Staaldraad onthoofdt motorrijder bijna

Wullebolle

MF veteraan
20 dec 2003
7.707
9
Belgischen kust
Quote krant HBVL, dd 26/04/10


Een 28-jarige motorrijder uit **** is zondagochtend levensgevaarlijk gewond geraakt bij een tocht in de bossen in de Waaslandhaven. Een staaldraad was er op keelhoogte gespannen over een weg en onthoofdde hem bijna.
Het is al de derde keer in twee maanden tijd dat motorrijders geviseerd worden in het natuurgebied op de grens van Beveren en Antwerpen- Linkeroever, midden in de Waaslandhaven.

Telkens werd een staaldraad over een weg gespannen op 1,5 meter hoogte. Voor motorrijders is dat ter hoogte van de keel of het hoofd.

Zondagochtend rond 9u werd de 28-jarige ***** uit **** het slachtoffer.

“Plots hing er weer een staaldraad. *** kreeg die draad op de schouder. Die gleed naar boven en rukte zijn helm van zijn hoofd. Die draad sneed in zijn vel. Er waren grote stukken vlees gewoon weg. We reden gelukkig maar zo’n veertig per uur. Hadden we zeventig gereden, zou hij compleet onthoofd zijn. Dit is echt crimineel”, zegt *****, die alles zag gebeuren.

Het parket van Antwerpen kwalificeert de feiten als poging tot moord.
 
Laatst bewerkt:
Dit is echt te gek voor woorden , wat een klootzak.
Maar zoals al gezegd in het bos ?
Ook om dit in de krant te zetten is pis link , er zijn altijd naapers.
 
NIET normaal!!

Beseffen die idioten wel waar ze mee bezig zijn?
Zo maar even iemand van zijn leven proberen te beroven!?

Geen goed woord voor over, wat het motief ook mag zijn.

Ik hoop dat ze hem snel te pakken hebben.
 
vaak doen mensen dit waar ze illigaal crossen mja dit kan echt niet poging tot moord op je schouder te last krijgen maar wel goed voor de natuur juist ja
sommige slaan echt door er lopen idd mee gekken rond als dat er vast zitten blijkt maar weer

hoop dat zo eentje gouw gepakt word en een flinkt cel straf krijgt
is beetje zo zelfde mongool als die kerel in limburg met die metalen pinnen in dat beton in het bos das was ook z,n freak
 
Poging tot moord, daar moet je toch wel bijna 2 jaar voor zitten met een beetje pech?

:r B| :/ :N '( |(
 
Waarom heb je de plaatsnamen weggehaald?

Een 28-jarige motorrijder uit Zele is zondagochtend levensgevaarlijk gewond geraakt bij een tocht in de bossen in de Waaslandhaven.

Niet dat ik daar rij, maar anderen misschien. Kan je je draadknipper meenemen.
 
vaak doen mensen dit waar ze illigaal crossen mja dit kan echt niet poging tot moord op je schouder te last krijgen maar wel goed voor de natuur juist ja
sommige slaan echt door er lopen idd mee gekken rond als dat er vast zitten blijkt maar weer

hoop dat zo eentje gouw gepakt word en een flinkt cel straf krijgt
is beetje zo zelfde mongool als die kerel in limburg met die metalen pinnen in dat beton in het bos das was ook z,n freak
dat gedoe over de natuur gaat me echt te ver. ik ben het spug zat allemaal! bomen dit, bomen dat, natuur hier, natuur daar... die sukkels mogen van mij allemaal oprotten! leef en laat leven, klaar!
 
dat gedoe over de natuur gaat me echt te ver. ik ben het spug zat allemaal! bomen dit, bomen dat, natuur hier, natuur daar... die sukkels mogen van mij allemaal oprotten! leef en laat leven, klaar!

Contradictie in terminus ? :')


OT daders sporen natuuurlijk voor geen meter :(
 
Laatst bewerkt:
hier in de buurt hebben ze het een keer met prikkeldraad gedaan tegen mountainbikers.

eentje heeft daardoor dus zijn hele gezicht open gehad en spieren en alles geraakt.

dat tuig die dat doet moeten ze gewoon zelf met 100 tegen zo'n draadje laten fietsen
 
Stelletje idoten,

Sommige mensen moet je gewoon oplsuiten en nooit meer vrijlaten.

Of Fusilleren 30 cent de kogel is een stuk goedkoper.

Tuig!
 
hier in de buurt hebben ze het een keer met prikkeldraad gedaan tegen mountainbikers.

eentje heeft daardoor dus zijn hele gezicht open gehad en spieren en alles geraakt.

dat tuig die dat doet moeten ze gewoon zelf met 100 tegen zo'n draadje laten fietsen

hebben ze dan ook al iets tegen mountainbikers? die maken toch geen herrie en ploegen toch neits om?

of hebben ze gewoon wat tegen de hele wereld?
 
Waarom heb je de plaatsnamen weggehaald?

Een 28-jarige motorrijder uit Zele is zondagochtend levensgevaarlijk gewond geraakt bij een tocht in de bossen in de Waaslandhaven.

Niet dat ik daar rij, maar anderen misschien. Kan je je draadknipper meenemen.

De plaats van gebeuren staat in de tekst vermeld.
De naam & woonplaats van de motorrijder in kwestie hoort hier niet op het MF zonder zijn toestemming.
 
Ik las het net ook in de GVA. De gedachte alleen!!! :r :r :r

Hopelijk pakken ze deze engerd(s) snel, het was namelijk niet de eerste keer dat er een draad hing -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan