G
Gelukkig ben jij oke. Maarre, hoera voor valdoppen!!Gaat toch niet altijd goed in de eifel...
Kom uit een haakspeldbocht...en hup...achterwiel weg....lig je zo op je smoel en je motor in de greppel
Valdoppen en tas achterop hebben alles gelukkig op gevangen...
Kras op het stuurkuipje...en stuur iets verbogen...maar kon gelukkig verder rijden en ik hen zelf niets gelukkig...
Ai ,dat is niet zo mooi.Gaat toch niet altijd goed in de eifel...
Kom uit een haakspeldbocht...en hup...achterwiel weg....lig je zo op je smoel en je motor in de greppel
Valdoppen en tas achterop hebben alles gelukkig op gevangen...
Kras op het stuurkuipje...en stuur iets verbogen...maar kon gelukkig verder rijden en ik hen zelf niets gelukkig...
Vraagje zou een mikuni rs40 passend en werkend te krijgen zijn op een zrx1200r? Staat er een op marktplaats en lijkt me een leuk projectje voor de winter....
Oké dank je, het ging mij inderdaad ook om de diameter van de carburateur. Aanpassen van de afstanden is wel goed te doen denk ik....Edit: net even op MP gekeken en ze zien er redelijk universeel uit. Wellicht wat andere rubbere leidingen maar de rails zien er verstelbaar uit en ook de choke ziet er in lengte verstelbaar uit. Alleen de inlaat-diameter kan een uitdaging worden/zijn.
aanzuigrubbers ff op t zrxoa vragen evt. de rest is wel aan te passenOké dank je, het ging mij inderdaad ook om de diameter van de carburateur. Aanpassen van de afstanden is wel goed te doen denk ik....
Ja het afstellen en aanpassen van techniek op de ZRX gaat me makkelijk af maar op een of andere manier gaat het kleppen stellen niet....Gewoon uit nieuwsgierigheid: verwacht je daar iets mee te winnen of is 't puur voor de fun?
Wel grappig, dat je zoiets wilt ondernemen maar hulp vraagt bij kleppen stellen.
Jij haalt liever spul van de motorIk voor de 10+
Garderen ,of all placesJa kan ik in plaats van de Dam tot Dam loop de Heerhugowaard naar Garderen en terug race, op de veel lichtere motor doen, scheelt toch weer brandstof