Aparte motoren op Marktplaats en zo

Vragen staat vrij en het is natuurlijk zo dat niemand verwacht dat je de vraagprijs bied
En hoeveel mensen beginnen met een bod van de helft , maakt niet uit van wat
Dus als je 5 vraagt om 3,5 te krijgen is niet vreemd
 
Waarom verbouwen ze motor altijd zo lelijk.. De hele lijnen zijn weg en het wordt een lomp geval.
Vervolgens wordt er een naampje aan gegeven als "Scrambler.. Flat tracker.. Classic Enduro.. Caferacer.. of een andere hipsternaam..

Bah

Doe mij deze maar.. dit is tenminste een echte "Cafe racer"
 
Nah,zo,n Honda is wel grappig maar ook geen echte cafe racer,dit wel,
1631736172480.jpeg
 
4100,- vragen voor een K100,dat moet een nieuw record zijn_O-
Lampies,zadeltje,2plaatjes staal en klaar,laat de knotjes maar komen.
Ik zal voor de grap de advertentietekst er bij zetten. Die 4100 eypo zit volgens de advertentie dus weinig rek in _O-_O-

En dat voor een 35 jaar oude motor met forse kilometerstand die “tot recht komt op de secundaire wegen” (lees: ruk is op de snelweg). En dan ook nog zonder zadeltasje!
058DCCD0-7CD3-4D28-89B3-3F8CCF0B8531.png
 
Ik zal voor de grap de advertentietekst er bij zetten. Die 4100 eypo zit volgens de advertentie dus weinig rek in _O-_O-

En dat voor een 35 jaar oude motor met forse kilometerstand die “tot recht komt op de secundaire wegen” (lees: ruk is op de snelweg). En dan ook nog zonder zadeltasje!
Bekijk bijlage 1677069
Tja zonder zadeltasje wil ik hem niet:N:+
 
Waarom staan die altijd als automaat op die site?
Je kan dat niet aanpassen via farceboek..Er staat altijd automaat.

En had ik geweten dat ik een XR600 kon verkopen voor 4000€ dan had ik destijds een lot van die zooi gekocht.. ik zou er nog geen 40€ voor geven.
 
Die tape is echt geweldig. Sommige mensen halen hun project net iets te ver uit elkaar _O- Mooi dat hij het zo te koop zet :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan