jopiezrx
Kawasaki zrx for a lifetime!
Foto!!!Oeps, de zin miste een cruciaal deel haha. Dat stuk frame rechts van het blok wat demonteerbaar is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Foto!!!Oeps, de zin miste een cruciaal deel haha. Dat stuk frame rechts van het blok wat demonteerbaar is.
Als je de klep speling controleert moet je dan de klepdeksel pakking , klepdeksel bout seals , en de bougie gat klepdeksel ringen , ook altijd vervangen .
Of kan je deze hergebruiken.
Of is het aan te raden deze zo wie zo altijd te vernieuwen.
GREETZ
Bedankt....zal meteen checken als ik thuis ben....moet vd winter toch allemaal los...
Toen ik laatst samen met Erik aan de mijne sleutelde dreven de bougies zo ongeveer in de olie. Was toch blij dat ik op zijn advies wel bougiegatpakkinggevallen had gehaald.
Ja ik heb de carburateurs inmiddels al een paar keer open gemaakt om hem zo schoon als mogelijk te maken ( wat hij eigenlijk al was ),ook van alles doorgeblazen.Mooi kut leo....de carburateurs en nog niet af gehad en open gemaakt?
Ja ik heb de carburateurs inmiddels al een paar keer open gemaakt om hem zo schoon als mogelijk te maken ( wat hij eigenlijk al was ),ook van alles doorgeblazen.
Membramen gecontroleerd , tussen rubbers naar de cilinders gecontroleerd.
Alles weer netjes opgebouwd met wat vaseline op de afdichtings vlakken .
Nieuwe bougies.
Accu polen zitten goed vast.
Maar hij rijd nog steeds niet goed.
Het gaat mis als ik het gas wat feller opendraai, dan begint hij wat te horten ,stoten en ploffen ( hij gaat wel harder rijden )
Zou het misschien toch iets met de onsteking , bobines of cdi te maken kunnen hebben?
Heeft iemand nog een idee?
( het hele probleem deed zich van het 1 op andere moment voor toen ik naar Duitsland ging , ik had er toen al 300 km op zitten zonder problemen )
Ja ik heb de carburateurs inmiddels al een paar keer open gemaakt om hem zo schoon als mogelijk te maken ( wat hij eigenlijk al was ),ook van alles doorgeblazen.
Membramen gecontroleerd , tussen rubbers naar de cilinders gecontroleerd.
Alles weer netjes opgebouwd met wat vaseline op de afdichtings vlakken .
Nieuwe bougies.
Accu polen zitten goed vast.
Maar hij rijd nog steeds niet goed.
Het gaat mis als ik het gas wat feller opendraai, dan begint hij wat te horten ,stoten en ploffen ( hij gaat wel harder rijden )
Zou het misschien toch iets met de onsteking , bobines of cdi te maken kunnen hebben?
Heeft iemand nog een idee?
( het hele probleem deed zich van het 1 op andere moment voor toen ik naar Duitsland ging , ik had er toen al 300 km op zitten zonder problemen )
Leo komt er wel genoeg brandstof door de kraan?Ja ik heb de carburateurs inmiddels al een paar keer open gemaakt om hem zo schoon als mogelijk te maken ( wat hij eigenlijk al was ),ook van alles doorgeblazen.
Membramen gecontroleerd , tussen rubbers naar de cilinders gecontroleerd.
Alles weer netjes opgebouwd met wat vaseline op de afdichtings vlakken .
Nieuwe bougies.
Accu polen zitten goed vast.
Maar hij rijd nog steeds niet goed.
Het gaat mis als ik het gas wat feller opendraai, dan begint hij wat te horten ,stoten en ploffen ( hij gaat wel harder rijden )
Zou het misschien toch iets met de onsteking , bobines of cdi te maken kunnen hebben?
Heeft iemand nog een idee?
( het hele probleem deed zich van het 1 op andere moment voor toen ik naar Duitsland ging , ik had er toen al 300 km op zitten zonder problemen )
T kuipje naar de verfplakker gebracht ,met 3 weken zou hij m klaar hebben ,als de rest van t spul dan ook binnen is en m n schouder t ook weer een beetje doet ,
nog ff is t seizoen misschien toch nog niet over
Misschien houd je er net zo'n verrotte schouder aan over net als ik
Al is dit niet te hopen
GREETZ
Ja ik heb de carburateurs inmiddels al een paar keer open gemaakt om hem zo schoon als mogelijk te maken ( wat hij eigenlijk al was ),ook van alles doorgeblazen.
Membramen gecontroleerd , tussen rubbers naar de cilinders gecontroleerd.
Alles weer netjes opgebouwd met wat vaseline op de afdichtings vlakken .
Nieuwe bougies.
Accu polen zitten goed vast.
Maar hij rijd nog steeds niet goed.
Het gaat mis als ik het gas wat feller opendraai, dan begint hij wat te horten ,stoten en ploffen ( hij gaat wel harder rijden )
Zou het misschien toch iets met de onsteking , bobines of cdi te maken kunnen hebben?
Heeft iemand nog een idee?
( het hele probleem deed zich van het 1 op andere moment voor toen ik naar Duitsland ging , ik had er toen al 300 km op zitten zonder problemen )
Als je de klep speling controleert moet je dan de klepdeksel pakking , klepdeksel bout seals , en de bougie gat klepdeksel ringen , ook altijd vervangen .
waar kan ik deze seals het beste bestellen CMSNL ?
GREETZ
Mowt er werkelijk nieg meer aan denken....aan kotersIk heb ook een setje extra lichte wielen gekocht trouwens:
Stuurt echt grandioos!
Ik heb ook een setje extra lichte wielen gekocht trouwens:
Stuurt echt grandioos!
Mowt er werkelijk nieg meer aan denken....aan koters
Mooi broer,de rest doen we vanmiddag.