Agenten moeten boetes uitschrijven

Niks ervan... als mijn baas mij onredelijk werk laat doen, krijgt hij dat ook op zijn brood, maar als ik 's nacht bel om een inbraak te melden , en ze vertellen me dan doodleuk dat er momenteel niemand beschikbaar is , terwijl de dader nog binnen is, zak mij de broek wel af. Dit is dus geen verjaardagspraatje, maar ons persoonlijk overkomen (nu dus maar enkele honden aangeschaft, politie heb je dus geen zak meer aan)
Zie het ook als mijn taak om hen zo veel mogelijk te treiteren, o.a. heupgordels in de auto gemonteerd, moet eens weten hoe vaak ik inmiddels al aangehouden ben, en moet je die koppen zien als ze het boekje trekken, en je dan je t-shirt optilt en ze zien dan die heupgordel o-)
Of laatst bij een buurtonderzoek.... Ik wat gezien... ja hoor agenten met een lazergun achter de boom.... oh u bedoelt van de moord .... Ja denk je dat ik jullie werk ga doen , zodat jullie door kunnen gaan met radarcontroles e.d. dacht het niet....
Oh wat schijt ik op die mensen.......
 
Niks ervan... als mijn baas mij onredelijk werk laat doen, krijgt hij dat ook op zijn brood, maar als ik 's nacht bel om een inbraak te melden , en ze vertellen me dan doodleuk dat er momenteel niemand beschikbaar is , terwijl de dader nog binnen is, zak mij de broek wel af. Dit is dus geen verjaardagspraatje, maar ons persoonlijk overkomen (nu dus maar enkele honden aangeschaft, politie heb je dus geen zak meer aan)
Zie het ook als mijn taak om hen zo veel mogelijk te treiteren, o.a. heupgordels in de auto gemonteerd, moet eens weten hoe vaak ik inmiddels al aangehouden ben, en moet je die koppen zien als ze het boekje trekken, en je dan je t-shirt optilt en ze zien dan die heupgordel o-)
Of laatst bij een buurtonderzoek.... Ik wat gezien... ja hoor agenten met een lazergun achter de boom.... oh u bedoelt van de moord .... Ja denk je dat ik jullie werk ga doen , zodat jullie door kunnen gaan met radarcontroles e.d. dacht het niet....
Oh wat schijt ik op die mensen.......
Jij moet gewoon bij de politie gaan werken, dan kan jij die boeven vangen omdat er niemand voor is.
En die radarboeren zijn heel wat anders dan die boeven vangen.

Als je je nou er eens in verdiept hoe het inelkaar zit , dan mag je eens lekker komen blaten als een schaapje :+
 
ja maar die klootzakken met laserguns zijn wel coppers, en wie garandeerd mij dat de melding op de lasergun van mij is.... kan wel al de hele dag op het display staan, geen kenteken of foto te zien, en kun jij iemand vertrouwen die als opdracht meekrijgt LAAT DE KRIMINELEN MAAR LOPEN!!!!!! BONNEN SCOREN!!!!!
 
Niels ben jij toevallig zelf een Copper?? :?
je Bent niet echt tevreden met Diss-Talk over woute.....
Nee, ben niet tevreden met het geblaat tegen alles wat fout is in andermans ogen.
Ben wel ambtenaar , maar dan in de IT op een school.

Het is eerder de manier waarop.
Dingen zoals kanker en zo hoeven niet genoemd te worden vind ik, kan niemand iets aan doen dat ie zo iets krijgt.

En net als baksteen zegt : een agent is er altijd waneer je em niet nodig hebt en er nooit snel genoeg als je hem nodig hebt.
Als iedereen het zoveel beter weet en hoe het wel moet, waarom werken ze dan niet bij de politie ?
Stomme excuus is dan , ja maar ik ga daar niet werken, dan schelden ze me de huid vol, wat ze zelf dus elke keer doen en als ze ze nodig hebben is het ook niet goed :?

Dus dat schaapjes geblaat is ook zo ontzettend stom ( lijkt wel een hersenaandoening bij ze )
 
ja maar die klootzakken met laserguns zijn wel coppers, en wie garandeerd mij dat de melding op de lasergun van mij is.... kan wel al de hele dag op het display staan, geen kenteken of foto te zien, en kun jij iemand vertrouwen die als opdracht meekrijgt LAAT DE KRIMINELEN MAAR LOPEN!!!!!! BONNEN SCOREN!!!!!

Wat denk je zelf?

Wordt je gelaserd dan is dat kut. Maar je weet dan vast zelf wel dat je te hard reed. En het is naar, maar slikken die bittere pil. Of die agent dan een klootzak is staat verder los van deze discussie.
 
En daar komt nog bij dat die K.Z. in die radarwagens er zogenaamd voor de veiligheid zijn...
nou in de tijd dat ze in die auto hun neus zitten te boren , of de krant te lezen, komen er aan hun rechterkant scooters zonder helm voorbij, mensen die door rood lopen, en zo kan ik nog wel even doorgaan , hoeven zij dan niet mee te doen aan verkeersveiligheid, nee lekker makkelijk bekeuren op kenteken , kun je lekker op je reet blijven zitten....
Vorige week bedrijfsfeest, gasten uit USA, AZIE en rest van europa, dus veel bezoekers..
Zetten sommige de auto's op ONS EIGEN GRASVELD, komen er 2 doodleuk ff iedereen bekeuren inclusief de mensen op onze eigen oprijlaan waren OOK COPPERS
bah bah bah KL**tzakken zijn het ik kan ze niet meer serieus nemen
 
Zo, hier ga ik eens lekker voor zitten....


109295
 
En kunnen die alleen maar een fotorolletje verwisselen dan ????
laat me niet lachen flauwe kul

Tja, ik zou zeggen, grijp maar een tissue en begin te schateren...

Een buitengewoon opsporingsambtenaar heeft de wettelijke bevoegdheid strafbare feiten te signaleren en vervolgens de juiste maatregelen te treffen binnen wettelijk bepaalde kaders, bijvoorbeeld het uitschrijven van een proces-verbaal. Denk hierbij aan functies als scheepvaartmeesters, milieucontroleurs, jachtopzieners, duinwachters, boswachters, reinigingsagenten, parkeercontroleurs, ambtenaren bouw- en woningtoezicht, leerplichtambtenaren en sociaal rechercheurs. Naast deze opleiding wordt er veelal door de diverse instellingen een aanvullende interne (vaktechnische) opleiding verzorgd.

Vooropleiding

LBO/MBO niveau is gewenst

Bron: http://www.beveiligingsopleidingennederland.nl/boa.htm


 
Laatst bewerkt:
Niks ervan... als mijn baas mij onredelijk werk laat doen, krijgt hij dat ook op zijn brood, maar als ik 's nacht bel om een inbraak te melden , en ze vertellen me dan doodleuk dat er momenteel niemand beschikbaar is , terwijl de dader nog binnen is, zak mij de broek wel af. Dit is dus geen verjaardagspraatje, maar ons persoonlijk overkomen (nu dus maar enkele honden aangeschaft, politie heb je dus geen zak meer aan)
Zie het ook als mijn taak om hen zo veel mogelijk te treiteren, o.a. heupgordels in de auto gemonteerd, moet eens weten hoe vaak ik inmiddels al aangehouden ben, en moet je die koppen zien als ze het boekje trekken, en je dan je t-shirt optilt en ze zien dan die heupgordel o-)
Of laatst bij een buurtonderzoek.... Ik wat gezien... ja hoor agenten met een lazergun achter de boom.... oh u bedoelt van de moord .... Ja denk je dat ik jullie werk ga doen , zodat jullie door kunnen gaan met radarcontroles e.d. dacht het niet....
Oh wat schijt ik op die mensen.......

:Z |( :Z
 
Nu zit ik wel wat zout in de wonde te strooien maar eerlijk gezegd ben ik ook niet zo tevreden over het politieapparaat. Let wel ik heb het over de organisatie ipv individuele agenten.

Ik bedoel het is allemaal zo rechtlijning zonder nuances. Rijd je tig jaar netjes en geef je steeds het goede voorbeeld en vervolgens 1 fout wham hangen ..als je een crimineel bent. Het is toch wel heel erg als ik de eneige 2 advocatenkantoren die ik gebeld had vanwege een geschil zich uit eigen beweging zonder ze te voeden zich negatief uitlaten over het functioneren van politieagenten.

Maar goed ik hou het maar op het volgende:

Negatieve zaken weet je je altijd goed te herinneren en de zaken die goed lopen beschouw je als gewoon.

Maar dat duiveltje in mij wat in toom gehouden wordt door zijn tegenwerkende kracht schreeuwt moord en brand, daar kan ik helaas niets aan doen.

Tijd voor wat prestatieindicatoren..hier en daar. Het valt mij trouwens ook op dat de politieagenten het altijd over ons en de bevolking heeft..Beetje rare manier van denken.

De politie is er om excessen tegen te gaan in dienst van de samenleving en worden betaald uit onze broekzak en juist dit politieapparaat zou extra kritisch naar haar zelf moeten zijn.

En idd een aangifte doen is geen pretje. Een en al ergenis waarbij ik me dan steeds afvraag hoe ze in hemelsnaam in die positie terecht zijn gekomen. En op zich mag je je dat afvragen zonder iemand te beledigen toch?

Alhoewel dat duiveltje schreeuwt ..hoeveel kost dat beledigen van een ambtenaar in functie..toen had ik er zo'n zin in. Maar ja komt die witgevleugelde adelaar weer langs..keep it cool lad keep it cool lad..

Ik krijg dan de akelige neigingen om hier oplossingen voor proberen te vinden maar dat is een hele lastige kwestie met al die gescheiden databases en automatiseringsbudgetten..
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, met jou kan ik praten Luigibernau, want verder dan dat ( :Z |( :Z ) komt de gemiddelde agent niet. :r
Dan moet je misschien eens wat vaker buiten de deur komen. De agenten die ik ken zijn in het dagelijks leven intelligente en relaxte mensen voor wie de vervelende kanten van hun vak (o.a. boetequota's en handhaven van regels waar ze misschien ook niet altijd achter staan) bij lange na niet opwegen tegen de mooie kanten van datzelfde vak. *D

Of wou je mij vertellen dat jij van je baas alleen maar dingen hoeft te doen die je leuk vindt en stap je de eerste de beste keer dat je iets moet doen wat je niks vindt gelijk maar op? ( :Z |( :Z )
 
Inderdaad, met jou kan ik praten Luigibernau, want verder dan dat ( :Z |( :Z ) komt de gemiddelde agent niet. :r

wat wil je dan dat ik zeg op dat soort onzin? Net of iedere agent achter de regels staat waaraan hij/zij zich moet houden. Of je het nu leuk vindt of niet sommige dingen zul je gewoon moeten uitvoeren.

En dan dat simpele gedoe van "zoveel mogelijk treiteren", grow up.
 
Orpheus+Kloon apparaat=Luigibernau? :? :+

Maar idd, ik moet me daar bij aansluiten. Die paar agenten die ik ken zijn zeker geen nare mensen, waarschijn niet eens zo gestoord als ik, en relaxte lui. Die krijgen echt geen kick of voldoening van jou een snelheidsbekeurinkje geven. Voor hen is het ook maar een baan waar je leuke en minder leuke dingen doet en meemaakt...
 
Nederlandse politie begint net als de Nederlandse zorginstellingen
steeds meer te lijken op een bedrijf, en bedrijven moeten winst maken, anders
gaan er koppen rollen
Dus wat als er gewoon te weinig overtredingen per jaar gemaakt worden?

Gaan over een paar jaar dat korpsen frauderenmet boetequotas?
zullen de afdelingshoofden hun reet redden op smerige wijze?
de vraag is hoe ze hun prestaties op peil houden:
Fraude in de Boekhouding? (te dicht bij de hoofden) "niet het probleem van de mensen"
Fraude met overtredingen uitschrijven? (een paar agenten de laan uit sturen)
"Maar ik heb daar niet gereden meneer de officier van justitie, en als ik ergens
te hard rij is nooit meer als 10 km p/u"

Agenten zullen in ieder geval geen moeite meer doen aan misdaadpreventie, dat
kost alleen maar geld,... en uiteindelijk hun baan of promotie

Kunnen we hier dan nog spreken over een "Eerlijke baan"?
Ik zit er over te denken om als ik m'n rbw heb er iets mee te gaan doen
bijvoorbeeld motoragent, maar op het moment dat ik niet meer mag assisteren
bij ongelukken, bij inbraak/beroving de mensen helpen/steunen
maar als 1 of andere dictator om het kleinste mierenneukende detail boetes uit
moet schrijven omdat ik anders m'n quota dit jaar niet haal en de laan uit vlieg

"........"


Spijt me, maar mijn geweten zou daar niet mee om kunnen gaan
 
Laatst bewerkt:
Tja dat is toch al langer bekend oom agent moet centjes verdienen voor de staat.
Anders word meneer zalm verdrietig en raakt die in een depressie.
Of zat die daar al in :X
 
Tja dat is toch al langer bekend oom agent moet centjes verdienen voor de staat.
Anders word meneer zalm verdrietig en raakt die in een depressie.
Of zat die daar al in :X


Ze zijn hier al druk bezig de 300 te halen ,al hetin inkomende verkeer van uit Duitsland loopt in een fuik en wordt gecontroleerd.
Er stond vanavond een fille van Bergh -autoweg tot bijna aan Emmerich...
 
Terug
Bovenaan Onderaan