ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

  • kawasaki ZRX 1200S
  • kawasaki ZRX 1200S
Even het plaatje erbij gevoegd. Is een S geweest, maar toch een net exemplaar!
Ik kreeg het plaatje er niet bij zal wel door het weer komen 🤣🤣🤣
 
Huibert vraagje.

Nu ik toch aan het sleutelen ben direct het klokkenspel aanpakken. De toerenteller hapert zo heel af en toe en met een tikje werkt het weer. Jij had het over silicone vrije olie ofzo. En wat spuit je er in, hoe veel, eventueel bepaalde plekken, eerst inwendig reinigen ofzo???
20220510_191049.jpg
 
Huibert vraagje.

Nu ik toch aan het sleutelen ben direct het klokkenspel aanpakken. De toerenteller hapert zo heel af en toe en met een tikje werkt het weer. Jij had het over silicone vrije olie ofzo. En wat spuit je er in, hoe veel, eventueel bepaalde plekken, eerst inwendig reinigen ofzo???Bekijk bijlage 1759353
Hoi Stefan ,
Idd zeer spaarzaam smeren met siliconen vrij smeermiddel dus het NIET zicht bare mechanische deel achter de wijzerplaat, het zichtgedeelte , de naald en rust pinnetje en wijzerplaat plus glas goed ontvetten en met zachte doek reinigen , en verders niks aan doen.
Dat is het eigenlijk .
Maar Stefan", kijk gelijk even op ELS nu kun je de snelheidsmeter ook mooi "op tijd zetten" staat een mooie beschrijving op de site , je hebt de hele handel toch uit mekaar liggen .
SUCCES :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan