AVD gedupeerden

Oh wat super dat jullie er aan dachten!
Ik ben net thuis ! En ik ben in 1 x FOUTLOOS geslaagd man man man wat ben ik blij !!!

Super blij
Alles ging goed
En toen moest ik de snelweg op klaverblad richting Ommen bij Hoogeveen zuid oost er af nou dat ging prima!
Toen wou ik een vrachtwagen inhalen maar wist niet zo goed of het nog kon toen zag ik dat het nog 1300 meter was de afslag dacht fuck it ik ga inhalen, dus ik weer voor die vrachtwagen terug voegen en toen zat ik dus tussen twee vrachtwagens in en toen dacht ik shit had ik dit nou wel moeten doen? Maar goed had gewoon ruimte en normale afstand en achteraf vertelde de examinator dat ik dit prima gedaan had!!

Mensen die moeten heel veel succes gaan met die banaan!!
Laat het mij ook weer ff weten!!!
 
Oh wat super dat jullie er aan dachten!
Ik ben net thuis ! En ik ben in 1 x FOUTLOOS geslaagd man man man wat ben ik blij !!!

Super blij
Alles ging goed
En toen moest ik de snelweg op klaverblad richting Ommen bij Hoogeveen zuid oost er af nou dat ging prima!
Toen wou ik een vrachtwagen inhalen maar wist niet zo goed of het nog kon toen zag ik dat het nog 1300 meter was de afslag dacht fuck it ik ga inhalen, dus ik weer voor die vrachtwagen terug voegen en toen zat ik dus tussen twee vrachtwagens in en toen dacht ik shit had ik dit nou wel moeten doen? Maar goed had gewoon ruimte en normale afstand en achteraf vertelde de examinator dat ik dit prima gedaan had!!

Mensen die moeten heel veel succes gaan met die banaan!!
Laat het mij ook weer ff weten!!!
Gefeliciteerd, en nu snel het rijbewijs aanvragen en gaan met die banaan!! *O* :]
 
@Natascha92 Opluchting he? gefeliciteerd *O*
Nog even wachten tot je het roze binnen hebt en dan kan je officieel rondkarren, hopelijk gaat dat bij jullie sneller dan bij sommige andere gemeenten, eerstvolgende paar dagen zijn toch flutweer maar vanaf vrijdag ziet het er weer als fijn motorweer uit 😃
 
Dank jullie wel allemaaal!

ik had zojuist gebeld voor spoed aanvraag alleen ze zaten vol dus morgenmiddag om4 uur kan ik hem aanvragen en dan ligt hij donderdag ochtend klaar nog maar ff wachten dan!

het is inderdaad toch küt weer en weekend word het geloof ik iets beter !

heb al zolang gewacht dan kan die paar dagen ook nog wel ff hihi
 
Aaah joh, je heb het gehaald, daar draait het allemaal om:t
Ook al heb je de halve stad bij wijze van aan bonken gereden, maar wel op een zeer veilige manier.

Geslaagd is geslaagd.
een dikke 10 of een uitgehongerde 6.
Komt beide gewoon op het zelfde neer.
Legaal rond rijden :]
 
Aaah joh, je heb het gehaald, daar draait het allemaal om:t
Ook al heb je de halve stad bij wijze van aan bonken gereden, maar wel op een zeer veilige manier.

Geslaagd is geslaagd.
een dikke 10 of een uitgehongerde 6.
Komt beide gewoon op het zelfde neer.
Legaal rond rijden :]

Inderdaad!
Examen ging gewoon super goed en 1 x dacht ik shit met die vrachtwagen maar goed achteraf bleek het prima te zijn!!

dankjewel !!
 
Oh wat super dat jullie er aan dachten!
Ik ben net thuis ! En ik ben in 1 x FOUTLOOS geslaagd man man man wat ben ik blij !!!

Super blij
Alles ging goed
En toen moest ik de snelweg op klaverblad richting Ommen bij Hoogeveen zuid oost er af nou dat ging prima!
Toen wou ik een vrachtwagen inhalen maar wist niet zo goed of het nog kon toen zag ik dat het nog 1300 meter was de afslag dacht fuck it ik ga inhalen, dus ik weer voor die vrachtwagen terug voegen en toen zat ik dus tussen twee vrachtwagens in en toen dacht ik shit had ik dit nou wel moeten doen? Maar goed had gewoon ruimte en normale afstand en achteraf vertelde de examinator dat ik dit prima gedaan had!!

Mensen die moeten heel veel succes gaan met die banaan!!
Laat het mij ook weer ff weten!!!

Topperrrrrr
 
Vandaag was het droog en mijn eerste legale ritje gedaan wat was het gaaf!

morgen weer wooooohoo
 

Bijlagen

  • 678A133B-B485-44AD-88A6-903662038CC4.jpeg
    678A133B-B485-44AD-88A6-903662038CC4.jpeg
    402,5 KB · Weergaven: 28
Nou vond het niet meer echt super vette foto maar goed aangezien je het voor mij profiel foto waardig hebt gemaakt stel ik hem in als profiel foto hihi

Dankjewel !!!!
 
Wat is er mis met het weer vandaag?
Beetje regen???

Daar laat je je toch niet door tegenhouden??
 
ik ben in 1 x FOUTLOOS geslaagd man man man wat ben ik blij !!!

Super blij
.............. toen zag ik dat het nog 1300 meter was ...........dacht fuck it ik ga inhalen, dus ik weer voor die vrachtwagen terug voegen
en toen zat ik dus tussen twee vrachtwagens in ..............................en toen dacht ik shit had ik dit nou wel moeten doen?
Prima dat je toch geslaagd bent! Gefeliciteerd! :t
Normaal is 1300m meer als ruim voldoende om nog effe een paar vrachtwagens te pakken.....................
Alsnog tussen 2 vrachtwagens geraken is niet verboden, toch is dat een plek waar je als motorrijder niet wilt zijn.
Normaal zou je 'm dan effe doortrekken naar 150 om ook die voorste vrachtwagen nog voorbij te gaan.
Maar ja, met rij-examen moet je dat natuurlijk effe niet doen.
Dit zijn dus precies de dingen die je gaat leren door ervaring. Dan gebeurt je dat niet meer!
Succes met 't motorrijden!
 
150 moet je niet doen denk ik nee :P
Maar eventjes wat hoger dan de max snelheid mag wel volgens mijn rij-instructeur!
Het rare is, afhankelijk van de examinator, als je er achter blijft hangen of er tussen, dan krijg je soms wel een opmerking. Dat je niet vlot genoeg bent....
het is maar net hoe de pet staat van de persoon die je die dag beoordeelt denk ik.....

Overigens hoor en lees ik ook wel HEEL veel dat examinatoren op dit moment niet zo HEEL kritisch zijn, en echt kijken of je gewoon het ding goed onder controle hebt en soepel rijdt....

afgelopen weekend weer een les gehad.
Eerst avb oefeningen (want 10 augustus examen).
Nou, ik weet niet wat het was, maar het was mijn dag niet.....
De motor (en daar heb ik toch vaker op gelest) die voelde heel zenuwachtig aan, eerste deel reageerde het gas NIET, en dan ineens pakte hij (en dan heel abrupt)....
Op zich gingen alle oefeningen wel goed, alleen 8-je draaien ging toch echt niet lekker......
4 augustus nog 1 avb les, en dan moet het goed komen de 10e :)

Daarna nog een stukje avd, dat ging wel lekker :)
 
150 moet je niet doen denk ik nee :P
Maar eventjes wat hoger dan de max snelheid mag wel volgens mijn rij-instructeur!
Het rare is, afhankelijk van de examinator, als je er achter blijft hangen of er tussen, dan krijg je soms wel een opmerking. Dat je niet vlot genoeg bent....
het is maar net hoe de pet staat van de persoon die je die dag beoordeelt denk ik.....

Overigens hoor en lees ik ook wel HEEL veel dat examinatoren op dit moment niet zo HEEL kritisch zijn, en echt kijken of je gewoon het ding goed onder controle hebt en soepel rijdt....

afgelopen weekend weer een les gehad.
Eerst avb oefeningen (want 10 augustus examen).
Nou, ik weet niet wat het was, maar het was mijn dag niet.....
De motor (en daar heb ik toch vaker op gelest) die voelde heel zenuwachtig aan, eerste deel reageerde het gas NIET, en dan ineens pakte hij (en dan heel abrupt)....
Op zich gingen alle oefeningen wel goed, alleen 8-je draaien ging toch echt niet lekker......
4 augustus nog 1 avb les, en dan moet het goed komen de 10e :)

Daarna nog een stukje avd, dat ging wel lekker :)
Succes alvast de tiende!!

ja ik vroeg het na die tijd nog aan de examinator wat betreft die twee vrachtwagens, maar hij zei dat het prima was ik moest de afslag ook nemen + ik had gewoon genoeg afstand gehouden dus kon prima! Ik was er namelijk niet zeker van ik dacht KUT had ik dit moeten doen haha!!

8 je draaien vond ik in begin ook lastig tot dat ik leerde om echt te kijken waar je naar toe wil en de bocht ruim nemen dan word het echt makkelijk !! Misschien heb je er wat aan
 
Succes alvast de tiende!!

ja ik vroeg het na die tijd nog aan de examinator wat betreft die twee vrachtwagens, maar hij zei dat het prima was ik moest de afslag ook nemen + ik had gewoon genoeg afstand gehouden dus kon prima! Ik was er namelijk niet zeker van ik dacht KUT had ik dit moeten doen haha!!

8 je draaien vond ik in begin ook lastig tot dat ik leerde om echt te kijken waar je naar toe wil en de bocht ruim nemen dan word het echt makkelijk !! Misschien heb je er wat aan
Thanks! We gaan er van uit dat het goed komt, ook daar zal ik voor de zekerheid een half uurtje ofzo voor het examen even een banaantje naar binnen werken :P hihihi

Het kijken gaat prima, ik haal het wel binnen de gestelde ruimte, alleen kreeg ik het gas dus niet constant.... een halve graad draaien met mijn pols resulteerde in een bokkende motor zeg maar.... echt heel irritant. Maar volgende les controleer ik eerst de speling van de gashendel en stel hem ff bij, want andere keren op die motor gingen super soepel.... maar toen had ik (weet ik 99.9% zeker) die speling niet.
We oefenen nog even verder hahaha
 
Als dat bokken blijft, kan je om een andere motor vragen.
2-cilinders hebben eerder neiging te gaan bokken dan een 4-pitter.
Dan heb je veel minder last bij 1mm draaien dat ie al op het achterwiel staat.
 
Thanks! We gaan er van uit dat het goed komt, ook daar zal ik voor de zekerheid een half uurtje ofzo voor het examen even een banaantje naar binnen werken :P hihihi

Het kijken gaat prima, ik haal het wel binnen de gestelde ruimte, alleen kreeg ik het gas dus niet constant.... een halve graad draaien met mijn pols resulteerde in een bokkende motor zeg maar.... echt heel irritant. Maar volgende les controleer ik eerst de speling van de gashendel en stel hem ff bij, want andere keren op die motor gingen super soepel.... maar toen had ik (weet ik 99.9% zeker) die speling niet.
We oefenen nog even verder hahaha
Ja bokken motor werkt dan niet mee inderdaad met zo’n oefening !!
 
Terug
Bovenaan Onderaan