Koekblik = AUTO!

Status
Niet open voor verdere reacties.

SiRoj

MF veteraan
9 sep 2007
5.412
1
Hengeloow
Ben ik nu de enige hier die zich stoort aan het gebruik van de naam koekblik voor een auto.. Iedereen hier doet alsof NIEMAND ooit met de auto gaat ofzo...

Iedereen doet zich hier voor als een veredelde burger OMDAT hij/zij motor rijdt.. Daarnaast vind ik het ook enorm hypocriet.. Iedereen zit hier maar te zeiken en zeveren over die auto's, terwijl de meesten hier er dagelijks in rijden!
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of jij de enige bent..

Ik stoor mij er in ieder geval niet aan.


En ik vind koekblik of pedaalemmer een prima koosnaampje! })
 
Laatst bewerkt:
ik proef zere teentjes?
Ik ben al blij dat ze mijn roestbakje een koekblik noemen ;)


edit: ik vind het trouwens een superschattige naam, niks mis mee.
 
Laatst bewerkt:
full
 
Tja, ik heb zelf meer emotie met de motor dan met een KOEKBLIK. Ik rij eigenlijk alleen in een KOEKBLIK omdat ik soms dingen moet vervoeren.

Waar maak je je druk om :?
 
zeker een koekblikker die net uit de file komt met frustraties _O-


ik ruik vrijdag :+
 
Laatst bewerkt:
Tja, ik heb zelf meer emotie met de motor dan met een KOEKBLIK. Ik rij eigenlijk alleen in een KOEKBLIK omdat ik soms dingen moet vervoeren.

Waar maak je je druk om :?

Ik vind het echt een enorm kinderachtige en achterlijke omschrijving, dat wou ik even zeggen.. Daarnaast vroeg ik me af of ik de enige ben, wat ik me bijna niet kan voorstellen!
 
ik proef zere teentjes?
Ik ben al blij dat ze mijn roestbakje een koekblik noemen ;)


edit: ik vind het trouwens een superschattige naam, niks mis mee.
_O- _O- Toen ik nog eigenaar was van mijn Daewoo, was ik ook al heel blij, dat mensen dat een voertuig of koekblik noemden _O-
 
Daarnaast vind ik het ook enorm hypocriet.. Iedereen zit hier maar te zeiken en zeveren over die auto's, terwijl de meesten hier er dagelijks in rijden!


Want de echte die-hards die alleen op een motor rijden zijn er maar weinig, de rest heeft de motor netjes gepoetst en wel naast de open haard staan omdat het misschien te koud is...
 
lekker boeiuh ik heb mn koekblikken rijbewijs ook en rij zo nu en dan ook wel in koekblikje van mama maar om me nou beledigd te voelen door de naam koekblik... nee
ik vind dat de meeste koekblikken hun naam wel eer aan doen.
 
ik proef zere teentjes?
Ik ben al blij dat ze mijn roestbakje een koekblik noemen ;)


edit: ik vind het trouwens een superschattige naam, niks mis mee.

Mooi zoals je het verwoord.. Iedereen hier is stoer, bikkel en whatever.. Want motorrijden is voor echte mannen en met de auto gaan is voor mietjes :+
 
lekker boeiuh ik heb mn koekblikken rijbewijs ook en rij zo nu en dan ook wel in koekblikje van mama maar om me nou beledigd te voelen door de naam koekblik... nee
ik vind dat de meeste koekblikken hun naam wel eer aan doen.

Dat wil ik niet zeggen.. Ik voel me ook totaal niet beledigd!
 
Whatever. Je staat hier alleen mee hoor. Hypocriet of zo zou het pas zijn moest een auto Moordmachine en automobilisten Doodrijders heten hier. DAN zou ik er misschien een beejte moeite mee hebben, halfomhalf die-hard koekblikker zijnde.
 
Laatst bewerkt:
Mooi zoals je het verwoord.. Iedereen hier is stoer, bikkel en whatever.. Want motorrijden is voor echte mannen en met de auto gaan is voor mietjes :+

wat heeft dit: "edit: ik vind het trouwens een superschattige naam, niks mis mee."

te maken met: "Want motorrijden is voor echte mannen en met de auto gaan is voor mietjes"

:?

voor de rest leuk topic hoor :+
 
Daarnaast vind ik het ook enorm hypocriet.. Iedereen zit hier maar te zeiken en zeveren over die auto's, terwijl de meesten hier er dagelijks in rijden!


Want de echte die-hards die alleen op een motor rijden zijn er maar weinig, de rest heeft de motor netjes gepoetst en wel naast de open haard staan omdat het misschien te koud is...
ik stap in geen enkel koekblik

alleen die hele lang met veel wielen en een gek aan het stuur.. bus noemen ze die wel is B|
 
Laatst bewerkt:
Whatever. Je staat hier alleen mee hoor. Hypocriet of zo zou het pas zijn moest een auto Moordmachine en automobilisten Doodrijders heten hier. DAN zou ik er misschien een beejte moeite mee hebben, halfomhalf die-hard koekblikker zijnde.

Nee, daar ben ik het niet mee eens..

Waarom noem je het een koekblik? -> Omdat het een minderwaardig voertuig is tov motor

Maar vervolgens wel dagelijks in datzelfde voertuig dat minderwaardig is (zo willen we het doen lijken) stappen en er lekker mee rondrijden...

Dat vind ik hypocriet.. Als het zo minderwaardig is als we het willen doen lijken, rij er dan ook niet in! Of gebruik er gewoon een normale naam voor

You get my point?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een DIE-hard :) *O* *O* *O*

IK heb geeneens een auto koekblik :)

Ik moet er ook niet aan denken om daar elke dag mee naar mijn werk te rijden.. B|
 
wat heeft dit: "edit: ik vind het trouwens een superschattige naam, niks mis mee."

te maken met: "Want motorrijden is voor echte mannen en met de auto gaan is voor mietjes"

:?

voor de rest leuk topic hoor :+

superschattig... Niet echt een stoere verwoording (maargoed, volgens mij was de opmerking ook sarcastisch toch?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan