Agent verzint overtreding

kijk dat doe ik dan weer nooit he, te hard rijden binnen de bebouwde kom. Nou ja ehh soms door dorpjes inde Eifel waar je 30 mag en ze van voren flitsen wil ik wel eens gewoon 50 of 60 rijden. Shoot me.

Waarom?
Ik heb er geen problemen mee als mensen te hard rijden, of dat nou binnen of buiten de bebouwde kom is, zolang ze het in de gaten hebben.
Zich bewust zijn hoe snel dat eigenlijk is.....

Dat is nog altijd minder gevaarlijk dan twee kwebbelende dozen die denken dat ze 15 m/s gaan, terwijl dat in werkelijkheid 24 m/s blijkt te zijn.
 
Waarom?
Ik heb er geen problemen mee als mensen te hard rijden, of dat nou binnen of buiten de bebouwde kom is, zolang ze het in de gaten hebben.
Zich bewust zijn hoe snel dat eigenlijk is.....

Dat is nog altijd minder gevaarlijk dan twee kwebbelende dozen die denken dat ze 15 m/s gaan, terwijl dat in werkelijkheid 24 m/s blijkt te zijn.


:^
 
full
 
eindresultaat​


Waarom heb je dat verstoppen nu uit je bericht gehaald?

Maar ik heb even geinformeerd naar de regels mbt verstoppertje spelen. Als de agent jou gevonden had voordat hij tot 100 had geteld, is de bekeuring ongeldig. Dus dat moet je even uitzoeken. Hij had je gewoon tekort tijd gegeven om een goed plekje te zoeken.




Hohoho... zo simpel ligt het allemaal niet.
Was er een buutplaats afgesproken? Was hij wel binnen een bepaalde afstand van de buutplaats?
En als hij "Buutvrij voor iedereen" had geroepen waren wij allemaal van onze bekeuringen af.

Ts kent de spelregels gewoon niet. B|

:Y :Y

Heb de agent gesproken en na het even over de regels gehad te hebben, zijn we samen tot de conclusie gekomen dat de buutplaats het punt was waar we elkaar tegen zijn gekomen. Maar de agent heeft maar tot 80 geteld en je zou kunnen zeggen dat hij daarom fout zat. Maaaaaar hierover hebben we nooit afspraken gemaakt en ik vertelde hem dat jullie het hier hadden over 100 sec en dat ik daarom deze plek koos, dit kon hij wel begrijpen. Hierna hebben we het even over de mogelijkheden gehad van uitkomsten als ik wist dat ik 80 sec had óf hij 100 sec wachten...
Het leek ons beide redelijk om de bekeuring te veranderen van 85 voor rijbewijs naar 40 voor kenteken papieren en hebben afgesproken dat hij de volgende keer 100 sec zou wachten.

:Y :Y










was een vergissing van de agent en de boete word veranderd :W
 
Laatst bewerkt:
feitcode VM033 is voor overschrijding van de maximumsnelheid op autosnelwegen buiten de bebouwde kom. Vandaar het verschil. :)

Edit: Ah, weer eens spuit 11 ;( :P

is er dan ook een feit code voor overschrijding van de maximumsnelheid op autosnelwegen binnen de bebouwde kom? :9

mooi dat het opgelost is TS :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan