Aankoop tip van de week

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterk frame, sterk motorblok, 15" swing arm, simpele comfortabele bak, netjes afgewerkt. Wat wil je nog meer?
Zo hoort een zijspan te zijn. Het kan allemaal moderner natuurlijk, maar dit is ideaal.

Helemaal mee eens. Je kan onbezorgd zijspanrijden. Blijf het wel een duur ding vinden.
 
Staat toch wel goed die 15" wielen, valt me reuze mee.



................. hhhmmmmm .........................

Beetje lowrider, ff Tingstyle het zadel opleuken, 'k heb hier nog wel een eecht huidje liggen en als het stoeltje dan ook nog......ander stuur wellicht, mmmwha....
 
En zijspan.

full
 
Zo rond 1990 heb ik me al verbaast over de hoge prijzen voor die /2 BMW's. Toen deed een goed gebruikte originele met een bak al 15.000 gulden. 9.000 voor een losse motor.
Je kunt inderdaad veel modernere zijspannen kopen voor dat geld, maar hier schrijf je nooit meer op af.
 
Zo rond 1990 heb ik me al verbaast over de hoge prijzen voor die /2 BMW's. Toen deed een goed gebruikte originele met een bak al 15.000 gulden. 9.000 voor een losse motor.
Je kunt inderdaad veel modernere zijspannen kopen voor dat geld, maar hier schrijf je nooit meer op af.

Het is voor de echte BMW adept uiteraard een zwaar versleutelde combi. Originele motorfiets met bv Steib of Hollandia eraan en de sky is de limit. Nadeel is dan wel aanzienlijk minder vermogen en bv geen schijfrem voor. Is hier met een enkele waarschijnlijk ook wel miniem.

Wordt vervolgd!
 
Laatst bewerkt:
Ik vind die boxercup kleuren juist prachtig. Ook een mooie optie voor jou fiest.

Veel te druk :/

Kheb hem ook nog aan Frau Dropje laten zien, haar reactie; "Nou ja, jij moet er mee rijden" -O- . Nou dan weet ik genoeg :N


Frau Dropje checkt prijs van de Boxercup op MP; "Sow :o , dan hadden wij een mooi prijsje voor de onze" :o
 
Laatst bewerkt:
Nadeel is dan wel aanzienlijk minder vermogen en bv geen schijfrem voor. Is hier met een enkele waarschijnlijk ook wel miniem.

Wordt vervolgd!
Je zoekt ook niet het drukke verkeer op denk ik, en niet te felle remmen is aan de andere kant ook wel weer veilig, je past je rijstijl er op aan. Althans, ik moet wel met drie trommelremmen. :+
Kheb hem ook nog aan Frau Dropje laten zien, haar reactie; "Nou ja, jij moet er mee rijden" -O- . Nou dan weet ik genoeg :N
Zo gaat het hier ook. _O-
Frau Dropje checkt prijs van de Boxercup op MP; "Sow :o , dan hadden wij een mooi prijsje voor de onze" :o
Bonuspunten. *O*
 
Laatst bewerkt:
Het is voor de echte BMW adept uiteraard een zwaar versleutelde combi. Originele motorfiets met bv Steib of Hollandia eraan en de sky is de limit. Nadeel is dan wel aanzienlijk minder vermogen en bv geen schijfrem voor. Is hier met een enkele waarschijnlijk ook wel miniem.

Wordt vervolgd!

"Keep us op de hoogte" zou ik zeggen ;)
 
Beetje surfen en ik kom nog een spannetje tegen wat ik enige tijd geleden ineens kwijt was in de media. Blijkt echter nog altijd op de markt te zijn. Overlegkanalen meteen weer open, hallo Bandoeng, darling luister, wat ik nou toch weer heb gezien etc. etc. ...weetjewel (Hippieslang)?

Maar wat een opties moet je geleidelijk aan afpellen. Zal ik nou zus, of zal ik nou zo. De kern is uiteraard dat ik al die opties wel zelf creëer! Teveel fantasie, waarschijnlijk! Herkenbaar? _O-

Ja en dan de rationalisatie van een dure impulsaankoop, een nog duurdere opzoeken en dan zeggen, sohee zijn wij ff lekker goedkoop uit! Da's dan achteraf, op andere wijze ook voorafgaand aan de koop te gebruiken om de andere partij te overtuigen. Dan noemen we het manipulatie! _O-
 
Laatst bewerkt:
Die grijze BMW duur?
Helemaal niet, is nl. niet origineel...om het even in perspectief te plaatsen, hier wat men voor een originele vraagt:

http://link.marktplaats.nl/1000979435

Ja, die heb ik uiteraard ook gezien en een 69S is zonder zijspan al een klein vermogen waard en spekkie voor 't bekkie voor verzamelaars

Dan ook nog eens een Steib eraan en in showroomstaat. Niet mijn ding, a. te duur en b. het is geen gebruiksgoed. Mooi voor een concours. Maar wel héél mooi en ook geen gehengel, gewoon een prijs noemen! Daar hou ik wel van!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan