Zeer slecht weekend in duitsland

Nu pas weer tijd om op M-F te kunnen lezen, begint het hiermee dus :?

Uiteraard gaat mij medeleven uit naar diegene die hem goed kenden en lief hadden.

Voor de mensen die het allemaal hebben zien gebeuren kan ik alleen maar zeggen dat je er vooral vaak en veel over mag praten. Dan verwerk je dat ook veel beter.
 
Hoe een leuk weekendje in zo'n drama kan eindigen... Toen ik het hoorde gooide ik mijn handschoenen heel hoog de lucht in, daar tegen die brug over de Moezel waaronder we de avond ervoor nog zo'n fijn kampvuur hadden, bier dronken en gezelligheid hadden. Ik ben mij nog eens des te meer kapot geschrokken daar ik zondag op de terugweg zelf ook een ongeluk heb gehad.


Ik zit er totaal verslagen bij hier, zal er alles aandoen om mijn laatste eer nog te komen bewijzen...


Mijn oprechte deelneming aan de ouders familie vrienden kennissen van Wouter en veel sterkte met het verwerken van dit verlies.


Lucas / Dropkick
 
Er is inmiddels aan de mods van MF verzocht de topics en met name dit topic te verwijderen van MF ivm het tijdsbestek van posten op het forum en het inlichten van zijn ouders.

Namens de organisatie kan ik zeggen dat wij des duivels zijn over de berichtgeving omtrent dit alles, aangezien MF'ers het ruim 3 kwartier eerder wisten als de ouders van het slachtoffer.

Wij vinden dit niet kunnen, tactloos, smakeloos en getuigen van geen enkele vorm van respect richting het slachtoffer en de nabestaanden en nemen ook volledig afstand van elke vorm van berichtgeving welke op het Motor-Forum hieromtrent is geplaatst.

Helaas is alle moeite om dit topic te verwijderen tevergeefs geweest aangezien de broer van "motor freak" inmiddels het topic en dus ook het tijdstip van openen heeft gelezen. Ik hoef jullie denk ik niet te vertellen hoe zijn reactie geweest moet zijn toen bleek dat het op MF al 3 kwartier bekend was voordat zijzelf pas op de hoogte waren van het gebeurde.

En dit is het laatste wat ik erover wil zeggen totdat wij als organisatie van het weekend gesproken hebben met de nabestaanden.

Helemaal met je eens, aan de andere kant mocht de topic-starter ook wel effe nadenken voordat ie dit poste op motor-forum.nl |(
 
Ik zit er totaal verslagen bij hier, zal er alles aandoen om mijn laatste eer nog te komen bewijzen...

Lucas / Dropkick

Drop, als je om vervoer verlegen zit wil ik je best helpen als ik kan.

En over het starten van dit topic, inderdaad, het kan niet zo zijn dat MF alles eerder weet dan de ouders, familie en vrienden. Dat is een bijzonder slechte zaak. Maar ik weet zeker dat Asfalt Junky dit topic niet heeft gestart met kwade bijbedoelingen of om de primeur te hebben. Zoals je uit zijn eerste post kan lezen wist hij heel weinig en heeft hij gewoon gepost wat hij doorkreeg van deelnemers in duitsland. Puur om ons in te lichten. Ik wed dat hij er, bij het ontvangen van het bericht, niet eens bij heeft stilgestaan dat Motor Freak's ouders en familie nog niet op de hoogte waren. Laat ik duidelijk zijn, ik praat het niet goed. Ik zeg alleen dat wij het de TS niet al te kwalijk moeten nemen.

Nogmaals mijn innige deelnemers aan iedereen die achterblijft. '(

@Ikbengek: Sterkte kerel, ik kan me voorstellen dat het enorm confronterend moet zijn om bij de ouders van Motor Freak langs te gaan. Succes daarmee, en houd je koppie er bij!
 
Bah, altijd weer zeer klote om dit soort berichten te lezen, krijg er toch altijd zelf weer een brok van in mn maag ;(

Heel veel sterkte aan iederen die hem kon!
 
Het topic staat er nu eenmaal, dus laten we dit topic gebruiken waarvoor het bedoeld is. Het lijkt me niet verstandig om in dit topic te gaan wijzen en rare uitingen te gaan doen. Dit kan kwetsend en/of verkeerd overkomen.


Iedereen sterkte gewenst.
 
Ik vind ook dat je niet alles in de schoenen van Junky kan schuiven.
Naar mijn mening is het ook de fout van degene die in Duitsland hebben gezeten door het gelijk door te bellen naar anderen en niet ff na te denken om eerst de ouders in te lichten.

En degene die in Duitsland erbij waren kan je in principe ook niks kwalijk nemen - Wat zou jij doen als je zoiets gezien en meegemaakt hebt?
Juist, je wil er gelijk over praten om het toch al van je af te krijgen.

Hoe erg het is voor de nabestaanden om het zo te vernemen is natuurlijk niet te beschrijven.

Ik wil helemaal niks goedpraten of een beschuldigende vinger uit te steken naar 1 of meerdere personen want daar is niemand iets mee gebaat.
Het is een ongelukkige samenloop van omstandigheden

Laten we hopen dat iedereen er van geleerd heeft.



Nogmaals mijn oprechte medeleven naar de familie toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan