Ik zoek nog steeds een motor.. nu is het een beetje de vraag bij mij of ik een 500cc (bijv. gs500, cb500 er-5) zal kopen, of een 600+ cc zoals een SV of een honda cb600f hornet. De pro's van de 500's zijn bij mij de lagere prijzen en de bekendheid ervan (i.v.m. onderdelen en info)
De 600's zijn weer een stuk mooier (vind ik) maar ook duurder. Ook hebben ze wat meer te bieden, volgens m'n rijleraar zou ik snel uitgekeken zijn op een gs500e.
Van de 500cc's weet ik hoe het rijd met 25kw. Maar hoe rijden de sv of hornet als ze geknepen zijn?(vergeleken met de 500cc motoren)
Een kawa zx-6r 25 Kw moet je kopen
Die zijn echt geweldig
een Hayabusa op 2 poten dus...geknepen Hayabusa????
met geknepen 600 ers heb ik geen enkele ervaring maar wel met de er-5 geknepen en ongeknepen, ik moet zeggen tot de 120 merk je er vrij weinig van daarna weet ik niet...
Om maar even op die zx-6r terug te komen..
Ik heb dat altijd een beetje afgedaan als een slechte beginnersmotor.Maar het is wel een motor om overheen tenatuurlijk en de prijs valt ook erg mee.
Dan maar wat voorzichtiger zijn.. maar dan heb je wel wat zeg. Ik vond de 25 kw honda cb500 van de rijlessen al redelijk tam eigenlijk dus tja.. het wordt er niet makkelijker op
Kan ik kort maar krachtig over zijn. De ER-5 gaat leuk door tot 120 daarna houdt het heeel snel op.
Waarom denk je dat het illegaal is om een motor uit Duitsland te halenIk heb een manneke die een vrij mooie zx-6r 25kw te koop heeft. Hij heeft deze echter pas uit duitsland gehaald en hij zegt eerlijk dat hij dit regelmatig zo doet. Dit is dus gewoon een handelaartje en voor zover ik weet is dat illegaal, toch?
Waarom denk je dat het illegaal is om een motor uit Duitsland te halen
Als ik mijn rijbewijs heb ga ik zeker een motor uit Duitsland importeren. Het scheelt je een zooi euro's, zelfs met de RDW keuring en BPM, die je hier voor het invoeren nog moet betalen.
Kijk zelf is in Duitsland naar zo'n motor ben je vast goedkoper uit dan bij dat "handelaartje".