ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik heb met de motorzaak overlegd over de carburateurs.
Ik heb hem gevraagd "ik heb de carburateurs hier gebracht, met de vraag dat ze lekken en zou je dat op willen lossen maar ze lekken nog. Hoe zie jij dat?".
Zijn antwoord was, dat ze dat niet kunnen testen en dat ze de carbs ultrasoon hebben gereinigd en een revisie set.
Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Je mag de naam van de garage wel noemen. Vind het echt belachelijk. Moeten gewoon getest worden afgeleverd. Ze hebben hun werk duidelijk niet goed gedaan.
 
Eindelijk een zesbak uit een zzr1100 D uit 1996...
Leuk klusje om van de winter te doen...
62B56601-2197-468A-8B30-19651643FD6B.jpeg
 
Hallo!

Klein vraagje. IIk heb het idee om een zrx 1200 te kopen om die dan een beetje naar mijn eigen smaak te verbouwen. Ik heb in het verleden een gpz 900 r gehad (jerryT verbouwde) een sv1000 en een speedtriple1050... daarna lang Harley gereden...
Nu zie ik een zrx 1200 modellen staan op mp, alleen naar mijn idee met een aardige km stand erop en een bepaalde prijs... nu is mijn huidige motor met 15k kms niet vergelijkbaar (komt uit 1999)

Hoe zit dat met de uhmm "houdbaarheid??" Van het blok. Hoelang gaat dat mee? Na 100k af gelopen? Of is dat wat ik voornamelijk denk aan de staat van onderhoud te wijten... heeft het zrx blok veel onderhoud nodig?

Ik zit ook te denken aan een zrx 1200 s, voornamelijk omdat ik een specifieke kuip erop zou willen... zijn er behalve het kuipdeel nog ander3 verschillen met een zrx 1200 r ?

Alvast bedankt!
 
Hallo!

Klein vraagje. IIk heb het idee om een zrx 1200 te kopen om die dan een beetje naar mijn eigen smaak te verbouwen. Ik heb in het verleden een gpz 900 r gehad (jerryT verbouwde) een sv1000 en een speedtriple1050... daarna lang Harley gereden...
Nu zie ik een zrx 1200 modellen staan op mp, alleen naar mijn idee met een aardige km stand erop en een bepaalde prijs... nu is mijn huidige motor met 15k kms niet vergelijkbaar (komt uit 1999)

Hoe zit dat met de uhmm "houdbaarheid??" Van het blok. Hoelang gaat dat mee? Na 100k af gelopen? Of is dat wat ik voornamelijk denk aan de staat van onderhoud te wijten... heeft het zrx blok veel onderhoud nodig?

Ik zit ook te denken aan een zrx 1200 s, voornamelijk omdat ik een specifieke kuip erop zou willen... zijn er behalve het kuipdeel nog ander3 verschillen met een zrx 1200 r ?

Alvast bedankt!
Houdbaarheid is goed , zit verder geen verschil tussen , behalve dat er ook een ander tellersetje op zit
 
Thnx heren! Dan wordt het langzaamaan opzoek naar een zrx en de harley verkopen...
Op mijn 1100 staat 58.000, en dat is eigenlijk net iets meer. Er zijn ZRX'en die al de klok rond zijn, je moet er gewoon goed voor zorgen, dan gaan ze heel lang mee.
Op ZRXOA zitten lui die al veel meer miles hebben dan dat klokje rond.:]:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan