Aankoop tip van de week

Status
Niet open voor verdere reacties.
als hij standaard naloop heeft wil je daar ook wat aan doen, de standaard vork blinkt niet uit door stijfheid :N

Is zelfs zo erg dat ik het voorwiel met de hand weer 'recht' kon trekken nadat ik met het R75 leenspan de bossen in gevlogen was. :(

Kwam ook wel door de gare keerringen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Aangeboden:

Gratis Proefrit!


Wel eerst ff de kruiskoppeling komen repareren... daarna mag je een weekend onbeperkt toeren op een echte R850R! (degelijke kwaliteit :X )

Eerste volle tank is bij deze proefrit inbegrepen! *O* *O*





Kortom: na een lang dagje van gisteren, stap ik vanmorgen op de R850R, en na zo'n 3,5km rijden begint er vanalles te ratelen :o
Motor op een veililg plekje gestopt, motorisch loopt alles prima, alleen eindaandrijving maakt herrie. :?

Als nou mn aanhanger naast het huis stond, had mn vrouw me wel effe willen ophalen. B| B| :( Maar het schijnt dat er een MG met zijspan nog ergens in het westen van nederland op staat... Dus: fijne wandeling terug!! :W
Iedere meter klonk er een tik vanuit het cardanhuis, dus daar zal wel iets mis zijn geweest...

Diepe zucht: R80 moet ik de kofferbevestiging nog van reviseren, dus er zit niets anders op om de oude vertrouwde R60 maar weer eens te pakken :] :]

[me="corrosie"]hoopt dat die me nu even niet in de steek laat[/ME]
 
Aangeboden:

Gratis Proefrit!


Wel eerst ff de kruiskoppeling komen repareren... daarna mag je een weekend onbeperkt toeren op een echte R850R! (degelijke kwaliteit :X )

Eerste volle tank is bij deze proefrit inbegrepen! *O* *O*

Diepe zucht: R80 moet ik de kofferbevestiging nog van reviseren, dus er zit niets anders op om de oude vertrouwde R60 maar weer eens te pakken :] :]

[me="corrosie"]hoopt dat die me nu even niet in de steek laat[/ME]

tot zover de moderne techniek |(
en de 850 heeft de naam zo soepel en betrouwbaar te zijn :?
je moet ook niet telkens wheelies proberen te maken.

dat zijn ook de gelegenheden dat ik op de R60/6 rijd, als de moderne techniek je in de steek laat -O-

kijk even op het BMW-GS forum voordat je gaat sleutelen.
er zit daar enorm veel kennis over vierkleppers, die gs-ers slopen ook alles
waarschijnlijk zit dezelfde kruiskoppeling ook in een K1100 die bij bosjes (in onderdelen) voor weinig aangeboden worden op MP en ebay.
 
Weer een aanbieding van de week bij Joost Woesthoff, een GS850 met Velorexje. Leuk project, hoeft vast ook niet al teveel te kosten. Moet nog wel 'iets' aan gebeuren. Of niet natuurlijk, lekker ratten. 8-)
 
tot zover de moderne techniek |(
en de 850 heeft de naam zo soepel en betrouwbaar te zijn :?
je moet ook niet telkens wheelies proberen te maken.

dat zijn ook de gelegenheden dat ik op de R60/6 rijd, als de moderne techniek je in de steek laat -O-

kijk even op het BMW-GS forum voordat je gaat sleutelen.
er zit daar enorm veel kennis over vierkleppers, die gs-ers slopen ook alles
waarschijnlijk zit dezelfde kruiskoppeling ook in een K1100 die bij bosjes (in onderdelen) voor weinig aangeboden worden op MP en ebay.

K1100 kruiskoppeling... idd.... kan erover meepraten dat ook bij de K1100 die nog wel eens de geest geven -O- De truc is idd ergens een 2e hands te vinden, op zich stelt de reparatie dan niets voor.
 
ik hou niet van amerikaanse zijspannen, te hoog op de wielen, teveel gesloten.
de motor is ook niet aangepast, het zijn dus eigenlijk een motor en een zijspan dat je koopt.
gezien de staat van het spul denk ik dat het een redelijke prijs is.
ik zou alleen niet weten waar je die bak aan kunt hangen, hij moet eerst maar een centimeter of 15 verlaagd worden.
 
ik hou niet van amerikaanse zijspannen, te hoog op de wielen, teveel gesloten.
de motor is ook niet aangepast, het zijn dus eigenlijk een motor en een zijspan dat je koopt.
gezien de staat van het spul denk ik dat het een redelijke prijs is.
ik zou alleen niet weten waar je die bak aan kunt hangen, hij moet eerst maar een centimeter of 15 verlaagd worden.

te hoog op de wielen?
ik moet de mijne nog verhogen, te weinig bodemspeling :9
 
Voor de mensen met een ietwat ruimer budget:

full



[me="corrosie"]zit gewoon niet lekker op een R1100RS... geld speelt bij hem geen rol }) (in dit specifieke geval O-) )[/me]
 
Laatst bewerkt:
nee, dit is niet waar halflive zijn budget tegenaan smijt.
de motor trekt me wel maar de ombouw is niet wat mij aanstaat.
 
even een vraag tussendoor (of moet ik dan een nieuw topic openen ?)

wat vinden jullie de watsonian GP700 jubilee waard die nu op marktplaats staat ?
en ... kun je daar als volwassene (tot plm 1 80 groot) inzitten met de huif dicht ?

Ze vragen 3000 euro, bouwjaar 2000, er wordt tussen de 1900-2200 geboden.

Ze zijn nieuw 6000 plm - met rem.
Op zich is rond de 2000 wel redelijk vermoed ik.

wil hem evt aan mijn 2 kleps R100s knopen.
Zit nu een squire bakje (1 pers) aan.

droid
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan