct betrokken waren. ;(
Het is niet fijn om zulke berichten te horen. ;-(

Motorfreak "Rest In Peace"
Persoonlijk kende ik jou niet maar ben wel heel ;( van het bericht.

TDMuts en Dropkick sterkte.

Kaasszje heel veel respect voor je kerel.
Zo’n slecht nieuws geven aan zijn ouder is niet fijn.

Hou dit MF-broederschap band levend. Die is zeker meer dan GOUD waard.
 
Mijn medeleven gaat uit naar familie, vrienden en bekenden
van Motor Freak.
Absoluut een tragedie.
En absoluut geen leeftijd om het leven vaarwel te
moeten zeggen.
Hoe kwetsbaar zijn wij toch......
Mag je dan niet één klein foutje meer maken..?.....
Triest, zeer triest.

TdMuts, ik wens je een spoedig herstel

Roco
:]
 
De afgelopen dagen zijn er op de diverse topics over "Duitsland" soms nogal extreme dingen gezegd. Af en toe door de direct betrokkenen van de "Moezelgroep", maar ook door buitenstaanders. Beide groepen, dus de in- en outsiders kunnen in deze situatie soms anders dan normaal reageren.

Voor de insiders (ik ben één van hen): het allemaal nog heel vers,
voor de outsiders: die kunnen soms zo geraakt worden door de verhalen van de insiders dat ook zij hun gevoelens op een andere manier uiten dan dat ze dat in een normale situatie zouden doen.

Ik zou het bijzonder op prijs stellen als men wat meer weloverwogen in dit topic, en de andere die over dit zeer tragisch weekend gaan, zou posten en reageren.

Bovendien hoop ik dat de topics slechts zéér kort op slot staan (straks weer open?).

Er wordt ons (de betrokkenen) de gelegenheid ontnomen om onze emoties te delen met andere, soms zelfs ons onbekende, motor-genoten. Ook aan hen die ons willen steunen wordt die gelegenheid, juist op het moment dat daar behoefte aan is, ontnomen, want reken er maar op dat er nog een heel lastige periode komt: zowel op korte, als ook op de lange termijn.

Het argument dat in dit topic (nog) wél gepost kan worden vind ik niet juist. Blijkbaar is het voor ons, de leden van de groep, zó belangrijk dat wij als gebruikers van MF het wenselijk vinden meerdere topics te openen.

Er is aan mij niet gevraagd of ik het eens ben met een verzoek aan de moderator(s) om bijna alle topics die over dit weekend gaan (al dan niet tijdelijk) af te sluiten. Gelukkig is het overgrote deel van de reacties zéér positief en van die enkele "vreemde eend" kunnen we beter denken en reageren: LAAT MAAR.

Als we "LAAT MAAR" als reactie gebruiken op een uiterst vreemde post, dan weet iedereen wat er wordt bedoeld.


Vertrouwend op een snelle her-opening (want ik kan best wat steun gebruiken),

Fred
 
De afgelopen dagen zijn er op de diverse topics over "Duitsland" soms nogal extreme dingen gezegd. Af en toe door de direct betrokkenen van de "Moezelgroep", maar ook door buitenstaanders. Beide groepen, dus de in- en outsiders kunnen in deze situatie soms anders dan normaal reageren.

Voor de insiders (ik ben één van hen): het allemaal nog heel vers,
voor de outsiders: die kunnen soms zo geraakt worden door de verhalen van de insiders dat ook zij hun gevoelens op een andere manier uiten dan dat ze dat in een normale situatie zouden doen.

Ik zou het bijzonder op prijs stellen als men wat meer weloverwogen in dit topic, en de andere die over dit zeer tragisch weekend gaan, zou posten en reageren.

Bovendien hoop ik dat de topics slechts zéér kort op slot staan (straks weer open?).

Er wordt ons (de betrokkenen) de gelegenheid ontnomen om onze emoties te delen met andere, soms zelfs ons onbekende, motor-genoten. Ook aan hen die ons willen steunen wordt die gelegenheid, juist op het moment dat daar behoefte aan is, ontnomen, want reken er maar op dat er nog een heel lastige periode komt: zowel op korte, als ook op de lange termijn.

Het argument dat in dit topic (nog) wél gepost kan worden vind ik niet juist. Blijkbaar is het voor ons, de leden van de groep, zó belangrijk dat wij als gebruikers van MF het wenselijk vinden meerdere topics te openen.

Er is aan mij niet gevraagd of ik het eens ben met een verzoek aan de moderator(s) om bijna alle topics die over dit weekend gaan (al dan niet tijdelijk) af te sluiten. Gelukkig is het overgrote deel van de reacties zéér positief en van die enkele "vreemde eend" kunnen we beter denken en reageren: LAAT MAAR.

Als we "LAAT MAAR" als reactie gebruiken op een uiterst vreemde post, dan weet iedereen wat er wordt bedoeld.


Vertrouwend op een snelle her-opening (want ik kan best wat steun gebruiken),

Fred
idd fred
iedereen wil of moet het op zijn manier verwerken
en hoe hij of zij dat doet moet die gene zelf weten
zonder door een ander aangevallen te worden
maar geldt ook voor jou fred als je wilt praten voeg me maar toe
 
Beste Mühlheimers,

Ik hoop dat we, zodra we elkaar weer zien, met z'n ALLEN dezelfde sfeer weer kunnen oproepen als die er afgelopen zaterdag op de camping hing. Iedereen bood steun aan elkaar op de momenten dat daar behoefte aan was.

Ik zal daarvoor weer mijn uiterste best gaan doen.

Fred
 
Beste Mühlheimers,

Ik hoop dat we, zodra we elkaar weer zien, met z'n ALLEN dezelfde sfeer weer kunnen oproepen als die er afgelopen zaterdag op de camping hing. Iedereen bood steun aan elkaar op de momenten dat daar behoefte aan was.

Ik zal daarvoor weer mijn uiterste best gaan doen.

Fred

Hier kan ik het helemaal mee eens zijn, en uiteraard zal ik ook m'n uiterste best hiervoor doen.


John.
 
Ik schreef het al in één van de andere topics; ookal ben ik totaal geen insider, er heerst een verslagen gevoel. '( Weer eens met beide benen op de grond gezet.

Heel veel sterkte en steun aan alle betrokkenen.
 
Mijn condoleances voor de nabestaanden en direct betrokkenen.

Veel sterkte in deze moeilijke periode.

Ook TDMuts veel succes met het oplappen van jezelf (en de motor).

R.I.P. motor freak '(
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet meer waar ik wel en niet gereageerd hebt, maar liever 10 keer teveel dan 1 keer te weinig.

Veel sterkte toegewenst aande familie en de direct betrokkenen. Triest geval op de verkeerde plaats op het verkeerde moment. '( '( '(
 
'( verschrikkelijk dus.
Jammer dat vrijheid op twee wielen zo kan aflopen. B|
Sterkte aan iedereen
 
Woorden schieten tekort...... '(

gecondoleerd en ontzettend veel sterkte allemaal.
 
Nogmaals heel veel sterkte! Het zal altijd pijn blijven doen, maar blijf met elkaar praten, dat zal de pijn verzachten. Herinner vooral de mooie momenten die jullie samen hadden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan