Allerwreedste ééncilinder?

Tjonge Corine ,dat lijkt wel het apparaat van mijn buurman die had hem verkocht omdat hij wat zwaarders wilde..maand daarna reed hij de FZ750plat..toch iets te zwaar voor een heropstapper??? :+ ,mzzls,Rob.
 
full
 
Wat fucking geil :9~ :9~ :9~

heeft iemand wat meer specs??
-voledige modelnaam/nummer
-gewicht?
-cc's?
-Peekaas?
-prijs?
-Op kenteken verkijgbaar?


Wat een gruwenlijk gaaf ding zeg!
:? Das gewoon een supermono joh. Is er niet in wegversie geloof ik.

Apart blokje met die drijfstangbalansconstructie op de plek van de staande cilinder. :9
 
een tijd geleden stond er in dit forum
een foto van een tractor met een 1 cilinder motor.
motor inhoud: 10.000 cc (ja, je leest het goed)
dat is een 1 cilinder 10 liter blok.

helaas is de zoekfunctie even zoek
 
De allerbeste en degelijkste;

Yamaha SR500
Yamaha XT500

(Dit natuurlijk als je de mooie engelse eenpitters buiten beschouwing laat, want daar blijf je aan sleutelen)
 
Wat fucking geil :9~ :9~ :9~

heeft iemand wat meer specs??
-voledige modelnaam/nummer
-gewicht?
-cc's?
-Peekaas?
-prijs?
-Op kenteken verkijgbaar?


Wat een gruwenlijk gaaf ding zeg!

Dat is de Ducati Supermono, 550 cc en zijn er een kleine 60 van gebouwd tussen 1993 en 1995! Een hyper exclusieve ducati dus en af en toe staat er nog weleens op de wereld 1 te koop en de prijs ligt zo rond de 50.000 Euri of meer.....

Onder de ducatisten een van de allermooiste die ooit is gebouwd en levert zo`n 75 PK. verder voorzien van Ohlins en andere dure spullen en let wel de fiets komt uit 1993 en was voor die tijd dus absoluut een hele hele dikke porno fiets!!!
 
een tijd geleden stond er in dit forum
een foto van een tractor met een 1 cilinder motor.
motor inhoud: 10.000 cc (ja, je leest het goed)
dat is een 1 cilinder 10 liter blok.

helaas is de zoekfunctie even zoek

Zoek maar op het www:
Lanz Bulldog
Pampa
Ursus
Field Marshall
Vierzon
 
En hier mn ex-motor, een Bimota Supermono en was de tegenhanger van de Ducati Supermono. Alleen ducati heeft er nooit een wegversie van gebouwd omdat de prijs te hoog zou komte liggen.

full


Het is dus een Bimota supermono:

-650 cc 1-cilinder ( BMW F650 blok die gebouwd is door Rotax in de Aprilia fabriek in Noale, Italie)
-60 PK
-drooggewicht 145 KG
-Rondom Paioli geveerd en marchesini velgen
-veel carbon
-seatpipes (origineel)
-slecht 376 suks van gebouwd (deze dus, de eenzitter. Van de tweezitter zijn er rond de 165 gebouwd)
-Spiegels van een gilera CX (die aparte 125 cc eencilinder tweetakt met enkelzijdige wielophanging, voor en achter), logo stond er nog op, haha en origineel hoorde dat zo he!!

Heel opvallend is dat de benzine tank onder het blok zit om zo de zwaartekracht in de bochten te verbeteren, dit was overigs alleen te merken bij een volle tank.

een mooie anekdote is dat ik mn tandwiel helemaal kaal had doordat ik er het maximale uithaalde, het was een aluminium racetandwiel en die slijten dus erg snel maar probeer er maar 1 zo ergens te krijgen en dat viel dus tegen. Maar via via kwam ik bij iemand die met een harley racete en precies hetzelfde tandwiel nog had liggen....en mocht hem voor een vriendenprijsje meenemen (20 euri`s)........wat is de wereld toch mooi he!!!!!!
 
full



...die 3 Literfiets...kijk es naar de laatste foto...volgens mij isdat de voorvork van dit ding:

satteg.jpg


..dan is dat dus Werner z'n fiets.

En iets zeg me dan dat het niet helemaal eerlijk en "puur"huisvlijt is geweest....foto's zien er namelijk ook best goed uit voor 'eenvoudige' kiekjes.

Verder niks aan de hand, blijft een wreed ding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan