Agent verzint overtreding

Idd, TS is de ECHTE held. Verstoppen nadat hij 90 reed! :O :+


:Y :z


1259847265-575.jpg
 
Ik denk dat je even naar het andere topic moet gaan over het EMG verhaal en inschatten van snelheid door agent. Daar zitten een paar pet mensen bij die hier vast een logisch te verklaren antwoord voor hebben :} :} . Dat hadden ze namelijk in het andere topic ook :Y

Daar werden ze gevolgd.
Hier kwam een agent tegemoet, dan kunnen ze ook schatten maar doen dat eigenlijk nooit.
Of je moet het heel bont maken.
Bijvoorbeeld 90 in z'n 1 door een drukke winkelstraat is ook wel goed voor een EMG.
Nou zal het in het geval van TS een wat rustigere situatie zijn geweest, en zorg dan tenminste dat je al je papieren bij je hebt.
 
Hallo,

3 week terug reed ik op de motor even snel naar de MAC heen en weer.
op de terug reis gaf ik net gas toen ik een politie motor tegemoet reed, Ik reed zo'n 90 in de 1 op moment van paseren.

Hij sprak me aan op de snelheid en t geluid waar hij gelijk in had.

Had me kenteken papieren niet bij me en ja hoor meneer zou wel even kijken wat dat koste, OOK AL WOON IK 200 METER VERDEROP!
120 euro zou het grapje kosten maar dit vonden we beide aan de hoge kant en oom agent zou het op het bureau gaan nakijken is het echt 120 euro dan zou hij het erbij laten en had ik geluk gehad...

nu, 3 weken later, krijg ik een bekeuring binnen voor het "niet op eerste vordering behoorlijk het rijbewijs ter inzage afgeven"

Hij heeft dus gewoon een overtreding bedacht die ik duidelijk niet gemaakt heb en heeft me hiermee proberen te 'straffen voor iets waar hij me niet mee kon bekeuren...


Wat kan ik hier nu het beste mee doen... hij kan toch niet zomaar wat bedenken en me er een bekeuring voor geven?!

Waarom heb je dat verstoppen nu uit je bericht gehaald?

Maar ik heb even geinformeerd naar de regels mbt verstoppertje spelen. Als de agent jou gevonden had voordat hij tot 100 had geteld, is de bekeuring ongeldig. Dus dat moet je even uitzoeken. Hij had je gewoon tekort tijd gegeven om een goed plekje te zoeken.
 
Waarom heb je dat verstoppen nu uit je bericht gehaald?

Maar ik heb even geinformeerd naar de regels mbt verstoppertje spelen. Als de agent jou gevonden had voordat hij tot 100 had geteld, is de bekeuring ongeldig. Dus dat moet je even uitzoeken. Hij had je gewoon tekort tijd gegeven om een goed plekje te zoeken.

Hahaha brilliant! _O-
 
Waarom heb je dat verstoppen nu uit je bericht gehaald?

Maar ik heb even geinformeerd naar de regels mbt verstoppertje spelen. Als de agent jou gevonden had voordat hij tot 100 had geteld, is de bekeuring ongeldig. Dus dat moet je even uitzoeken. Hij had je gewoon tekort tijd gegeven om een goed plekje te zoeken.

Hohoho... zo simpel ligt het allemaal niet.
Was er een buutplaats afgesproken? Was hij wel binnen een bepaalde afstand van de buutplaats?
En als hij "Buutvrij voor iedereen" had geroepen waren wij allemaal van onze bekeuringen af.

Ts kent de spelregels gewoon niet. B|
 
Hohoho... zo simpel ligt het allemaal niet.
Was er een buutplaats afgesproken? Was hij wel binnen een bepaalde afstand van de buutplaats?
En als hij "Buutvrij voor iedereen" had geroepen waren wij allemaal van onze bekeuringen af.

Ts kent de spelregels gewoon niet. B|
Och ja, in het buitenland heet het "Buut". Bij ons heet het gewoon "Aangeplakt".
Maar je hebt idd gelijk, TS heeft een mooie kans laten liggen.
 
Ik zou ook boos worden dat mensen er bij mij uitnaaien zonder dat ik er op mag schieten. :+

Gewoon dokken .
Zo'n instelling is nou precies de reden dat ze hier de pensioenvoorziening van hardwerkende metaalarbeiders opentrekken en het geld lekker in de EU storten.

@TS: Aanvechten die boete en knokken tot de laatste cent!
 
Hohoho... zo simpel ligt het allemaal niet.
Was er een buutplaats afgesproken? Was hij wel binnen een bepaalde afstand van de buutplaats?
En als hij "Buutvrij voor iedereen" had geroepen waren wij allemaal van onze bekeuringen af.

Ts kent de spelregels gewoon niet. B|
_O-
 
Zo'n instelling is nou precies de reden dat ze hier de pensioenvoorziening van hardwerkende metaalarbeiders opentrekken en het geld lekker in de EU storten.

@TS: Aanvechten die boete en knokken tot de laatste cent!

Nee hoor , al het geld gaat gewoon naar de zorg :+
:')
 
Don't do the crime if you cant pay the fine.. oid. Denk je dat die agent om je papieren had gevraagd als je je aan de snelheid had gehouden?

Wellicht handig om in je achterhoofd te houden, plusminus 30 te hard is

Buiten de bebouwde kom: € 246,-.
Binnen de bebouwde kom: € 262,-.

Volgens mij is binnen de bbk tegenwoordig wel iets meer, mijn broertje was voor 33 te hard (na correctie) 360 euro kwijt dacht ik.
 
Volgens mij is binnen de bbk tegenwoordig wel iets meer, mijn broertje was voor 33 te hard (na correctie) 360 euro kwijt dacht ik.


Het is sterk, maar ehh "toevallig" weet ik dat 33km 308 euro kost O-)
 
_O- _O- Lig krom van sommige reacties....
Maar even serieus B| .... Je zit op verschillende fronten fout, dat weet je zelf ook.
Neem de boete die je gekregen hebt en bedenk dat de agent je gematst heeft.
Als je serieus overdenkt om het PV aan te vechten op een typfoutje bedenk dan ook dat je voor de andere overtredingen waarschijnlijk wel moet gaan betalen. En dan heb ik het niet eens over de tijd en het gemeenschapsgeld dat je verkwist....

Onzinnige boete? Wat dacht je van deze: Ik kruip voor bij het verkeerslicht, wacht met m'n voorwiel over de stopstreep, geflitst voor rood licht....€ 226,= incl. adm.kosten.... '( Aanvechten? :N Eigen schuld, dikke bult...Even slikken en weer doorgaan...
 
Onzinnige boete? Wat dacht je van deze: Ik kruip voor bij het verkeerslicht, wacht met m'n voorwiel over de stopstreep, geflitst voor rood licht....€ 226,= incl. adm.kosten.... '( Aanvechten? :N Eigen schuld, dikke bult...Even slikken en weer doorgaan...

:+ leermomentje..
 
Jezus, wat een kutverhaal zeg. Gewoon ophouden met janken en betalen en in een hoekje je gaan zitten schamen over dit kleutergedrag.
Aanvechten klinkt aanlokkelijk maar gaat meer kosten dan de boete(vrije dag opnemen etc.)
Vanaf nu gewoon je papieren meenemen net als ieder ander.
 
Hohoho... zo simpel ligt het allemaal niet.
Was er een buutplaats afgesproken? Was hij wel binnen een bepaalde afstand van de buutplaats?
En als hij "Buutvrij voor iedereen" had geroepen waren wij allemaal van onze bekeuringen af.

Ts kent de spelregels gewoon niet. B|


Mss reed hij wel met zo'n sticker op z'n motor.

276911_202010919854668_1269165738_n.jpg
 
Wees blij dat je geen art. 5 hebt gekregen vanwege het niet onder controle hebben van je voertuig. 90 in de 1ste versnelling, getuigt niet van schakelkunst mijn inziens.

Wat een onzin zeg. Zolang je voorwiel aan de grond blijft is er niks aan de hand.

En dat verstoppen.. dat komt denk ik nog uit de brommert tijd _O-
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk.
Verschil zit 'm in het feit dat jij op de autosnelweg reed.
Dan hangt er een ander prijskaartje aan dan binnen de bebouwde kom.


kijk dat doe ik dan weer nooit he, te hard rijden binnen de bebouwde kom. Nou ja ehh soms door dorpjes inde Eifel waar je 30 mag en ze van voren flitsen wil ik wel eens gewoon 50 of 60 rijden. Shoot me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan