Zijn er nog motorrijders op de weg????

rij ook elke werkdag om 07:58 naar mijn werk en om 18:00 terug... Zo nu en dan zie ik dezelfde motorrijder voorbijkomen :)

Donderdag was het hier ook vet mistig... dat is echt superklote. Regen boeit me niet, beetje rustiger aan in de bochtjes en wind is grappig :) zolang het maar geen rukwinden zijn.

Maar als het wegdek droog is is het ook wel fijn :) heb voornamelijk met deze motor op nat wegdek gereden (vanaf september) dus echt lekker door bochtjes hangen is me nog niet echt gelukt omdat ik nog niet goed weet hoe de motor dan reageert.
 
rij ook elke werkdag om 07:58 naar mijn werk en om 18:00 terug... Zo nu en dan zie ik dezelfde motorrijder voorbijkomen :)

Donderdag was het hier ook vet mistig... dat is echt superklote. Regen boeit me niet, beetje rustiger aan in de bochtjes en wind is grappig :) zolang het maar geen rukwinden zijn.

Maar als het wegdek droog is is het ook wel fijn :) heb voornamelijk met deze motor op nat wegdek gereden (vanaf september) dus echt lekker door bochtjes hangen is me nog niet echt gelukt omdat ik nog niet goed weet hoe de motor dan reageert.

dat probleem heb ik ook
:9
gelukkig is het nu droog en heb ik mijn motor gister helemaal schoon gemaakt dus zal vandaag wel rijden worden ;) allemaal op een cbr125r in de omg van ehv lette ;)
 
dat probleem heb ik ook
:9
gelukkig is het nu droog en heb ik mijn motor gister helemaal schoon gemaakt dus zal vandaag wel rijden worden ;) allemaal op een cbr125r in de omg van ehv lette ;)
Net vanuit V'waard naar huis gereden...overal pekel B|
Das best fijn als je net je motor hebt gepoetst :P
 
gewoon iedere dag :] n207 en een stukkie a4 en nog steeds voor aan staan en tussen de file door knallen ;)


het is trouwens geen winter man...

beetje slechte lente mischien..
vroeger..toen het ijs aan je ruitje hing en je om de 10 kilometer je vizier moest krabben, met twee voeten aan weg om mee te skieen/steppen in de sneeuw,
toen was het winter
 
Rij ook hele winter door, behalve als het sneeuwt. Stond een tijdje terug vast ter hoogte van Uitgeest. Kwam om 0500 aanrijden, en ineens reed ik door een wit wereldje. Kon gelukkig zonder te vallen stoppen op het tankstation. Later na gemeten, had dik 2 km over de sneeuw gereden. Denk dat er toch ergens een engeltje wakker was. Maar nu ik dit zit te lezen, en naar buiten kijk, ben ik blij dat ik zometeen weer mag werken. De zon schijnt *D , dus eindelijk eens met droog en mooi weer naar Adam toe knallen.
 
Ik heb net ook even gereden nadat ik benzinekabel voor een RVSremielding had vervangen om de remmen te testen en motor warm te rijden voor wisselen van de olie en filter. Morgen ga ik weer een gewoon stuk rijden *D Voor woon/werk gebruik ik nooit de motor maar 3 graden is warm genoeg om te gaan rijden zolang het wegdek maar droog is en boven de 0 :P
 
het is trouwens geen winter man...

beetje slechte lente mischien..
vroeger..toen het ijs aan je ruitje hing en je om de 10 kilometer je vizier moest krabben, met twee voeten aan weg om mee te skieen/steppen in de sneeuw,
toen was het winter

Breek me de bek niet open...
Vroegah, toen ik nog maar net mijn rijbewijs had en wilde patsen dat ik een echte bikkel was die ook in de winter reed ben ik maar al te vaak op mijn bek gepleurd.

Moeder> tis -15 buiten!
ikke> ja, en, tis maar 200km op en neer
Moeder> tja, jij moet het weten.
ikke> ja, ik plak wel een kartonnetje voor de cylinder.

En eigenwijs als ik was, kwam ik ook weer heelhuids thuis, waar ik terstond van mijn fiets flikkerde omdat mijn handen stijf bevroren waren en ik met motor en al om kukelde.
Altijd prettig dat miljoenen-naalden-in-je-lijf gevoel als je weer ontdooid raakt.

Of dat je lekker op de linkerbaan gaan rijden, omdat daar niemand durfde te rijden, want daar was de sneeuw nog stroef genoeg... Alleen ging je dan steeds sneller rijden omdat door de grote vlokken het net was of je stil stond en je dan drie keer zo snel reed als de auto's op de rechterbaan.

Of "heej, sneeuw op ijs is ook glad".

Nee, ik ben blij dat we op het einde van de ijstijd zitten...
 
Moest vandaag even iets kopen en ben op de motor gegaan. Was heerlijk en ik ben zeker 10 andere motorrijders tegen gekomen. En ze zwaaiden allemaal even vrolijk. Zeker ook blij van het mooie weer. :)
 
Heb er vandaag zo'n 400 km opzitten en het was @#$%^&* koud!!!!!!!!!
Met dit weer moet je geen hele dag op de motor zitten want daar is het eigenlijk veel te koud voor maja dan moet motorrijden ook maar wat minder leuk zijn!! :P :P :P
 
Gisteren Okkenbroek - Heeten - Wijhe - Rondje Zwolle (kon de IJsselbrug niet vinden |( ) - Wijhe - Pontje over - Veessen - Terwolde - Deventer - Huis



Mjammie! :]



Stuk of 6 collega's tegengekomen. Bij het pontje zag ik iemand heerlijk naast zijn fiets in het zonnetje zitten, even later een intruderrijder op mijn favoriete pauzeplekje op de dijk bij Veessen.
 
ik heb sinds woensdag de SP terug,niet zoveel mee gereden nog,maar wel genoten van de eerste kilometers.
en nou oprotten met die pekel,daar istie allergisch voor
(gaat ie van niezen) :P :P
 
was zekers lekker weer,
voor het eerst van de week een beetje droge weg,lekker een stukje voor de fun wezen sturen,
morgen wel de overwanten aan...beetje kouwe fikken


nergens heen maar wel snel
 
Ben donderdag van huis (Zeewolde) naar Motoport in Almere gegaan :]
Het was wel bewolkt, maar af en toe scheen het zonnetje en het was zo'n 6 graden. De weg was lekker droog, dus heb wel zo'n 50 km. genoten.

Onder het genot van een bakkie koffie effe rond gekeken daar, en gelijk maar effe S100 kettingsspray gekocht :}

Vrijdagmiddag effe een ritje gemaakt naar Maarssen. Ook toen scheen het zonnetje en was het zo'n 7 graden. Aangezien ik geen winterhandschoenen heb, had ik wel iets koude handen van dat rijden op de snelweg. Weg wederom droog dus dat was effe het gas lostrekken (in beperkte mate dan).

Helaas had ik wat anders te doen op zaterdag, anders had ik de motor weer effe gepakt. Maar volgens mij wordt het morgen (zondag) ook wel redelijk weer om te rijden. Wel iets kouder, maar als de weg droog blijft dan kunnen we nog even genieten. Ik moet wel zeggen dat ik wel wat pekel spetters op mijn vizier en kuipruit had :(

Na de rit toch maar effe silliconen busje gepakt.
 
Ik kom vrij weinig motorrijders tegen de laatste paar dagen...kan ook liggen aan het feit dat ik savonds rond 22.15 richting werk ga, en smorgens om 07.00 weer naar huis... :P

1 voordeel: ik hoef iig geen ruitontdooier te gebruiken...alleen dat ijs van je buddy afkrabben is wat lastig ;)
 
full


Geen motorweer brbrbrb ijsberen weer
 
Het was vandaag een feest voor mij. ;) Ik heb voor het eerste met m'n nieuwe fiets in het zonnetje gereden en zonder regen en ander natte ellende om mij heen.
Ik heb een paar uur lang over landwegen en karrensporen gereden en heb genoten van de bochten en de kracht van mijn speeltje. Motorrijden is prachtig.. :]
 
Ik voel me steeds eenzamer op de weg...ik heb het gevoel alsof ik in de reclame van bavaria zit met m'n motor. (BMW R1100 S) Automobilisten zitten vanachter hun beslagen raampjes loerend te kwijlen, vrachtwagens maken halsbrekende toeren om mij vrij baan te geven, files splitsen in tweeen en een baantje onstaat voor me...ik voel me bekeken en als ik om me heen kijk heb ik niemand om tegen te zwaaien..enkel die motorpliets, maar die kan van mij m'n rug op....

waar zijn jullie????????!!!!!!!!!!!!!! :?

ik rij dagelijks woon/werk verkeer. dus als je in de buurt van a'dam/almere rijdt kan je mij(en toverfee) tegen komen.
 
Gisteren Okkenbroek - Heeten - Wijhe - Rondje Zwolle (kon de IJsselbrug niet vinden |( ) - Wijhe - Pontje over - Veessen - Terwolde - Deventer - Huis



Mjammie! :]



Stuk of 6 collega's tegengekomen. Bij het pontje zag ik iemand heerlijk naast zijn fiets in het zonnetje zitten, even later een intruderrijder op mijn favoriete pauzeplekje op de dijk bij Veessen.
ik was daar ook vrijdag middag heb je volgens mij niet gezien,maar het was wel lekker weer :} :}
 
..ikke ga'um weer ff warmdraaien....werk zit er bijna op....
's kijken waar ze nu de controle's uitvoeren en de wegwerkzaamheden doen....
t'is wel raak de laatste tijd....

... :) ..motorrijder hoeven nooit te blazen!!!!......in al die keren bij controles...altijd mogen doorkachelen.....hoekom??


:(
collega komt net binnen...... 'k zalmaar ff de verkeersregels volgen straks, want hij is staande gehouden door de Haagse motormuizen-brigade....( was een buurman van'em..), schijnt dat de plisie hun QUOTA...moeten halen....dus het is druk met rood/wit/blauw
politie.gif
,


..en nee...hij kreeg geen bon.. ;) ....(was toeval)

dus kalm aan iedereen....
 
ik rij ook vrolijk door, komt wss dat ik mijn rijbewijs pas heb sinds begin januari. jaja echte bikkels halen hun rijbewijs gewoon midden winter.

nu na school toch vaak snel snel 50km ritjes doen. ik heb zelfs nog geen moto broek. (shame on me)
ik stond afgelopen vrijdag aan een kruispunt naast een suzuki gsx-R 1000. en die gozer doet zijn vizier naar boven en bekijkt me zo van wat voor amateur ben jij.

net 18 op een rs125 met richa jasje aan, jeansbroek en nikes. ik voelde me een echte wannabee. naja het gaat toch om het rijden he.

btw: nu het eenmaal trug 5 @ 6° is zie ik veel meer motorijders. als het echt sneeuw neem ik ook wel de auto
 
Terug
Bovenaan Onderaan