downsider
Offerings to the God of Speed
- 30 mrt 2008
- 34.862
- 21.564
130 = 140 rijden, dus dat schiet al op. Verder boeit het me geen reet.
Dan "zet" je fiets maar rustig op 150,want de radars detecteren echte kilometers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
130 = 140 rijden, dus dat schiet al op. Verder boeit het me geen reet.
Dan "zet" je fiets maar rustig op 150,want de radars detecteren echte kilometers
Ik rij al nooit 120, dus 130 vind ik onzin.
Het verbruik gaat echt een heel stuk omhoog, terwijl je niets sneller bent.
Beter dat alle 100km/h wegen omhoog gaan naar 110...
Je zal heus geen liters meer gaan gebruiken hoor zal wel meevallen denk ik met het verbruik!
Kun je mooi 180 rijden voordat je je rijbewijs kwijt bent
Volgens mij is er geen minimumsnelheid Zou wat zijn zeg..... krijg je een boete omdat je stilstaat in de file (mischien toch maar invoeren - zijn we in een week van het begrotingstekort af).Een voorbeeld van de reactie van een willekeurige CDA politicus
Want van mij mag er overal 140 gereden worden. Dan de minimum snelheid omhoog van 60 naar 80. Is het snelheidsverschil ook opgelost. Vind je 80 te hard, ga dan niet over de snelweg...
Kan aan mij liggen ,maar wat nou testen ,of motoren/autoos 130 halen,of de geelpunt koekoek van de leg gaat,of bejaarden spontaan een hartwip krijgen,het asfalt spontaan smelt van de verhoogde wrijving, etc?
Denk dat het aan jou ligt inderdaad, want ze hebben het er vaak genoeg over gehad waarom ze testen.
1. Testen op de hogere uitstoot van auto's.
2. Testen op gevaar.
Met name punt 1 is veel over gesproken in de media.
Citaat van die site: "dan werden ze met vlakke hand over de harde grond geroefeld tot alle velletjes eraf waren"..... Dat denk je als je over de A6 rijdt?De A6 tussen Almere en Joure ... zelfs als ze daar 180 km/u van maken, is daar geen doorkomen aan.
En ik zie altijd maar dat bord staan - www.zilveruitjes.com
Ben laatst eindelijk eens gaan kijken. Die site dekt ook een beetje de lading van dat stuk snelweg.
De A6 tussen Almere en Joure ... zelfs als ze daar 180 km/u van maken, is daar geen doorkomen aan.
En ik zie altijd maar dat bord staan - www.zilveruitjes.com
Ben laatst eindelijk eens gaan kijken. Die site dekt ook een beetje de lading van dat stuk snelweg.
ben ik niet met je eensDe A6 tussen Almere en Joure ... zelfs als ze daar 180 km/u van maken, is daar geen doorkomen aan.
En ik zie altijd maar dat bord staan - www.zilveruitjes.com
Ben laatst eindelijk eens gaan kijken. Die site dekt ook een beetje de lading van dat stuk snelweg.
Het invoeren kost in elk geval extra geld, terwijl we aan alle kanten moeten bezuinigen.
Over 15 jaar rijdt half Nederland in elektrische auto's, ofwel de CO2 uitstoot zal straks toch dalen ondanks een verhoging van de maximale snelheid. Zeker als die auto's op kernenergie gaan rijden.Vergeet niet dat er ook inkomsten zijn voor de schatkist! Aangezien een hoger brandstof verbruik een effect heeft op de inkomsten uit brandstof.
ben ik niet met je eens
het is een bijna dodelijk saai stuk weg, maar het verkeer rijdt er wel altijd vlot door
en dan vervolgens maximaal in de remmen te moeten voor de bocht bij emmeloord
en dan weer gas erop, om het zilveruitjesbord te zien
en dan kan je volgas richting rotonde Joure
(na lemmer, staan ze nooit* te flitsen )
ach, ik ga er niet ineens harder om rijden, zal waarschijnlijk enkel wat geld schelen mocht ik een boete binnen krijgen
* indien wel, it's not my fault
gas erop houden in de bocht , de ideale plek om langzaamrijders binnendoor voorbij te steken
voor en na de bocht vandaag ff de 130 uitgeprobeerd , zelfs iets harder lukt ook nog