Zeer slecht weekend in duitsland

Mijn condoleances naar de familie en vrienden van Motorfreak.

Td muts een spoedig herstel gewenst.

Dit soort berichten doet je weer realiseren hoe kwetsbaar je bent.
 
Ik voel me zo vrij als een vogeltje... nu op twee wielen hoog boven ons...

RIP Motor freak '(

Heel veel sterkte aan iedereen die hem gekent heeft

Tune Boy & Devil's Girl
 
dit is diep triest en er zijn geen woorden voor. Ik ken beide personen niet maar ze zijn net als ons echte motorfanaten. Iid komt het dicht bij wanneer het mede forummers zijn, ik zie het hier toch als een grote familie waar een grote passie gedeeld wordt.

Gecondoleerd en sterkte voor de familie en vrienden van motorfreak en beterschap voor TDmuts.
Ook sterkte voor degene die dit meegemaakt hebben tijdens hun tocht door Duitsland.

;(
 
Nou mensen, bedankt voor alle goede wensen. Ben net thuis, DJAlex en SpeedKing hebben me met de auto opgehaald. (alleen de linker bochten waren erg pijnlijk)
3 ribben gebroken en van de linker schouder het kapsel beschadigd, dus links is een beetje lam.
Ben me rot geschrokken van het bericht van motorfreak. Hoorde het terwijl in zelf nog in een duits ziekenhuis lag.
Ik weet zelf totaal niets meer van mijn eigen ongeluk, dus hoop maar dat het motorfreak hetzelfde is vergaan en dat ook zijn laatste herinnering er één is van lekker bochtjes rijden in de eiffel.

Groetjes en bedankt, TDMuts (die voorlopig ff gestrekt gaat, dit zitten achter de computer is niet makkelijk)

Oja er zijn ook nog foto's van mijn tdm met schade, maar die zal ik een andere keer wel posten als er belangstelling voor is.
 
Nou mensen, bedankt voor alle goede wensen. Ben net thuis, DJAlex en SpeedKing hebben me met de auto opgehaald. (alleen de linker bochten waren erg pijnlijk)
3 ribben gebroken en van de linker schouder het kapsel beschadigd, dus links is een beetje lam.
Ben me rot geschrokken van het bericht van motorfreak. Hoorde het terwijl in zelf nog in een duits ziekenhuis lag.
Ik weet zelf totaal niets meer van mijn eigen ongeluk, dus hoop maar dat het motorfreak hetzelfde is vergaan en dat ook zijn laatste herinnering er één is van lekker bochtjes rijden in de eiffel.

Groetjes en bedankt, TDMuts (die voorlopig ff gestrekt gaat, dit zitten achter de computer is niet makkelijk)

Oja er zijn ook nog foto's van mijn tdm met schade, maar die zal ik een andere keer wel posten als er belangstelling voor is.
Tis iig goed om je hier weer te zien posten.

succes met je herstel!
 
Nou mensen, bedankt voor alle goede wensen. Ben net thuis, DJAlex en SpeedKing hebben me met de auto opgehaald. (alleen de linker bochten waren erg pijnlijk)
3 ribben gebroken en van de linker schouder het kapsel beschadigd, dus links is een beetje lam.
Ben me rot geschrokken van het bericht van motorfreak. Hoorde het terwijl in zelf nog in een duits ziekenhuis lag.
Ik weet zelf totaal niets meer van mijn eigen ongeluk, dus hoop maar dat het motorfreak hetzelfde is vergaan en dat ook zijn laatste herinnering er één is van lekker bochtjes rijden in de eiffel.

Groetjes en bedankt, TDMuts (die voorlopig ff gestrekt gaat, dit zitten achter de computer is niet makkelijk)

Oja er zijn ook nog foto's van mijn tdm met schade, maar die zal ik een andere keer wel posten als er belangstelling voor is.
Hou je taai en hopelijk een voorspoedig herstel.
 
Nou mensen, bedankt voor alle goede wensen. Ben net thuis, DJAlex en SpeedKing hebben me met de auto opgehaald. (alleen de linker bochten waren erg pijnlijk)
3 ribben gebroken en van de linker schouder het kapsel beschadigd, dus links is een beetje lam.
Ben me rot geschrokken van het bericht van motorfreak. Hoorde het terwijl in zelf nog in een duits ziekenhuis lag.
Ik weet zelf totaal niets meer van mijn eigen ongeluk, dus hoop maar dat het motorfreak hetzelfde is vergaan en dat ook zijn laatste herinnering er één is van lekker bochtjes rijden in de eiffel.

Groetjes en bedankt, TDMuts (die voorlopig ff gestrekt gaat, dit zitten achter de computer is niet makkelijk)

Oja er zijn ook nog foto's van mijn tdm met schade, maar die zal ik een andere keer wel posten als er belangstelling voor is.

Hee TDMuts ben blij dat je weer achter de PC (al is het heel even) kunt kruipen, goed teken!
Ben je weer de groep kwijtgeraakt....dus je signature klopt nog steeds... :X


Aan allen die het tragische ongeval van Motorfreak meegemaakt hebben en degene die in de andere groep zaten: heel veel sterkte de komende tijd, praat er veel over, kom desnoods in contact met slachtofferhulp...hier zijn ze voor!

Ik heb begrepen dat er wellicht nog een condoleance-register geopend gaat worden, waar wij ons medeleven dan zullen betuigen aan de nabestaanden van Wouter.

4-tje & Speedking
 
Woorden schieten ons tekort ondanks dat wij hem niet persoonlijk kende voelt het voor ons aan alsof we een familie lid verliezen. Ik zit hier gewoon ;(
Alle betrokkenen veel sterkte en gecondoleerd.
Namens Mys & Ouweman.

TD muts sterkte met je herstel
 
Ik lees dit net, en schrik me rot.

Alle sterkte voor de nabestaanden.

TD-Muts: beterschap!
 
De ellende is nog niet over. Dropkick heeft een klapband gehad en is redelijk hard gevallen. Ik heb hem net aan de tel. gehad dus wat dat betreft goed nieuws.

1 grote ellende daarzo en het had zo'n mooi weekeind moeten worden :(
 
De ellende is nog niet over. Dropkick heeft een klapband gehad en is redelijk hard gevallen. Ik heb hem net aan de tel. gehad dus wat dat betreft goed nieuws.

1 grote ellende daarzo en het had zo'n mooi weekeind moeten worden :(
Damn.... Murphy moet nu toch echt es een end optiefen met z'n stomme wet :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan