zeer treurig bericht

Wat een verschrikkelijk bericht... Ik heb zaterdag in H'veen kennis kunnen maken met een aantal motor-forummers waaronder Fast Eddy, Superbiker en Jacco. Ik ken jullie nauwelijks maar wat me wel bijgebleven is in ons korte gesprek is dat Jacco een grapje maakte over een boutje dat mistte uit een kleine beschadiging van mijn kuipruitje, hij had deze beschadiging precies hetzelfde en vond dit zo toevallig dat het maar tijd werd een staatslot te kopen....erg triest om dan zo'n bericht te lezen.

Ik wens zijn familie en nabestaanden ontzettend veel sterkte met het verwerken van hun verdriet



Erik-Jan
 
Gatver wat is dit vreselijk om te lezen!

Sterkte met dit vreselijke verlies!
Hierbij mijn condoleances voor de nabestaanden,vrienden en kennissen.

mathijs
 
Zeer treurig om te horen.
Ik vindt het altijd rot om dit soort berichten te horen/zien.
Ik wens dan ook zijn familie,vrienden en kennisen veel sterkte toe.
 
Gecondoleerd, ...


veel sterkte toegewenst aan zijn familie en vrienden.


Mathias
 
gecondoleerd.

Heb alles gelezen met een traan, kippevel, haren in mijn nek die omhoog staan, maar ook met een lach over hoe Jacco was.

Ik ken hem niet maar wil hiervandaan iedereen veel sterkte wensen.

Nogmaals gecondoleerd.
 
Stond vandaag in de Leeuwarder Courant

Friezen komen om bij verkeersongevallen
JOURE - Bij twee ongevallen zijn dit weekeinde drie Friezen omgekomen. In Noord-Holland kwam zaterdag een echtpaar uit Veenwouden om het leven. Een motorrijder uit Joure, de 29-jarige Jacob Haitsma, overleed zaterdagavond.

Op de afslag West van de A7 raakte hij de macht over het stuur kwijt. Hij viel en gleed tegen de vangrail aan.

(stukje over auto-ongeluk weggelaten)

Waarom wordt in dit soort stukjes nooit de oorzaak genoemd? Nl dat het door slecht wegdek is gebeurd. :( ;(

Ik ben trouwens de hele avond wat van slag geweest nadat ik het gelezen had. Met een heel raar gevoel gaan slapen......
 
morgen mijn eerste nieuwe motor ophalen maar bij deze berichten word je daar niet meer zo vrolijk van. Iedereen veel sterkte toegewenst!
Het blijft altijd een risico op de weg helaas of fiets of auto of motor het kan bij allemaal gebeuren helaas.
 
'( Verslagen zit ik achter mijn toetsenbord.

Woorden willen ook niet echt komen.


Allen die van Jacco gehouden hebben veel sterkte in deze moeilijke tijd van plotseling verlies.


Met oprechte deelneming,


Carlos Haselhoef
 
Heel veel sterkte voor de naaste familie en vrienden en bekenden.
Weer een noodlottig ongeval. Voorzichtig aan allemaal, ken je grenzen en ga liever niet tot het uiterste.
Het is het gewoon niet waard.
R.I.P. Jacco.

Ted
 
Terug
Bovenaan Onderaan