Aparte motoren op Marktplaats en zo

Over de kleurstelling kun je het hebben, maar als je tegen ‘n krasje kunt vind ik ‘m leuk.

Dat bedoel ik nu dat je een lelijk frame niet in een opvallende kleur moet spuiten ( ander topic maar die is een goed voorbeeld)
 
ik ben nu ook in de markt voor een amerikaan , maar een beetje leuke is nog steeds heel erg duur B|
1 van mijn dromen is nog es een charger van '69 , maar dat zal wel een droom blijven.

en als ik straks toch een mooie amerikaan heb , ga ik naar zon oplaad punt , en laat hem lekker ff brullen naast die rijdende haardroger })
Tja, rijd al 3 en een half jaar rond in een opgevoerde haardroger/ipad/kermis attractie. Mis de broem broem wel. (Nu niet meer) Maar: de acceleratie! Niet normaal! Lekker man! Dat als petrolhead.
Joekel iedereen voorbij (waar het kan)
En waneer rijd je meer dan 300+km per dag? Ik niet. Kan op het werk laden. Paar zonnepaneeltjes thuis. Dikke prima. Laad mij maar gaan met die opgevoerde botsauto. Geweldig!!!
 
Het zijn vooral Japanners die dikke knaken neerleggen voor ouwe Hallies, tot grote frustratie van de Amerikaan.
Maar die wil dan weer geen dikke knaken schuiven....😒
waar japanners in de jaren 90 heel europa leegkochten wat betreft klassiekers,
japanners zijn nu een beetje van de klassieke motoren af , de markt is er aardig ingestort.
er worden massaal klassiekers uit japan naar de VS , europa en australie geexporteerd.
In japan is de interesse voor youngtimers al helemaal weg , ik zag laatst een bimota furano ( YB8) voor 4600 euro te koop.
die doet hier ongeveer drie keer zo veel.
ook koningsassers zijn hier een factor twee duurder....
ik volg een paar japanse exporteurs , dat zijn voor ons onbegrijpelijke prijzen.
 
waar japanners in de jaren 90 heel europa leegkochten wat betreft klassiekers,
japanners zijn nu een beetje van de klassieke motoren af , de markt is er aardig ingestort.
er worden massaal klassiekers uit japan naar de VS , europa en australie geexporteerd.
In japan is de interesse voor youngtimers al helemaal weg , ik zag laatst een bimota furano ( YB8) voor 4600 euro te koop.
die doet hier ongeveer drie keer zo veel.
ook koningsassers zijn hier een factor twee duurder....
ik volg een paar japanse exporteurs , dat zijn voor ons onbegrijpelijke prijzen.
Er staat nu een bimota yb9 op MP. die biedingen staan nog niet op het wat bedrag wat jij noemt? Of ligt dat aan het model?
 
Stoer hoor.

Ik ben best fan van zo'n brubbelende Amerikaan, maar om dan als grote droom te hebben er een ev-rijder mee te gaan irriteren, is wel heel erg zielig.

Als dat een reden is, vraag ik me oprecht af met welke frustraties je zit...

Gewoon omdat jij iets leuk vindt, hoeft wat een ander leuk vindt jou toch geen aanstoot te geven?
}) ik ben ook heeeeel zielig!
 
Bekijk bijlage 1883243
Nu ben ik niet heel erg thuis in de Kawa's. Maar is een zxr RR niet oa te herkennen aan de verstelbare achterbrug ophanging?
Dit is een hele mooie nette fiets maar volgens mij een gewone ZXR750 en geen RR.
 
Kan op het werk laden. Paar zonnepaneeltjes thuis. Dikke prima.
Ja...dat zou voor mij ook een reden zijn om het te doen.
Helaas woon ik in een rijtjeshuis met geen eigen parkeerplaats.
Dus thuisladen is geen zekerheid dat dit kan... Ik zou dus telkens bij een laadpaal moeten laden en dan wordt het particulier een nog dure aangelegenheid.
Dus voor de meeste mensen is electrisch nog totaal niet aan de orde.
 
Ja...dat zou voor mij ook een reden zijn om het te doen.
Helaas woon ik in een rijtjeshuis met geen eigen parkeerplaats.
Dus thuisladen is geen zekerheid dat dit kan... Ik zou dus telkens bij een laadpaal moeten laden en dan wordt het particulier een nog dure aangelegenheid.
Dus voor de meeste mensen is electrisch nog totaal niet aan de orde.
Collega van mij had een elektrische Peugeot gekocht. Maar was er na 3 maanden helemaal klaar mee, zijn dealer ook trouwens. De auto stond in die 3 maanden meer bij de dealer dan bij hem thuis. Ding kon alleen laden bij de dealer. Na het wisselen van software is de auto terug genomen door Peugeot en rijdt mijn collega weer in een nieuwe auto op diesel. Die kan hij pakken wanneer hij die auto nodig heeft. Best handig voor een auto.
 
Ok, jouw vriend had problemen met een Peugeot.
Wie koopt er nu ook een Peugeot?

Ik had een Alfa. Stond ook om de haverklap bij de dealer. Diesels, allemaal rommel. Hoef ik nooit meer!
 
Ok, jouw vriend had problemen met een Peugeot.
Wie koopt er nu ook een Peugeot?

Ik had een Alfa. Stond ook om de haverklap bij de dealer. Diesels, allemaal rommel. Hoef ik nooit meer!
Nee vriend je leest niet goed. Dan snap ik wel dat jij diesels allemaal rommel vindt. Je hebt gedeeltelijk gelijk.
 
Ik rij een veredelde Peugeot, namelijk Citroën...
Al járen, nooit gezeik mee gehad, dus hoop het ook nog járen te kunnen blijven doen.
Zie over alle merken heen dat de meeste trammelant met kleine geblazen blokjes plaatsvindt, maar ik rij alleen maar met grote luie ongeblazen benzinemotoren...die draaien tonnen zonder enige hick-ups.
Mijn DSuper heeft een 2L en staat op 4,5 ton, mijn ex-CX had een 2,2L en heb ik verkocht met 3,7 ton.
Mijn eerste Xant had een 1.8L en kreeg een nieuwe koppeling bij 280K en rijdt nog, mn tweede (ook 1.8L) heb ik verkocht met 240K omdat ik voor een paar cent m'n broertjes C5 (2L) kon overnemen die nu ook op 240K staat.
Geen enkele auto kon ik betrappen op olieverbruik..

Maar dit is een motor-forum...
 
Verbouwde Yamaha XS650
€ 0,00

Gelukkig staat het erbij, dat ie verbouwd is.....
Screenshot_20230527-155548.png
 
Denk dat hij bang is om anders een schade claim van Yamaha aan zijn broek te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan