Zijn er nog motorrijders op de weg????

[gevaarlijke uitspraakmodus]

Maar het komt ook doordat er nu minder motorrijders zijn die als een achterlijke door de file knallen en altijd haantje de voorste moeten zijn bij het stoplicht.
En nog ander fijne acties..(vaak "mooiweerrijders") en het dan voor de anderen verpesten...

[/gevaarlijke uitspraakmodus]

...............
applaus.gif
........



:} :} :} :} :}

Helemaal gelijk...... :X ......pekelvrees :+ :+



...maar nu geven ze ons wat meer ruimte, omdat ze nu:
autorijden.gif



:+
 
[me]Jessy is deze week al elke dag zeiknat thuisgekomen B|
[/me]


Maar ik rij wel :}
 
nog steeds naar mijn werk hoor. Alleen was zit er een onwijze zooi op mijn motor. Ben blij als het zaterdag is en ik hem eens lekker kan wassen. Hij was zo schoon dit weekend. ;(
 
Ik was er vandaag ook hoor!
Gister heel mijn moto gewassen omdat ik dacht dat het wel droog zou zijn op de weg vandaag. Maar nee, weer dat zand all over the place. Ik haat het. Mijn moto moet glimmen. (okay ik weet dat het kansloos is als je heel de winter doorrijdt)
 
ik verwacht vandaag een nieuwe "valve assy" (zit in de toevoerleiding naar de carbs) voor m'n carburateur verwarming en dan ga ik de weg weer op. Een ZZR1100 is anders bij temperaturen van 0 to 8 graden (als het kouder is dan is er geen/weinig vocht in de lucht) HEEL ERG gevoelig voor bevroren carbs. En dat rijd heel erg k*t kan ik je zeggen ;-(
 
ik rij ook gewoon iedere dag naar de baas heen en weer.
Kom ook meestal dezelfde motorrijders tegen in Rotterdam.
Juist met dit weer is het heerlijk even je agressie kwijt te kunnen op de motor.
Ik heb maar 1 fiets dus moet ik wel met de R1
 
Normaal wel, weer of geen weer, maar helaas ben ik vorige week donderdag van de weg gehaald door een vriendelijke dame in een koekblik :( Ze keek niet terwijl ze plotseling van baan wisselde in de file, "maar" 2563 euro schade terwijl in niet eens ben gevallen en alles met 15 km per uur gebeurde!!! (nee, zo langzaam schiet idd niet op, normaal ben ik ook sneller, maar het had net gesneeuwd, dus was beetje gladdig tussen de rijbanen) Dus veroordeeld tot de NS. Gaat tot nu toe goed en kan toch best plesant zijn met radiootje en boek en lekker warm ;(
 
ik verwacht vandaag een nieuwe "valve assy" (zit in de toevoerleiding naar de carbs) voor m'n carburateur verwarming en dan ga ik de weg weer op. Een ZZR1100 is anders bij temperaturen van 0 to 8 graden (als het kouder is dan is er geen/weinig vocht in de lucht) HEEL ERG gevoelig voor bevroren carbs. En dat rijd heel erg k*t kan ik je zeggen ;-(

hehe, ik ken het nog van mn Paso! Is inderdaad niet prettig. Stond ook vaak bij het verkeerslicht em met de hand op toeren te houden zodat ie nie afsloeg. had hier wel gehoord dat een lampje zou helpen (iemand meer info?).

Ik rij trouwens ook nog weleens, maar ben een beetje huiverig voor de pekel. Slechte ervaringen mee :x
 
ik rijd ook nog nagenoeg elke dag, en ben hier in de buurt ook 1 van de weinigen geloof ik. zelfs motoragenten zie ik niet/nauwelijks rijden.

ook al is het buiten ijskoud en regend het, ik rij gewoon door en geniet er ook nog elke rit van *D
 
Elke werk dag van 6:50 tot 7:20 en 4:45 en 5:15 (soms iets later) op de N337 en ander binnen de bebouwde kom wegen in zwolle en deventer met een zwart rode Kawa ZZR 1100 :P

En nu op mijn werk achter de pc o-)
 
Ik rij ook nog elke dag, en zie nog vrij veel motorrijders ook :9

(omg eindhoven)

stekman ik heb hetzelfde probleem als jij, afgelope zaterdag heel me bike gepoetst, nou weet je niet eens meer de uitlaat te vinden tussen de drek B|
 
Ik heb het afgelopen weekend veel gereden, maar ben bijzonder weinig motorrijders tegen gekomen... Wel ongezellig hoor.
 
ik rij iederedag naar mijn werk weer of geen weer heb em 2 dagen latenstaan met die sneeuw, maar verder iedere dag gereden. Maar zie nog wel een enkele moto maar niet erg veel! Ze zullen wel bang zijn voor de pekel, maar als je goed bent voor je bike heb je er geen last van, rij nu al 3 winters door en heb nog geen enkele pekelschade moto is mooier nu als toen ik em kocht!
 
Uhm afgelopen 3 weken 3500 km gereden op de brommer, dus ik ben iig op de weg, waar jij dan zit weet ik niet :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan