Agent schiet motorrijder neer in Zoetermeer

Toch knap van die bobbie dat hem dat is gelukt, het is al lastig om een bewegend doel te raken, (ben zelf hobbyschutter geweest) laat staan als je maar 4 schietoefeningen per jaar hebt waarvan er dan ook meteen twee ook toetssessie zijn. Was toevallig gisteravond bij klanten van me, beiden agent, die liever zonder als met dienstwapen rondlopen, mede ook door het feit dat ze zelf het idee hebben dat hun training op dit gebied echt tekort "schiet".


Dat in zijn been schieten? Was dat voor of na zijn crash,,,,, _O-
 
Een Islammietje, :/

(bron: TransIP - Reserved domain )

Ik vind hem zelf niet zo grappig. -O-


na die hele reeks (slechte) moppen eindigen met:

Hoe noem je een turk achter een piano?

- een pianist

is dikwijls wel grappig.. :) maar bon, het ging hier over een petje op een gestolen wannabe motor met een donkerbruine afkomst en waarschijnlijk een crimineel verleden wiens moeder een snor heeft waar je alleen op mag spuwen als die in brand staat..

continue..
 
was de schietpartij waar de politie op af kwam niet gewoon een liquidatie? doen ze vaak op de motor/scooter, en als de politie dan te snel ter plaatse komt en ze nog tegenkomt gaan ze echt niet stoppen. als je al politie vervolgens vuurwapen gevaarlijke gasten op je af krijgt die niet van plan zijn zich over te geven zou ik ook schieten ja.
 
Grappig, er is nog geen woord over de daders gesproken maar het is al helemaal in kannen en kruiken.
Het is een noord afrikaan op een gestolen motorscooter zonder rijbewijs en met petje op.
Komen de heren ook terug om te melden als het Hylke Klinkhamer blijkt te zijn ? ;)
 
Grappig, er is nog geen woord over de daders gesproken maar het is al helemaal in kannen en kruiken.
Het is een noord afrikaan op een gestolen motorscooter zonder rijbewijs en met petje op.
Komen de heren ook terug om te melden als het Hylke Klinkhamer blijkt te zijn ? ;)

En die vlaming dan! B|
 
Grappig, er is nog geen woord over de daders gesproken maar het is al helemaal in kannen en kruiken.
Het is een noord afrikaan op een gestolen motorscooter zonder rijbewijs en met petje op.
Komen de heren ook terug om te melden als het Hylke Klinkhamer blijkt te zijn ? ;)
Dan is het een Fries, dus valt nog steeds ergens op te discrimineren. Trouwens ook met een petje en spreken een taal die ik niet begrijp.
 
Dan is het een Fries, dus valt nog steeds ergens op te discrimineren. Trouwens ook met een petje en spreken een taal die ik niet begrijp.

:^

2001.jpg
 
Toch knap van die bobbie dat hem dat is gelukt, het is al lastig om een bewegend doel te raken, (ben zelf hobbyschutter geweest) laat staan als je maar 4 schietoefeningen per jaar hebt waarvan er dan ook meteen twee ook toetssessie zijn. Was toevallig gisteravond bij klanten van me, beiden agent, die liever zonder als met dienstwapen rondlopen, mede ook door het feit dat ze zelf het idee hebben dat hun training op dit gebied echt tekort "schiet".

ze kunnen zich toch ook buiten werkuren verder bekwamen in hun werk,( ga naar een schietvereniging) doen veel meer mensen, zelf bijleren in hetgeen ze pogen goed in te zijn. Waar is de bezieling gebleven.

Daarnaast is het wel triest om zo intelligent te zijn om niet op tijd weg te springen voor een aanstormend voertuig. en heeft hij eerst wel een waarschuwingsschot gelost......


Van de P****** moet je het maar weer hebben. nutteloze bonnenschrijvers ( oowja, daar zijn er wel vele van die buiten diensttijd als WW tijdverdrijf mobilisten verbaliseren, zullen ze dat ook scharen onder het kopje verbeteren van de skills buiten diensttijd)
 
Zat net even op internet het nieuws door te spitten kom ik dit tegen

(Novum) - Een agent heeft donderdagnacht in Zoetermeer een motorrijder neergeschoten die op hem en een collega inreed. De collega werd daarbij vol geraakt door de motor en liep een gebroken been op. De motorrijder werd in zijn been geschoten. Beiden zijn naar een ziekenhuis gebracht; de motorrijder is aangehouden. De agenten waren uitgerukt na een melding over een schietpartij. Daarvan werden geen sporen gevonden, maar een hard rijdende motorrijder trok wel de aandacht, zegt een woordvoerder van de politie. De motor reed vol in op twee te hulp geschoten agenten op de kruising van de Zambezistroom en de Scheldestroom.

De motorrijder zit vast. De politie onderzoekt de zaak. Of de Rijksrecherche, zoals gebruikelijk, het vuurwapengebruik van de agent onder de loep gaat nemen is nog niet bekend.


Moet niet gekker worden

Hopenlijk is dit niemand van MF die deze achterlijke actie op zijn geweten heeft



Zal zomaar kunnen want er zijn zat politieagenten hier op het forum
 
Ik denk ik zulke gevallen nooit dat het een MF'er is, als we het toch over stereotypen hebben. :P Heb het beeld dat er geen criminele figuren op MF zitten. :') Misschien onterecht. Bijna anoniem polletje waard: "begeef je je in het criminele circuit/heb je daar neiging toe?"

Zal interessante resultaten opleveren. :')

Ik ken er twee van MF, ga niet zeggen wie, maar ken ze wel :Y

;)
 
Eventueel het vuurwapengebruik onder de loep nemen... Nederland op z'n smalst.
Kogel door zn kop had ie moeten hebben.
Nee hoor, dit is een standaardactie. Vuurwapengebruik wordt altijd bekeken in NL, en heel terecht. Het is wel prettig dat de enkele agent die niet betrouwbaar is in zijn reacties er op den duur uitgefilterd wordt.
Voor zover ik weet is het in NL zeer zelden voorgekomen dat een politieagent veroordeeld wordt voor onterecht wapengebruik.......
 
Had vanmorgen al gekeken op Regio15 en District8 maar nu staat het er dus wel.

Een motorrunner rond die tijd in zo'n wijk????? Hmmmmmmmm.......
 
Eventueel het vuurwapengebruik onder de loep nemen... Nederland op z'n smalst.

Ben ik niet met je eens, als een politieagent zijn vuurwapen gebruikt moet er een onderzoek komen. Alleen in bananenrepublieken gebeurt dat niet.

Dat uit dit verhaal het erg lijkt alsof het vuurwapengebruik terecht was, doet daar niets aan af, het moet onderzocht worden, hoe kort het onderzoek ook kan zijn.
 
Deze?


Dode bij achtervolging politie

Uitgegeven: 9 juli 2004 17:43
Laatst gewijzigd: 9 juli 2004 18:02

DEN HAAG - Bij een achtervolging door de politie in Den Haag is vrijdagmiddag een persoon om het leven gekomen. Het slachtoffer zat met een ander op een scooter die tijdens de achtervolging dwars door een tramhokje reed. De ander is zwaargewond in een ziekenhuis opgenomen. Onbekend is wie de scooter bestuurde. Een woordvoerster van de politie heeft dat gezegd.

De achtervolging vond plaats op de Leyweg nabij het Ziekenhuis Leyenburg. De politie was naar de parkeerplaats van het hospitaal gegaan na een melding over auto-inbrekers. Ter plaatse zagen politieagenten de twee personen op de scooter met hoge snelheid wegrijden. De twee passagiers negeerden stoptekens waarna de politie de achtervolging inzette. Op een gegeven moment reed de scooter vanaf een fietspad dwars door het wachthokje van lijn 6.

ww.nu.nl

en:

Citaat
Dode tijdens vlucht voor politie
DEN HAAG | Een 17-jarige jongen uit Den Haag is gistermiddag om het leven gekomen toen hij met zijn scooter door een abri op de Leyweg reed. Dat gebeurde tijdens een wilde achtervolging door de politie. Een 21-jarige Hagenaar die achterop de scooter zat, raakte ernstig gewond.

De politie werd omstreeks vijf uur gewaarschuwd dat er werd ingebroken in auto's op de Leyweg. Een motoragent ging daarop naar de straat. Van de eventuele krakers was geen spoor, maar de agent zag wel een scooter met daarop twee personen met hoge snelheid voorbijrijden.

Toen de agent de jongens achterna reed om de scooter te controleren, gingen de twee er vandoor. Na een achtervolging door de smalle straatjes in de wijk Leyenburg, kwamen de betrokkenen weer op de Leyweg terecht.
Terwijl de motoragent over de weg bleef rijden, ging de scooterrijder het voetpad op. Ter hoogte van het ziekenhuis Leyenburg reed hij dwars door een abri. De jongen was op slag dood. Zijn bijrijder is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.

Enkele mensen die in de abri stonden, raakten lichtgewond door rondvliegend glas. Zij zijn aan snijwonden behandeld. Na de fatale botsing was het even onrustig op de Leyweg. Enkele vrienden van de jongen kwamen naar de plek van het ongeluk. Eén van hen is aangehouden toen hij een politieagent uitschold.
Het is ook nog onbekend waarom de twee er vandoor gingen.

Ik heb hier maar 1 antwoord op,namelijk...

Opgeruimd staat netjes *D
 
ze kunnen zich toch ook buiten werkuren verder bekwamen in hun werk,( ga naar een schietvereniging) doen veel meer mensen, zelf bijleren in hetgeen ze pogen goed in te zijn. Waar is de bezieling gebleven.

Daarnaast is het wel triest om zo intelligent te zijn om niet op tijd weg te springen voor een aanstormend voertuig. en heeft hij eerst wel een waarschuwingsschot gelost......


Van de P****** moet je het maar weer hebben. nutteloze bonnenschrijvers ( oowja, daar zijn er wel vele van die buiten diensttijd als WW tijdverdrijf mobilisten verbaliseren, zullen ze dat ook scharen onder het kopje verbeteren van de skills buiten diensttijd)

:') :') :')

Hoe simpel kan je zijn... Als dan toch denkt de wet te weten, lees hem eerst nog eens door dan :z
 
toch knap dat ie zn been heeft geraakt, roepen ze hier :?

weet iemand hoeveel schoten hij gelost heeft dan?
 
toch knap dat ie zn been heeft geraakt, roepen ze hier :?

weet iemand hoeveel schoten hij gelost heeft dan?


Zal wel op het hoofd gericht hebben dan ? :?















Sommige mensen zijn van nature goede schutters, andere raken je nog niet op 1 meter afstand. Al dat gespeculeer lijdt dus tot niets. Best kans, dat 1 schot voldoende was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan