Koekblik = AUTO!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ha neen? verklaar dan AUB de openingsvraag van dit topic:
Ben ik nu de enige hier die zich stoort aan het gebruik van de naam koekblik voor een auto..

Klinkt toch als een zwaar tekort aan bevestiging... van die anderen...

Klopt, deels, je afvragen of de rest er niet net zo over denkt is deels zoeken naar bevestiging, hoe dan ook wil ik graag de eerste van de kudde zijn :P
 
Veel mensen doen dit om 2 redenen

1. Ze hebben niet zoveel geld voor een mooie auto, maar gebruik dan maar dit soort benamingen zodat het lijkt als ze het zelf bewust hebben gekozen en wel beter kunnen krijgen

2. Ze doen dit terwijl ze een dure auto hebben.. Het doen lijken alsof die dure auto voor die mensen een kleine uitgave was.
waarom gebruik je in de ene stelling "mooi" en in de andere "duur" ?
 
"Ma petite boîte à misère" vind ik trouwens ook wel een leuke. Mijn vervoersmiddelen hebben overigens allemaal een eigennaam. Veel leuker.

"Ik lag vanochtend onder mijne Marcel" krijgt zo een heel andere dimensie _O- _O- _O-
 
:? optie 3: ze geven niet echt om de auto koekblik (ik was een die-hard :+ ) en zien dat ding als een vervoersmiddel. Danwel ze willen juist niet opscheppen over hun auto koekblik

Als je niets om je auto geeft, zit je dan op een auto-forum?
Juist niet willen opscheppen, dan moet je hem maar 'afkraken' ?
 
Ach, zo zijn er ook hele volksstammen die het over Micro$oft en Winblows hebben terwijl ze er dagelijks gebruik van maken. Het is een manier om te laten zien dat je toch stoer bent, al mag je dat niet zeggen natuurlijk.

Kortom, een leuk topic :+
 
Ben ik nu de enige hier die zich stoort aan het gebruik van de naam koekblik voor een auto.. Iedereen hier doet alsof NIEMAND ooit met de auto gaat ofzo...

Ik noem mijn Transalp "de trekker", mijn GS "de brommer" en als ik een auto zou hebben zou ik die vast "het koekblik" noemen. Niks denigrerends aan.
 
bier-3.jpg

en
chips.jpg

in de aanslag
 
ik heb alleen mn A-tje en dus geen auto, ik noem het ook koekblikken, maar wil mss nog wel es autorbw halen enzo hoor. erger me er niet aan, mijn naked is trouwens ook grotedeels blik, weinig plastic. tenminste, heet het nog blik als meer dan 50% geoxideerd is???





Just kiddin, kijk das zelfspot!
 
Als je niets om je auto geeft, zit je dan op een auto-forum?
Juist niet willen opscheppen, dan moet je hem maar 'afkraken' ?
:Y ik heb inderdaad toendertijd met mijn daewoo op een koekblikforum gezeten en heb ik hem inderdaad afgekraakt. Ik vond het serieus jammer dat ie stuk was, maar ik maakte zelf de meeste grappen.
 
LOL @ discussiëren om te discussiëren!
Te gek die non-argumentaria. TS wordt nog Emea Manager CRM Change management ooit... (met een Dikke Duitser onder den reedt).

diemanagerslullenookzouithunnek
 
LOL @ discussiëren om te discussiëren!
Te gek die non-argumentaria. TS wordt nog Emea Manager CRM Change management ooit... (met een Dikke Duitser onder den reedt).

diemanagerslullenookzouithunnek

Hoezo is dit non-argumentaria, ik heb toch duidelijk naar voren gebracht waarom ik het hypocriet vind...

Ik hoop toch wel ooit een dikke duitser onder mijn reedt te hebben ja ;)

(verwacht het commentaar op deze post al :) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan