Aparte motoren op Marktplaats en zo

Is er nog met 104 pagina's, gaat het niet lezen.
Wel jammer dat ze op z'n tijd wel interessante motoren hebben.
Staan nu ook 3 bimota's bijvoorbeeld.
Tja als je verstand van motoren heb en/of de motor mag laten keuren dan hoeft zelfs een motor
bij HP kopen geen probleem te zijn.
HP is echt niet de enigste waar motoren staan die je beter niet kan kopen,in heel de motorhandel
kan je een motor treffen waar weinig van klopt.
Kortom nooit een verkoper geloven op z,n mooie verhaaltjes altijd zelf onderzoek doen of laten doen door
bv van Lent.
 
Laatst bewerkt:
Tja als je verstand van motoren heb en/of de motor mag laten keuren dan hoeft zelfs een motor
bij HP kopen geen probleem te zijn.
HP is echt niet de enigste waar motoren staan die je beter niet kan kopen,in heel de motorhandel
kan je een motor treffen waar weinig van klopt.
Kortom nooit een verkoper geloven op z,n mooie verhaaltjes altijd zelf onderzoek doen of laten doen door
bv van Lent.
Ik geloof nooit dat die daar welkom is _O-
 
Hier een zelfverbouw duo

1631307300180.png
 
Pffffff,kijk in het oldtimer gedeelte van MP en het staat vol met deze mislukte hobby creaties,
vroeger keek ik regelmatig op MP in het oldtimer gedeelte,tegenwoordig doet het te zeer aan m,n ogen🤮
en word je gestoord van die Catawiki advertenties🤪,het erge is dat mensen die een nog te redden klassieker
te koop hebben nu zelf al aangeven dat ie mooi is om er een bobber enzzz van te maken|(
 
Pffffff,kijk in het oldtimer gedeelte van MP en het staat vol met deze mislukte hobby creaties,
vroeger keek ik regelmatig op MP in het oldtimer gedeelte,tegenwoordig doet het te zeer aan m,n ogen🤮
en word je gestoord van die Catawiki advertenties🤪,het erge is dat mensen die een nog te redden klassieker
te koop hebben nu zelf al aangeven dat ie mooi is om er een bobber enzzz van te maken|(
Herkenbaar…
 
Lijkt me erg spannend, als er daadwerkelijk iemand op het geïmproviseerde duo-zitje/achterspatbord van die Rebel (rechts) gaat zitten, en dan op naar Zuid-Frankrijk… :X
Volgens mij 0,0 demping, nu kunnen Fransen wel wat hebben, maar de dag komt dat je buurman jet genoeg vindt
 
Laatst bewerkt:
Screenshot_20210913-112738.png


Tipex whitewall bandjes. Poetsen mag de volgende eigenaar doen. Netzoals het plaatsen van een achterlicht.

Koopje voor 1000 euro.

db
 
Even marketplace checken en weer een paar kanshebbers gevonden voor een “gedrocht-van-de-week-award”.

Hoe meer ik van dit soort dingen tegen kom tegen dit soort absurde prijzen, hoe minder ik lijk te snappen van deze rage. Vroeger was het gewoon een crashmotor die rijdbaar gemaakt werd en voor een paar honderd euro doorverkocht werd. Ik vraag mij ook af of er daadwerkelijk een knotje is die dit soort bedragen zal betalen.

En flattracker? Het enige wat flat wordt is het laatste restje enthousiasme.
EACB3F5F-ED9C-4976-A31E-31657094D61C.png
380DD300-A47C-411F-A0F8-F4CD942AED32.png
2555CB88-7F50-428A-B2D6-F6426A637E62.png
9D76127C-882C-4242-8BC3-8721AC96D5E7.jpeg
388F7BD1-89B9-45C0-85D4-BDDD50D864A6.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan