Undercover Motorpolitie!

pietje 41

MF veteraan
6 okt 2002
2.927
0
Hilversum
Afgelopen week een undercover Motoragent gezien op een zwarte BMW1100LT in de omgeving van Hilversum!!
Dus opgelet allen!!
 
Ik heb hier al vaker verhalen over gehoord.
Schijnt dat in zuid-limburg ook een wout op een SS of een ST rondrijdt. Compleet met leren pak en sliders. Zie je het al voor je? Alsie naast je komt staan en twee keer gas geeft O-) :X
[me]UltraSub vindt dat uitlokking! :) [/me]
 
Wel verhalen over gehoord van motoragenten (undercover) die dus echt uitlokten... ff sporten, wel aanhielden, maar geen boete gaven ofzo.. dat is opzich wel strak,
alleen als ze dan wel boete uitschrijven.. sjah.. aan andere kant, wat doe je ertegen he :)
 
da's uitlokking.... stelletje losers dat t zijn. thuis niet genaaid , dan zeker op de openbare weg je collega motorrijders gaan lopen naaijen.......


heb dr geen goed woord voor over
 
Ha lekker :) :) :? , weer een reden om je keurig aan de max. snelheid te houden, doe ik ook altijd }) }) (Janneman, klep dicht!!!)
 
In de buurt van Apeldoorn en Barneveld rijdt een bordeauxrode Pan, is ook een viezerd
 
Kost gvd goud geld bij die zeikerts :( . Alle blauwjassen zijn losers, motorblauwjassen in burger zijn complete matennaaiers :r :r :r :r :r :r :r .
LAAT ONS TOCH SPELEN!!!!!
 
Grijze BMW bij Zoetermeer, blauwe op de PPP recentelijk gespot...

kortom... wie niet springt en wie niet springt.... ;)
 
honda pan european bordeuax rood undercover gezien op a2 nabij utrecht veel antennes aan de motor. enige manier om te herkenen dat het mogelijk een zwaantje is
 
Tja.. ik begin steeds meer de neiging te krijgen om es een keer zo'n agent op ze sodemieter te geven... er komt een dag.............
 
honda pan european bordeuax rood undercover gezien op a2 nabij utrecht veel antennes aan de motor. enige manier om te herkenen dat het mogelijk een zwaantje is

Klopt. heb 'm een keer gesproken bij benzinestation. Contactgestoord net als z'n collega's. Waarom kijken agenten je nooit aan als je een normaal gesprek met ze begint?
 
Tja.. ik begin steeds meer de neiging te krijgen om es een keer zo'n agent op ze sodemieter te geven... er komt een dag.............
Huuh??? Jezus man, ik heb bij jou in de auto gezeten :X Nooi tgedacht dat jij zo agressief was :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan