anti flits-flits

Laat de agent maar \'s bewijzen dat het opzet (!) was dat de kentenplaat vies is geworden.
L :+ L

Een hele blinkend schone motor, netjes gepoetst en een kentekenplaat die onleesbaar is van het vuil, of waar het vuil met bisonkit is opgeplakt. Hmmmm.
 
Laat de agent maar \'s bewijzen dat het opzet (!) was dat de kentenplaat vies is geworden.
De agent hoeft dat niet te bewijzen, als de rechter vindt dat je het express hebt gedaan om aan een boete onderuit te komen...en je mag roepen wat je wil dan, zowel jij als de rechter weten dat hij gelijk heeft.

(niet dat ik mijn nummerplaat proper hou hoor ;) )
 
ze gooien het gewoon op hinderen van de meting...

[me]BertV heeft z\'n kentekenplaat ook nog nooit gewassen.[/me]
 
-haarlak op je plaat spuiten. hiermee verkrijg je een spiegelend effect waardoor de foto ook mislukt.

-een stukje van dat reflecterende tape, zoals op brandweerpakken enzo, boven of onder je nummerplaat. bij een flits licht dat zo erg op dat de rest niet meer zichtbaar is.

beide methodes nog niet zelf uitgeprobeerd maar volgens zeggen(ahum) schijnt het te werken.

maar elke methode die wordt verzonnen werkt ook alleen maar als er geflitst wordt.
en overdag flitsen ze niet dus ben je alsnog de lul.

er is nog een andere methode die ik heb maar hou ik liever geheim. deze werkt echt 100% altijd. eventueel per email wel mededeelbaar aan serieuze geintereseerden.
 
Op vrijdag 17 januari 2003 17:29 schreef GuidoZXR het volgende:
-haarlak op je plaat spuiten. hiermee verkrijg je een spiegelend effect waardoor de foto ook mislukt.

Werkt niet, fabeltje, verzinseltje....

er is nog een andere methode die ik heb maar hou ik liever geheim. deze werkt echt 100% altijd. eventueel per email wel mededeelbaar aan serieuze geintereseerden.

Vertel. Mail adres staat in m\'n profiel :)
 
Een sticker van de Efteling ofzo over een deel van je plaat schijnt ook te helpen.

..goh, ik dacht al toen ik bij het stoplicht stond te wachten, wat zijn die kinderen toch allemaal achter mijn motor aan het doen. Zouden die die sticker op mijn nummerplaat hebben geplakt meneer Agent?
 
maar elke methode die wordt verzonnen werkt ook alleen maar als er geflitst wordt.
en overdag flitsen ze niet dus ben je alsnog de lul.

er is nog een andere methode die ik heb maar hou ik liever geheim. deze werkt echt 100% altijd. eventueel per email wel mededeelbaar aan serieuze geintereseerden.

Guido, ik ben erg benieuwd. Ik krijg graag een mailtje van je (als de e-mailadressen weer leesbaar zijn in de userprofils...anders had ik je zelf al wel gemaild).
 
Op vrijdag 17 januari 2003 18:00 schreef Martin-S het volgende:Werkt niet, fabeltje, verzinseltje....Vertel. Mail adres staat in m\'n profiel :)

dat van die haarlak heb ik zelf ook nooit echt geloofd. maar zoals gezegd, gehoord van he. een stuk plexiglas werkt zeker wel maar dat zie je zo duidelijk.
wellicht valt blanke lak nog te proberen.

en je email adres staat niet in je profiel hoor.
 
Ja, en dan heb je de interesse te pakken. Alleen: hoe komt men achter jouw e-mail adres he?

Als het niet gaat over LCD\'s voor je nummerplaat, opklapbare nummerplaten e.d. ben ik in ieder geval geinteresseerd. Mijn imeel is [snip]

er is nog een andere methode die ik heb maar hou ik liever geheim. deze werkt echt 100% altijd. eventueel per email wel mededeelbaar aan serieuze geintereseerden.
 
Laatst bewerkt:
Ehh mag ik jullie er op wijzen....dat....
Een overbelichte foto met de juiste chemicaliën in veel gevallen alsnog het kenteken laat zien. Just so you know.
 
een oplossing dat ook werkt is een soort van trigger installeren....

Net zoals bij een antiflik of de brommertjes (50 CC) kan je op een zware motor
ook een trigger installeren waardoor je je nummerplaat scheef kan zetten...

Dit heeft verschillende voordelen... bij een flits staat je plaat te scheef waardoor het heel moeilijk leesbaar is + het gebruik van haarlak heeft in dit geval wel nut....

2. overdag als ze dan toch achter je aanzitten kan je je plaat terug laten zakken... het is voor hen moeilijk om te bewijzen dan of je plaat werkelijk scheef stond..
 
IKBENGEK: Schiet mij maar lek.
Al maanden vraag ik om gegevens over \"die engelsman\", en hier staat de bevestiging.

Ik noemde het een \"tegen-flitser\".

Weet iemand wie die engelsman is.

BAK: hoe ver ben je al? Heb je details, een foto, tekeningen, details van welke spulletjes je gebruikt. Ben ook erg handig. En wil als ik weet welke spulletjes ik moet kopen best aan de slag kaan met het ook ontwikkelen van zoiets. ;-)
 
er is nog een andere methode die ik heb maar hou ik liever geheim. deze werkt echt 100% altijd. eventueel per email wel mededeelbaar aan serieuze geintereseerden.
[/quote]

Wil ik ook wel weten :) , mijn e-mail is, motogp@wanadoo.nl
Gr Ad.
 
sniff we hebben wat tests gedaan over grotere anfstanden en andere hoeken en het blijkt dat hij niet altijd reageert. Pics staan op mijn vriend zijn cam dus die kan ik nog niet geven. Ook zit je met infrarood camera\'s dus deze methode is niet betrouwbaar genoeg om erop te gokken. Ik breng em wel aan, voor flitsers die ik over het hoofd zie, als ie werkt is het mooi meegenomen.*)
 
-haarlak op je plaat spuiten. hiermee verkrijg je een spiegelend effect waardoor de foto ook mislukt.

-een stukje van dat reflecterende tape, zoals op brandweerpakken enzo, boven of onder je nummerplaat. bij een flits licht dat zo erg op dat de rest niet meer zichtbaar is.

beide methodes nog niet zelf uitgeprobeerd maar volgens zeggen(ahum) schijnt het te werken.

maar elke methode die wordt verzonnen werkt ook alleen maar als er geflitst wordt.
en overdag flitsen ze niet dus ben je alsnog de lul.

er is nog een andere methode die ik heb maar hou ik liever geheim. deze werkt echt 100% altijd. eventueel per email wel mededeelbaar aan serieuze geintereseerden.


hey guido, ik heb wel interesse in die methode van jou, laat even wat weten (george_1999@hotmail.com)... heb zelf ook nog wel een goed id, maar moet het nog testen...
 
Toevallig een lapje stof vanuit de buddy laten wapperen dat over het kenteken hangt? Of gewoon de hele plaat verwijderen. Of gele NL sticker over de cijfers/letters plakken? In ieder geval, ik wil het ook wel weten.
richardvanh#hotmail.com
 
flits van kasten is niet genoeg om je slave te lten flitsen.....dan denk ik eerder dat ie iedere keer gaat flitsen als er iemand achter je rijdt die seint :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan