Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ik tank altijd V-power 95, maar eigenlijk is dat 98. Soms Competition 102, maar alleen als ik de motor een tijdje stil laat staan, en over het algemeen alleen de oudere Z650's.
 

Naar een autobelettering bedrijf gaan die maakt ze wel
 


Zo hoog mogelijk gehalte...

Vpower 98 van shell
Bp ultimate vsn bp

Beide 98...

E10 is troep.....ethanol trekt vocht aan...je carbs gaan naar de kloten...
 
Goede morgen Johan ( en rest van de zrxers )
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag , maakt niet uit wat het antwoord zal zijn , maar had wel graag antwoord gehad hier.
 
Dan is dat bewust verkeerd. De motor staat echt veel te rijk.

Misschien het kijken naar waard , jij kunt het weten Denk dat jij genoeg runs met Paul hebt geanaliseerd
Iets te rijk zal nodig zijn op de weg , maar als jij zegt "echt veel te rijk" zou ik er aandacht aan schenken.

GREETZ
 
Goede morgen Johan ( en rest van de zrxers )
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag , maakt niet uit wat het antwoord zal zijn , maar had wel graag antwoord gehad hier.
????? Heb ik wat gemist? Wat wil je weten? Misschien kan ik je er mee helpen.
 
zo... beetje zon en iedereen kruipt weer onder z'n steen vandaan
Goed idee, stukje rijden. Nog niet bekend wanneer de zrx weer in elkaar zit... dus weet niet of een GS wel is toegestaan tussen al die enorme PK monsters?

Dacht mooi weer dus laat ik dat ouwe hok eens uit elkaar halen





Heb zo straks wel een paar spullen over. Helaas heft de ZZR vork een andere spoed voor de remklauw bouten dus nu te koop:


setje remklauw adapters 108mm met titanium bouten - 125,-


greg couch fork brace (alleen 1200) - 60,-

dit spul is ook beschikbaar voor een nieuw thuis
voorvork, nieuwe seals en olie, stijvere veren, lakwerk ok, lichte pitting
zwart metallic voorspatbord met carbon extenter, gebruikt
kroonplaten gebruikt
 
Laatst bewerkt:


Je maakt er een mooi zooitje van Erik ,begin mei toch wel klaar ?
 
Huib, tot nu toe gaat 3 - en 10 augustus niet lukken ivm mijn ploegendiensten.
Ik neem wel contact met je op om tussendoor een ritje te maken.
 
Zo een verse yuasa bestelt ,de andere vondt t op de kant liggen niet fijn en was ook al een 1/2 jaar oud dus
T stuur nog vervangen en een nieuw knipper relais ,en t zou weer moeten
 

Euro 125 voor de remadapters is echt geen geld zeker ook nog met die mooie titanium bouten.
 
poe wat een eng ding nooit mijn stijl geweest die duitse bananen.

Prijsjes zijn forumprijzen uiteraard
 
Draai even een beetje aan het gas bij het starten, hielp bij mij ook. En een volle accu na een nachtje aan de lader.


Ook geprobeerd maar geen resultaat. Dus ik heb de carburateurs dr afgehaald, 2 van de 2 sproeiers/bakjes zaten vol met troep. Zometeen heeft ie nieuwe bougies, nieuwe accu, schone carbs en verse benzine. Zou toch voldoende moeten zijn.

Ik ben er zondag mee bezig geweest en bij t terugplaatsen van de carburateurs trok ik zo de gaskabel uit de mantel, die bleek verrot en gebroken te zijn. Hopelijk lukt het me om vandaag ergens een nieuwe kabel te scoren.

Bedankt voor alle tips!
 
meteen de carburaters gereinigd hoop ik?

setje gaskabels op voorraad zal wat lastiger zijn misschien...