Agent verzint overtreding

ik scheur met 90 voorbij een agent, hij kon me daarvoor niks geven,

gaat ie wat opzoeken waarmee ie me wel wat kon laten betalen. beetje flauw maar oke, kentekenpapier ---> 40 euro

krijg ik vervolgens een prent van 85 voor geen rijbewijs...

ik heb geluk gehad dat hij geen meting kon doen ofzo maar dit slaat toch ook nergens op


Wees blij dat je geen art. 5 hebt gekregen vanwege het niet onder controle hebben van je voertuig. 90 in de 1ste versnelling, getuigt niet van schakelkunst mijn inziens.
 
[q]90 in de 1ste versnelling, getuigt niet van schakelkunst mijn inziens.[/q]



[me=hij] had die zak met voer vast, kon daarom niet koppelen met linkerhand :') :+ *[/me]
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

3 week terug reed ik op de motor even snel naar de MAC heen en weer.
op de terug reis gaf ik net gas toen ik een politie motor tegemoet reed, Ik reed zo'n 90 in de 1 op moment van paseren.

Hij sprak me aan op de snelheid en t geluid waar hij gelijk in had.

Had me kenteken papieren niet bij me en ja hoor meneer zou wel even kijken wat dat koste, OOK AL WOON IK 200 METER VERDEROP!
120 euro zou het grapje kosten maar dit vonden we beide aan de hoge kant en oom agent zou het op het bureau gaan nakijken is het echt 120 euro dan zou hij het erbij laten en had ik geluk gehad...

nu, 3 weken later, krijg ik een bekeuring binnen voor het "niet op eerste vordering behoorlijk het rijbewijs ter inzage afgeven"

Hij heeft dus gewoon een overtreding bedacht die ik duidelijk niet gemaakt heb en heeft me hiermee proberen te 'straffen voor iets waar hij me niet mee kon bekeuren...


Wat kan ik hier nu het beste mee doen... hij kan toch niet zomaar wat bedenken en me er een bekeuring voor geven?!
ik had je mee genomen naar het bureau voor een technische controle.
je zegt al je uitlaat maakt veel geluid dus ze vinden dan vast wel wat:P
en dan bleef het niet bij 120 ????
 
Als je de naam van de diender weet, kun je even langs het bureau en hem vragen waarom hij je een prent geeft voor het niet bij je hebben van je rijbewijs (ipv kentekenbewijs).
In het slechtste geval levert je dit niet meer dan een bakje koffie op. In het beste geval, tsja... wie weet?

Verder gewoon brief schrijven waarin, zoals eerder al een MF'er zei, je uitlegd hoe het nu werkelijk zit.
 
Wellicht handig om in je achterhoofd te houden, plusminus 30 te hard is

Buiten de bebouwde kom: € 246,-.

Andy-Yeah%20Graphic.jpg
 
En niemand die zich zorgen maakt over dat meneer met koude motor even goed gas geeft?? :+
 
Ik denk dat je even naar het andere topic moet gaan over het EMG verhaal en inschatten van snelheid door agent. Daar zitten een paar pet mensen bij die hier vast een logisch te verklaren antwoord voor hebben :} :} . Dat hadden ze namelijk in het andere topic ook :Y
 
Tussengas geven en opschakelen, heb je toch geen koppeling voor nodig ..duh!

Tussengas voor opschakelen? Hoe doe je dat dan?

Wees blij dat je geen art. 5 hebt gekregen vanwege het niet onder controle hebben van je voertuig. 90 in de 1ste versnelling, getuigt niet van schakelkunst mijn inziens.

Ssssssst, ik ben wel eens tot de 13.000 toeren gegaan, ik ga me gelijk opgeven voor slechste chauffeur van Nederland!
Geloof het of niet, maar bij hoge toeren is de motor sneller, en dat is leuk. Misschien een keer proberen? :P
 
Tussengas voor opschakelen? Hoe doe je dat dan? Ssssssst, ik ben wel eens tot de 13.000 toeren gegaan, ik ga me gelijk opgeven voor slechste chauffeur van Nederland!
Geloof het of niet, maar bij hoge toeren is de motor sneller, en dat is leuk. Misschien een keer proberen? :P



dubbelclutchen doe je bij versnellingsbakken van vrachtwagens. :9



niet bij motoren :] :] O-)
 
dubbelclutchen doe je bij versnellingsbakken van vrachtwagens. :9



niet bij motoren :] :] O-)

_O-

Tik 'm zelfs op mijn oude kawa zo door de versnellingen heen naar boven zonder koppeling inknijpen. :]

Maar on-topic..

Verstoppen :} :}
Deed ik vroeger op de opgevoerde MTX80 ook als ik de lokale gemeentepolitie achter me aan had, wel met wisselend succes _O-
 
ohja dat was het....ach joe oll get dhie aidier: gas los, schakelpook met zachte druk omhoog en wachten totdat ie een versnelling hoger schiet. ;)


idd het kán wel [als het moet].. O-) ;)

met gebroken koppelingskabel gehad, en het "dode moment" opzoeken/voelen en dan voorzichtig doortikken, op dat moment loopt je motor evenwijdig met dezelfde snelheid dan je versnellingsbak.




/offtopic :] :]
 
Laatst bewerkt:
@TS:

Geen stress, gewoon een bezwaarbrief schrijven en daarin keurig netjes je bezwaar toelichten. Dan hoor je wel weer verder.

Mocht je toch besluiten dat je misschien toch een beetje gematst ben, dan niet zeuren maar betalen. Het is sowieso één van deze 2 ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan