wow ! 100.000 km.
Heb je een onderhoudshistory o.i.d. ?
Ben benieuwd wat voor \'grote of dure\' reparaties je kunt verwachten bij zulke kilometerstanden.
Nee, helaas heb ik niet de hele onderhoudshistory. Het is ook al een heel oud beestje (28 jaar, ouder dan ik dus...). Ik weet alleen wat ik er zelf mee heb gehad en van de vorige eigenaar (is vriend van me).
Ellende:
- bobines vervangen (door andere 2de hands: nieuw=duuuuur!!)
- scheur in carterpan: andere 2de hands erop
- gaskabels gebroken
- remleiding vervangen (rubber was rot): is nu rvs
- zit een ander uitlaatsysteem op (van een CB400F), de originele 4 uitlaten waren nogal kwetsbaar en roestten weg terwijl je ernaar keek (so i\'ve heard)
- zit een scheurtje in de buddy
- kabel toerenteller vervangen
- dekseltjes (moeren) boven de kleppen vervangen: duur!!
- ontsteking is vervangen door een electronisch exemplaar. Heeft die maat van me gemaakt. Puntjes waren versleten en hij dacht, laat ik dat eens goed oplossen. Ik heb er nog wel ergens een schema van, maar ik snap er alleen niks van...
- deel van de remklauw vervangen (splitpen had de zooi uitgeslepen): 2de handsje erop
Verder is er natuurlijk onderhoud gepleegd:
motorolie, voorvorkolie, remvloeistof, luchtfilter, bougies, lampjes (in large quanitities
), banden, remblokken, rem- en voorvorkkeeringetjes, kleppen stellen, en nog wel meer dat ik vergeten ben...