21 maart: de lente

hexx

Die hard MF'er
31 aug 2004
567
0
utrecht
dus maar alvast het ouwemutsenscherm eraf gehaald. die meuk werkt bij nader inzien toch als een zeil en dat rijdt wat sukkelig. hebben jullie dat nou ook? dat je eerst zo'n windscherm wel lekker vindt maar er op een gegeven moment toch anders over gaat denken?

voordat we elkaar in de haren vliegen: ik heb het hier wel over een zogenaamde custom, de VT700. dus niet over een tupperwarefiets })
 
full
kkkkoud he
 
Wanneer beginnen de seizoenen in 2005?

Seizoen Meteorologisch begin Astronomisch begin

Lente 1 maart 20 maart 13.33 MET
Zomer 1 juni 21 juni 8u46 MEZT
Herfst 1 september 23 september 00.23 MEZT
Winter 1 december 21 december 19u35 MET


De Zomertijd duurt in 2005 van zondag 27 maart tot en met zondag 30 oktober (3 uur 's nachts).

Allemaal te vinden via knmi.nl. 8-)

Het weer trekt zich niet altijd iets aan van onze seizoensindeling... |( |(

[edit] Link aangepast/verbeterd. [/edit]
 
Laatst bewerkt:
De lente in je bol :? ,...er ligt hier sneeuw. B|

En ik haat windschermen,...kan je net zo goed je voordeur mee nemen op de motor. |(







;)
 
dus maar alvast het ouwemutsenscherm eraf gehaald. die meuk werkt bij nader inzien toch als een zeil en dat rijdt wat sukkelig. hebben jullie dat nou ook? dat je eerst zo'n windscherm wel lekker vindt maar er op een gegeven moment toch anders over gaat denken?

ik vind winschermen geen porum, dus ik rij al de hele winter naked, en bij tegenwind schuil ik achter mn tellertjes :+

als het eenmaal went(d) dan maakt het vrij weinig meer uit.
 
20 maart dus nog wel winter... maar voor de echte liefhebbers is er de Warme Chocotour! (zie ondertitel)
 
Terug
Bovenaan Onderaan