Zie jezelf terug op de flitsfoto - Boetevolgservice

Allereerst omdat de Wet Openbaarheid van Bestuur er in beginsel vanuit gaat van kopieën van schriftelijke stukken en daar ook zijn tarieven op heeft gebaseerd.
Andere middelen dan deze stukken gaan tegen kostprijs.

Daarnaast vraag ik mij ook af in hoeverre jij bewijslast tegen verkeersovertredingen in verbinding kan brengen met het dan wel niet gratis kunnen verkrijgen van kopieën van bestuurlijke zaken?
Als men ze bij het ene korps gratis verstrekt moet men dit bij het andere korps ook doen lijkt me. Bovendien is dit meermaals aangevochten en gewonnen. Over feiten kun je dus niet discussieren.

die laatste vraag snap ik niet helemaal. Je moet in ieder geval belanghebbend zijn om de documenten op te kunnen vragen bij de overheid.
 
Laatst bewerkt:
kwaltiteit moet dan wel beter, hier betaal ik nog geen euro voor...

moet inlijstbaar zijn :D

Net als die fotograven in de bergen, die in zo'n bocht mooie foto van je maken. Boven kun je dan de foto zien, en wanneer je hem mooi vind koop je hem met een mooi lijstje. :]
haha, dat zou inderdaad met een bekeuring ook moeten kunnen. Vind je de foto mooi, dan betaal je em :P
 
reed je 8069 km/h :o

ik zou bezwaar aan tekenen :+

[edit]en je valt helemaal niet onder categorie B, maar A ;):P[/edit]

:P als je geflitst wordt...


ik zou trouwens liever 1312 km per uur kunnen rijden _O- _O- :')

Of juist op 13-12 geflitst worden... of om 13:12 uur _O-
 
Zoiets?


dad8e26fbaaf3cb0f39ab6585981d367



:+
 
Ik ben een tijdje geleden samen met een vriend van mij op de foto geweest. We werden netjes van voren geflitst, maar helaas de foto niet binnen gekregen :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan