500cc of 600cc?

Ik begrijp wel hoe het zit.. ik heb zelf ook die site over import gelezen uiteraard. Ik vind het echter te veel gedoe en m'n duits is.. nou ja laat ik zeggen: ik weet na 3 jaar vwo duits nog geen hele zin in het duits te zeggen })

Het is volgens mij niet legaal om als particulier te handelen op deze manier. Maar dat zou dan zijn probleem zijn en niet het mijne.

Hij vraagt 4600,- voor de kawa, tis zo'n rood met zwarte (veel mensen vinden dat lelijk maar ik vind het vet mooi juist)
 
Ik begrijp wel hoe het zit.. ik heb zelf ook die site over import gelezen uiteraard. Ik vind het echter te veel gedoe en m'n duits is.. nou ja laat ik zeggen: ik weet na 3 jaar vwo duits nog geen hele zin in het duits te zeggen })

Het is volgens mij niet legaal om als particulier te handelen op deze manier. Maar dat zou dan zijn probleem zijn en niet het mijne.

Hij vraagt 4600,- voor de kawa, tis zo'n rood met zwarte (veel mensen vinden dat lelijk maar ik vind het vet mooi juist)

Importeren is niet illegaal. Echter kan de douane wel gaan zeiken als je bijv. 10 motoren in 1 jaar gaat importeren voor jezelf ;)
 
Is deze het soms?
misc.php
 
Haha ik wil net dat plaatje gaan posten..
ja dat is hem. Ik heb hem alleen nog op plaatje gezien dus ik weet verder niet veel van de motor.

edit: Hoe kom je dan aan die foto? Ook interesse (gehad) in deze motor?
 
Laatst bewerkt:
Ik zag hem op bikenet, wordt daar voor dezelfde prijs aangeboden. Dus ik dacht dat moet um wel zijn. Ziet er stoer uit 8-)
 
aha, dat is dan de enige site waar hij met foto erbij staat, voor zover ik weet. Ik vind hem iig om te :9~
 
Ik denk er serieus over om deze te kopen. Is er toevallig iemand uit omgeving Leeuwarden met wat meer verstand van motortechniek dan ik? Ik heb natuurlijk nog maar weinig ervaring en ik zou het erg fijn vinden als er iemand bij komt om ff te checken of die motor niet verborgen gebreken heeft o.i.d. :? Hij heeft het onderhoudsboekje dus dat is al een pluspunt, lijkt me. Maar met de lage prijs die hij vraagt heeft ie natuurlijk al vrij veel reacties gehad dus ik wil niet te lang wachten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan