Zeer slecht weekend in duitsland

;( vreselijk om dit te lezen ;( gecondoleerd aan de nabestaanden. Sterkte aan de andere mfers die daar bij waren. TDMuts, beterschap.
 
........damn, echt geen idee wat ik hierop moet zeggen.
Sterkte aan TDMuts.

en alle betrokken sterkte met het verlies '(
 
Gisteravond op de terugweg naar Nederland vanuit Mulheim ontvingen wij, Twixman, T-Babe en Charmander, als organisatie van dit weekend het trieste bericht dat "motor freak" bij een ongeluk om het leven was gekomen.

Wij waren zelf onderweg terug naar Nederland in verband met een sterfgeval in de eigen familiekring.

Toen wij thuis aankwamen zagen wij op MF dit topic staan en waren eigenlijk met stomheid geslagen.

Wij, als organisatie, proberen de ouders van Wouter telefonisch te bereiken en hen naast onze condoleances over te brengen ook te vragen of zij het op prijs stellen dat "wij, als Mulheimgroep" op het MF een condoleanceregister mogen openen en deze aan hen mogen overhandigen op de begrafenis cq crematie.

Dit vinden wij, als organisatie en mulheimgroep, wel zo netjes en we hopen dan ook dat een ieder hier op het Motor-Forum hier respect wil en kan opbrengen en af te wachten wat zijn ouders willen.

Wij willen dan ook een ieder vragen om te wachten met het uitbrengen van hun condoleances of het reageren op dit tragische voorval tot het "officiele condoleanceregister" hier op MF geopend wordt.

Wij bedanken jullie alvast voor jullie begrip en respect.

De organisatie
"MF Weekend Mulheim"

Twixman, Twixmans-Babe & Charmander
 
Laatst bewerkt:
'( Moeilijk weer om hier op te reageren, iedere keer als je zoiets leest wordt je er weer stil van. Het gebeurt, helaas,.........R.I.P. motor freak. Sterkte familie, vrienden en kennissen. '(

TD Muts sterkte met het herstel.
 
Gister las ik dit topic al en heb met afgrijzen gelezen wat er gebeurt was.
Ook ik had me opgegeven voor dit weekend, maar ben uiteindelijk toch niet
meegegaan.

Op het moment dat ik het las, had ik -net als vele anderen- kippenvel.
Wist ik van verbijstering niets te zeggen en dacht: "Morgen maar reageren."
Maar nog steeds weet ik hierop niets zinnigs te zeggen.
Wat moet je ook zeggen? Je weet dat je als motorrijder kwetsbaarder bent,
maar toch.... Het komt zo dichtbij.

Dus net als alle anderen kom ook ik niet verder dan:

TD-Muts, sterkte met je herstel. Zowel geestelijk als lichamelijk.

Motor freak, rust in vrede.

De rest van de groep, sterkte met verwerking van het hele gebeuren.


'(
 
'(

en toen was er niets meer....

sterkte voor alle nabestaanden.

tdm muts ook jij heel veel sterkte gewensd meid.

de rest van de groep wens ik ook heel veel sterkte met het verwerken van dit gebeuren. ik hoop dat jullie er ook met elkaar over kunnen praten.


met alle respect voor twixman wil ik hier toch mijn medeleven betuigen. mochten zijn ouders het niet op prijs stellen (wat ik me moeilijk kan voorstellen) dan hoeft dit topic toch niet te worden uitgeprint en ingebonden als condeleance register? voor mij is het een laatste groet. RIP Motor Freak



 
Laatst bewerkt:
met alle respect voor twixman wil ik hier toch mijn medeleven betuigen. mochten zijn ouders het niet op prijs stellen (wat ik me moeilijk kan voorstellen) dan hoeft dit topic toch niet te worden uitgeprint en ingebonden als condeleance register? voor mij is het een laatste groet. RIP Motor Freak

Uiteraard begrijpen we dat een ieder zijn medeleven wil tonen en een laatste groet wil uitbrengen.

Zodra wij zijn ouders hebben gesproken en er geen bezwaar tegen is dat er een condoleanceregister wordt geopend zal dit dan ook gebeuren.

Dit topic zal "niet" uitgeprint worden aangezien hier ook beterschapswensen in staan richting TDMuts. Dit vinden wij als organisatie niet gepast om aan de ouders van motor freak te overhandigen, dus hier zal een apart topic over geopend worden.

Ik hoop dat voor iedereen begrijpelijk is. Iedereen heeft het recht om een laatste groet uit te brengen, maar het moet wel op de juiste manier gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
td muts, heel veel beterschap toegewenst..

en voor vrienden en nabestaanden van motorfreak, heel veel sterkte toegewenst..

en jij motorfreak: rust zacht.
 
Ik ben zelf net een uur geleden teruggekomen uit de Eifel en mijn oog viel op dit topic......
Wat vreselijk dit.

Gecondoleerd en sterkte gewenst aan iedereen die dit nodig heeft '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan