AVD gedupeerden

Super goed nieuws!!! *O* Heb je de afgelopen tijd nog gelest?
Nee aangezien ik eerst 26 Augustus zou afrijden ben ik ook niet gaan lessen meer...
Maarja aangezien ik nu over drie weken al moet haha ga ik nog wel ff twee drie lesjes pakken ff snelweg denk ik!

wil gewoon 200 procent klaar zijn voor me examen en geen 1 foutje willen maken haha ligt echt veel druk op Nu
 
wil gewoon 200 procent klaar zijn voor me examen en geen 1 foutje willen maken haha ligt echt veel druk op Nu
Niet doen, foutloos ga je niet zijn.
Tijdens je examen gewoon lekker rijden zoals je tijdens de les ook doet.
Mocht er iets niet helemaal lopen zoals je het gehoopt had, los het veilig op en blijf er niet aan denken.
Succes!!
 
Nee aangezien ik eerst 26 Augustus zou afrijden ben ik ook niet gaan lessen meer...
Maarja aangezien ik nu over drie weken al moet haha ga ik nog wel ff twee drie lesjes pakken ff snelweg denk ik!

wil gewoon 200 procent klaar zijn voor me examen en geen 1 foutje willen maken haha ligt echt veel druk op Nu

eersgisteren examen gedaan.

tijdens de lessen ging alles echt heel lekker en goed


maar het examen !!!

heb nog nooit zo slecht gereden op Een motor . door examenstress denk Ik , en wilde net als jij ALLES goed doen.
met heel veel schoonheidsfoutjes uiteindelijk de rit uitgereden maar het bleef de hele rit vlot en veilig.
dus wel geslaagd

ga dus niet voor de foutloze rit , dit wilde ik ook waardoor er veel druk op kwam.
doe wat je geleerd hebt en ga gewoon “lekker” rijden. En wees niet bang voor dat ene foutje dat je gaat maken.

zorg wel dat het veilig is , en dat je lekker vlot rijd
 
eersgisteren examen gedaan.

tijdens de lessen ging alles echt heel lekker en goed


maar het examen !!!

heb nog nooit zo slecht gereden op Een motor . door examenstress denk Ik , en wilde net als jij ALLES goed doen.
met heel veel schoonheidsfoutjes uiteindelijk de rit uitgereden maar het bleef de hele rit vlot en veilig.
dus wel geslaagd

ga dus niet voor de foutloze rit , dit wilde ik ook waardoor er veel druk op kwam.
doe wat je geleerd hebt en ga gewoon “lekker” rijden. En wees niet bang voor dat ene foutje dat je gaat maken.

zorg wel dat het veilig is , en dat je lekker vlot rijd

Dankjewel voor de tips ja ik weet van mezelf dat ik ook een stress kip ben voor examens wat het ook is haha!

dus probeer echt rustig te gaan blijven en inderdaad niette perfect willen rijden!

gefeliciteerd trouwens !!!!!
Heb je nog wat tips voor mij verder ?

men hoelang duurt ongeveer avd examen ?
 
Vind het nogal overdreven klinken, ‘gedupeerden’. Alsof ze je het hebben ontnomen en nooit meer mag doen. Een beetje aan elkaar denken mag wel in deze tijd, dat er een wachtrij is bij het CBR is toch niet zo gek?

Dingen die je niet kan beïnvloeden, lekker laten. Anders kunnen we overal wel over klagen.
 
Van meningsverschillen kun je leren. Daar zijn online fora een goed middel voor. Dus leg uit... Wat ziet Laley verkeerd?
Heb niet gezegd dat laley iets verkeerd ziet toch?
allereerst had ik 1 april mijn examen afgelast vervolgens mocht ik pas 26 augustus dat noem ik geen voorrang zoals gezegd werd bij het cbr dus ja dat noemt ik dan avd gedupeerden

maar goed instructeur heeft inmiddels eerdere datum gevonden gelukkig 6 juli dus ik klaag niet meer
 
Heb niet gezegd dat laley iets verkeerd ziet toch?
allereerst had ik 1 april mijn examen afgelast vervolgens mocht ik pas 26 augustus dat noem ik geen voorrang zoals gezegd werd bij het cbr dus ja dat noemt ik dan avd gedupeerden

maar goed instructeur heeft inmiddels eerdere datum gevonden gelukkig 6 juli dus ik klaag niet meer
Misschien is gedupeerd een te zwaar woord snap ik zeker dat mensen flink van deze situatie balen. Ik ben zelf ook begin dit jaar begonnen met lessen met het idee dat je rond de lente/ begin zomer lekker op je motor kan rondtoeren. Als je dan een examendatum van eind augustus krijgt.... mja daar baal je van.... Gelukkig lijkt er nu weer wat schot in de examens te zitten en lijken de meeste uitgestelde examens weer ingepland te zijn.
 
Heb niet gezegd dat laley iets verkeerd ziet toch?

Volgens mij is dat de exacte definitie van een meningsverschil.

/edit: opeens vraag ik me trouwens af of het heelal implodeert als je te lang nadenkt over wat het zou betekenen om een meningsverschil te hebben over de definitie van het woord meningsverschil.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap het wel

ik spreek mensen om mij heen die later een examen gepland hebben maar wel eerder terecht kunnen dan de TS

dat is gewoon zuur
 
Dankjewel voor de tips ja ik weet van mezelf dat ik ook een stress kip ben voor examens wat het ook is haha!

dus probeer echt rustig te gaan blijven en inderdaad niette perfect willen rijden!

gefeliciteerd trouwens !!!!!
Heb je nog wat tips voor mij verder ?

men hoelang duurt ongeveer avd examen ?

mijn Examen duurde ongeveer een half uur, inclusief voorgesprek en nabespreking was het 45 minuten

mijn beste tip is laat je niet gek maken door je eigen hoofd
probeer rustig te blijven als je toch een foutje maakt en rij gewoon lekker verder
 
mijn Examen duurde ongeveer een half uur, inclusief voorgesprek en nabespreking was het 45 minuten

mijn beste tip is laat je niet gek maken door je eigen hoofd
probeer rustig te blijven als je toch een foutje maakt en rij gewoon lekker verder

dankjewel!
Heb er heel erg veel zin

jeetje zo kort dacht dat het langer zou zijn hihi
 
Volgens mij is dat de exacte definitie van een meningsverschil.

/edit: opeens vraag ik me trouwens af of het heelal implodeert als je te lang nadenkt over wat het zou betekenen om een meningsverschil te hebben over de definitie van het woord meningsverschil.
Ben je klaar ?
 
Ben je klaar ?
Waarmee? Ik heb net gegeten, als je dat bedoelt :)

Punt was... Jij hebt een andere mening, wat betekent dat jij vindt dat Laley iets verkeerd ziet, anders had je wel dezelfde mening. Dat is toch logisch? En ik ben gewoon benieuwd wat jij vond dat hij verkeerd zag. Waar is zo'n topic anders voor?
 
Waarmee? Ik heb net gegeten, als je dat bedoelt :)

Punt was... Jij hebt een andere mening, wat betekent dat jij vindt dat Laley iets verkeerd ziet, anders had je wel dezelfde mening. Dat is toch logisch? En ik ben gewoon benieuwd wat jij vond dat hij verkeerd zag. Waar is zo'n topic anders voor?

Ik ben een zij* :Y
Maar goed. Typisch weer ‘ben je klaar’ van een vrouw _O-

Denk dat we niet te lang erover moeten doorgaan. Iemand die klaagt over dingen die ze niet kunnen beïnvloeden kan je hoog of laag springen, maar een normale discussie kan je niet met ze aan. Zie hierboven....
 
Ik ben een zij* :Y
Dank voor de correctie.

Denk dat we niet te lang erover moeten doorgaan. Iemand die klaagt over dingen die ze niet kunnen beïnvloeden kan je hoog of laag springen, maar een normale discussie kan je niet met ze aan. Zie hierboven....
Het treurige zat mijns inziens niet in de klaagzang (dat kan enorm opluchten en online fora zijn daar goede middelen voor) maar in het uiten van het meningsverschil als einde van de discussie, terwijl dat juist het begin zou moeten zijn :)
 
Wel een beetje vreemd. Ik had een avb-examen gepland voor 6 april (ofzo), uiteindelijk is dat 9 juni geworden. En mijn avd staat gepland voor 24 juli.
Ik heb het vermoeden dat het aan de rijschool/instructeur heeft gelegen dat je pas in augustus avd kunt doen.
 
Mijn rijschool heeft alle mogelijke plekken gekocht die er waren
In onze regio is het helaas erg druk....

10 augustus Avb
En dan 8 september avd. Die heb ik alvast maar laten vastleggen, anders kon het pas december (of er moest toevallig een plekje leegvallen)

Ook ik had begin dit jaar besloten motor te gaan rijden, en dacht mooi deze zomer te kunnen rijden, maar helaas.....

Niemand kan er echt wat aan doen, ookal had het cbr beloofd extra examens beschikbaar te stellen.... Nu blijkt dat veel examinatoren niet willen werken ivm risico (woorden van een cbr medewerker) en loopt alles nog stroever dan gehoopt....

Ik was al lang blij dat de medische afdeling in corona tijd de achterstand had bijgewerkt en mijn gezondheidsverklaring incl bezoeken aan de internist relatief snel geregeld was zodat mijn avd gepland kon worden!

Ach ja, begin september hoop ik los te mogen op 2 wielen.
Mijn motor staat netjes bij de motorzaak in de opslag op mij te wachten.
En gezien het "winterweer" van de afgelopen jaren, zou het zomaar kunnen zijn dat er dit jaar nog genoeg kilometertjes gemaakt kunnen worden!
 
Wel een beetje vreemd. Ik had een avb-examen gepland voor 6 april (ofzo), uiteindelijk is dat 9 juni geworden. En mijn avd staat gepland voor 24 juli.
Ik heb het vermoeden dat het aan de rijschool/instructeur heeft gelegen dat je pas in augustus avd kunt doen.
Ligt er vooral aan waar je examen gaat doen, sommige regios hadden/hebben plekken en andere zitten al snel vol.
Komt nog bij dat een aantal grote rijscholen bijna alle examens opkochten waardoor het voor veel kleinere rijscholen erg lastig was om examens in te kopen.
Daar heeft het CBR vorige week wat aan gedaan dus nu zou het examen plannen voor alle rijscholen wat “normaler” moeten gaan.
 
Het is nu eenmaal zoals het is.
Ik had mijn rijbewijs al voor de zomer willen hebben, helaas bracht corona de nodige vertraging.
Ik mag gelukkig al eind deze maand (in omgeving Hilversum) examen doen.
En ja, ik rij bij een relatief grote rijschool. Ze hadden ook examens voor begin juli en zelfs juni.
 
Heb niet gezegd dat laley iets verkeerd ziet toch?
allereerst had ik 1 april mijn examen afgelast vervolgens mocht ik pas 26 augustus dat noem ik geen voorrang zoals gezegd werd bij het cbr dus ja dat noemt ik dan avd gedupeerden

maar goed instructeur heeft inmiddels eerdere datum gevonden gelukkig 6 juli dus ik klaag niet meer

Succes vandaag !
Doe het even voor, ik moet eind van de maand 8-)
Laat ons het even weten...
 
Terug
Bovenaan Onderaan