Zijn er nog motorrijders op de weg????

Ik ben jaloers.. en een beetje zielig... Zit thuis omdat ik gedonder heb op m'n werk, en m'n fietsje staat een beetje klem in de garage omdat de - hele grote - fiets van een vriendin d'r ook in staat... en mijn wederhelft klimt drie keer per week op z'n Pan om vrolijk naar het werk te snellen (komt soms niet zo vrolijk thuis, gisteren 30 km file...).
Miepje
 
Kijk er blijken toch nog bikkels op bikels te rijden!! en voor de thuisblijvers,

;) de koffie smaakt lekkerder als je het koud hebt
'( een ijspegel aan je neus is niet vies
O-) handvat verwarming voelt net alsof je ...in je handen hebt!!
:) je uitlaat klinkt nog harder in de winter....
:Z met je thermo kleding en dubbele winter jas lijk je nog breder dan je al was..
Handvatverwarming?????? WATJE!!!! :r

Gelukkig dat het dan niet zo druk is op de weg want anders krijg je nog kouwe handen van al dat gezwaai! :+

Maarre, als ik je op de A4 of de N11 spot zwaai ik een keertje extra hoor!!! :P
 
ik verwacht vandaag een nieuwe "valve assy" (zit in de toevoerleiding naar de carbs) voor m'n carburateur verwarming en dan ga ik de weg weer op. Een ZZR1100 is anders bij temperaturen van 0 to 8 graden (als het kouder is dan is er geen/weinig vocht in de lucht) HEEL ERG gevoelig voor bevroren carbs. En dat rijd heel erg k*t kan ik je zeggen ;-(


Heb je daar héél toevallig een tekeningetje van........de kawaidioot-zzr1100(1990)
en ik denk ook die van"'DE'STEKMAN"...zijn daar wel in geinteresseerd, hoe dat er uit ziet/ gemonteerd gaat worden en of het zekers zelluf te realiseren is.... :)


:+

Vanochtend heerlijk mooi weer thuis in de polder, ga ik om 13:00 richting m'n werk in Scheveningen......werd het steeds donkerder... 8-) ......tegen het miezeren aan.......... hebben ze toch wat fout gedaan in dat dorp,....dat ze constant pleuris weer hebben de laatste tijd...... :P

:+
 
Ik rij ook gewoon nog hoor!
Heel soms kom ik als ik naar mn werk rij nog wel eens een verdwaalde motorrijder tegen op de A15 bij Wijngaarden. Maar je vraagt je wel eens af of je nu de enige bent die zo gek is om nog te rijden...
 
Vandaag op m'n motor naar m'n stage geweest. Ik zie trouwens nog genoeg motoren hier hoor (kennemerland) ;)
 
Ik rij ook gewoon nog hoor!
Heel soms kom ik als ik naar mn werk rij nog wel eens een verdwaalde motorrijder tegen op de A15 bij Wijngaarden. Maar je vraagt je wel eens af of je nu de enige bent die zo gek is om nog te rijden...

Wees gerust, binnenkort zie je mij ook elke dag op de A15 langsrijden ;)
Ik zie nu al duidelijk veel meer motorrijders op de weg. Maar ik heb zelf dat idee soms ook, alsof je de enige die op de motor is ;)
 
Ga nog altijd elke dag gewoon de weg op met m'n motor. Lekker woon/werken :]
Vanmiddag nog klemgezeten tussen een vrachtwagen en een bestelbus in de file B|
Alleen de toerritjes zijn nu wat minder frequent...
 
rij elke dag... omgeving roosendaal/ breda, met sneeuw/ regen of wat dan ook maar voel me wel uitgestoten want geen S.S te zien B| .........

hulde aan de "echte motorrijders" ;)
 
Ik rij ook nog iedere dag woon/werk (in de buurt van E'hoven...), en dat bevalt prima, alleen balen van die ketting, want ik smeer me eigen een ongeluk met dat natte k*tweer. B|

Ik kwam vanochtend nog zo'n parijs dakar bmw tegen op de E'hovenseweg, dus ze zijn er wel...

Verder naar verhouding inderdaad wel heel veel koekblikken.
 
Ik rijd ook gewoon de hele winter door. Maar in tegenstelling tot de meeste mensen hier heb ik minder last van automobilisten dan in de zomer.
Ik rijd eigenlijk alleen in de spits, 's zomers is het dan licht, 's winters donker.
Val ik in het donker meer op met mijn gele koplamp? Zijn automobilisten bang in het donker, en dus voorzichtiger? Of houden de grootste eikels een winterslaap?

Meer mensen met deze ervaring?

Tom

Ik rijd ook met een gele lamp. En inderdaad merk ik dat je dan vaker gezien wordt.
Maar ik zal blij zijn als het weer wat lichter wordt. Ik heb een hekel aan rijden in het donker. Ik mis de horizon en ik merk dat ik dan minder zeker rijd. Maar dat kan geen kwaad met deze koude en natte omstandigheden. Vanmiddag was het al weer een beetje licht toen ik naar huis reed. Dan rijdt het meteen een stuk lekkerder.
 
rij elke dag... omgeving roosendaal/ breda, met sneeuw/ regen of wat dan ook maar voel me wel uitgestoten want geen S.S te zien B| .........

hulde aan de "echte motorrijders" ;)

Morgenvroeg goed opletten dan want dan rijd ik ook in die omgeving. Ga naar R'daal namelijk. :)
 
Handvatverwarming?????? WATJE!!!! :r

Gelukkig dat het dan niet zo druk is op de weg want anders krijg je nog kouwe handen van al dat gezwaai! :+

Maarre, als ik je op de A4 of de N11 spot zwaai ik een keertje extra hoor!!! :P


Dan zwaai ik morgen gewoon weer terug :}
(de kachel staat nu toch niet aan...)
 
Zaterdag nog een stukje gereden en niet eens een collega motorrijder tegen gekomen. Ik rij ook zeer regelmatig, soms naar mijn werk en soms zo maar een stukje om uit te waaien. :]
 
...'twas gisteravond vet dampig.....
dan heb je ineens weer het nadeel van de weersomstandigheden...
Jammer dat ze nog geen helm/vizier kunnen klaarstomen die miezerregen en mist van het scherm doen verdwijnen....zicht is alles in het donker.

....na 23:00 vanaf mijn werk....onderweg toch nog twee andere motoren gezien op de A12.. :} ...dappere ridders..( nootdorp/clausplein)..( 'witte muizen'op bmw-f650..niet meegerekend....die waren nog met hun werk bezig.. :) ..scheveningen/denhaag.)
 
Ikke ook iedere dag Eindhoven - Geleen en daar kom ik toch gemiddeld 5 motorrijders tegen. Hier in het motohok staan nog 4 anderen. Misschien dat de brabo's en limbno's wat meer doorzettingsvermogen hebben :9
 
..........zo, duty calls.....mooi weer.. :)

12:30.....mag ik weer 'boenderen'......

:+


na 17:30
zo,.....ff pauze op't werk
ff aanvullen :)

't was/ is mooi weer dus ik kwam onderweg 8 medemotors tegen....
waarvan een paar helaas met hun klauwen toch blijkbaar vastgevroren zaten....
...'s kijken of er vanavond laat nog medebikkels zijn....
8-)

schop!
 
Laatst bewerkt:
Hoi allemaal,

jawel hoor, iedere ochtend rond de klok van 06.20 uur gaat deze jongen op weg om zijn brood te verdienen.Langs Westpoort Amsterdam
25 km heen en 's middags weer terug, en jahoor ik kom regelmatig een fiets of 7 tegen, en ook nog eens 3 meerijders op mijn route.

lekker de kou langs je nog slaperige hoofd 's ochtends.

Groetjes,

Rob }) }) })
 
Ondanks andere ervaringen heb ik dit jaar nog nooit zoveel "winterrijders" gezien dan in andere jaren....
Is het omdat we geen echte winters meer hebben (ijstijd is voorbij, nee, geen broeikaseffect, dat is onzin om ons nog steeds 70 cent accijnzen te laten betalen per liter euro95) of zijn er meer 'bikkels' en echte vrouwtjes (alhoewel ik aan het figuur van de motorrijders te zien denk dat 99.9% van de winterrijders man is) ?
 
Ook ik dagelijks minimaal 120km's.
Deze week al weer een stuk meer motorrijders
op de A27 dan vorige week.
 
Elke dag 90 Km. Tholen - Breda vice versa
Excuses collega motorrijders op dit traject dat ik af en toe niet groet, maar in de schemering zie ik het weleens te laat.
Keep on riding! :]
(op een grijze Kawa GTR 1000, de Gixxer is voor de zomer)
 
Terug
Bovenaan Onderaan