Zeer slecht weekend in duitsland

jeroen heeft de ursus rode wodka maar op gezocht om straks lekker te kunnen slapen
dat zegt wel genoeg over hoe ik me nu voel

ik wil slapen maar kan het niet dan maar met de fles en dat is niet goed ik weet het maar hetbegint te werken ik druk zo de pc uit en ga morgen het gevecht met met zelf weer aan

same here B|
 
Jeroen, echt top van je jongen!!!

Wat een kut nacht, bijna niet geslapen.... Ik ben maar niet naar de drank gaan grijpen aangezien ik zo naar school moet.

Bedankt voor al jullie betuigingen en sterkte iedereen.
 
Jeroen, echt top van je jongen!!!

Wat een kut nacht, bijna niet geslapen.... Ik ben maar niet naar de drank gaan grijpen aangezien ik zo naar school moet.

Bedankt voor al jullie betuigingen en sterkte iedereen.

zal jij het nu zwaar hebben op college. ik doe nu helemaal niks en zit er eigenlijk door heen .

ik spreek je vandaag denk ik nog wel via msn dat filmpje van jou en drop op de trampoline is wel leuk geworden
 
Els heel veel suc6 op school
Jeroen ik weet precies hoe je je voelt...
Ik ben ook nog niet wezen werken... en ook nog niet naar school geweest :(

Weet ook nog niet zeker of dat deze er week er in gaat zitten...

Ik ga zo in iedergeval een stukkie rijden... en dan zie ik het wel weer
 
Grijp a.u.b. niet naar de drank o.i.d. '(

Snap dat het een moeilijke tijd is voor degene die erbij waren, maar drank ofzo is ook geen oplossing ...

Praten praten praten!
 
Grijp a.u.b. niet naar de drank o.i.d. '(

Snap dat het een moeilijke tijd is voor degene die erbij waren, maar drank ofzo is ook geen oplossing ...

Praten praten praten!
Je hebt zeker gelijk... maar het brengt je in zo'n roes...
En dan word slapen makkelijker
 
Is te begrijpen ....

Neem dan zon slaap pilletje o.i.d. dat is denk ik dan een betere oplossing ofzo
iamwithstupid.gif


Kan echt wel begrijpen dat het na zo een gebeurtenis ow zo verlijdelijk is naar de drak te grijpen om te slapen, maar het is ook ow zo moeilijk om er ook weer vanaf te komen..........
 
1 glas met drank moet kunnen vind ik wat dat betreft weet ik mijn eigen grenzen gelukkig.

ben gealcohollist de fles wodka hier is gister 1 glas uit gegaan vol wel te verstaan dat was net zoveel als dat ik in de laatste 5 maanden uit die fles heb gedronken
alcohol is geen middel je moet er van genieten
 
huisdieren werken ook goed tegen zo iets
kon vannacht echt niet slapen de kat was boven en heeft de hele nacht bij mij gelegen (ik ben geen katten persoon meer een honden)
als ik omdraaide ging de kat ook naar de andere kant en ik heb veel omgedraait
ik heb elke keer als ik wakker werd tegen de kat aan lopen buurten leek net of hij alles begreep wat ik zei ik weet dat het niet zo was dus heb ik maar een beetje onzin uitlopen kramen en dat vond ie ook goed

en aan onze hond heb ik ook heel veel die voelt al je emoties gister was hij gewoon aan het mee huilen of was dat nou eergister ik weet het niet meer
 
Zoals al door meer mensen is aangegeven is praten de beste manier om te proberen dit een plaats in jullie leven te geven.
Praten, vooral met elkaar, maar vergeet niet dat hier ook veel mensen zijn die bereid zijn te luisteren als jullie daar behoefte aan hebben.

nogmaals veel sterkte aan eenieder
 
klote!!
Hij moest t rijden nog leren...bagger dattie die kans niet meer krijgt :(
Hoop dat ze daarboven strak asfalt, mooi weer, lekkere pitspoezen, mooie en dure motoren en veel tijd hebben!!
Geniet er dan maar van...

Sterkte aan vrienden en familie!

Johannes5
 
Op verzoek van de ouders en direct betrokkenen zijn de andere topics (tijdelijk) gesloten.

De begrafenis is uitsluitend toegankelijk voor genodigden. Verzoek om hier niet over de begrafenis te praten maar om je medeleven te betuigen.
 
Heel veel sterkte voor de ouders, familie en vrienden van motor freak.
ook voor iedereen die er bij is geweest in Duitsland..
En et is al meerdere malen door iedereen gezegt...
maar probeer er met je naaste er over te praten dat is denk ik wel
et beste om deze verschikkelijke gebeurtenis te verwerken...

Heel veel sterkte..


R.I.P. Motor Freak
 
Terug
Bovenaan Onderaan